Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - hvor mye frukt spiser dere og barna på en uke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: hvor mye frukt spiser dere og barna
Vi spiser frukt minst én gang daglig hjemme 31 33,33%
Vi spiser frukt minst to ganger daglig hjemme 11 11,83%
Vi spiser frukt på skole/barnehage/SFO minst en gang daglig 40 43,01%
-" - minst to ganger daglig 11 11,83%
Tilsammen spiser vi frukt 3 ganger eller mer per dag 11 11,83%
Vi spiser lite frukt. En gang eller mindre per dag. 10 10,75%
Istedet for frukt går det mye i fruktjuice. Jeg bekymrer meg ikke for syre/evt. sukker i juicen 3 3,23%
-"- . Jeg bekymrer meg for syre/sukker i fruktjuicen 11 11,83%
Fruktjuice er like bra som frisk frukt 4 4,30%
Fruktjuice er ikke like bra som frisk frukt 27 29,03%
Vi burde spist mer frukt 25 26,88%
Vi spiser nok frukt 25 26,88%
Barna spiser nok frukt 32 34,41%
Vi spiser mye frukt 16 17,20%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 11:14   #41
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - hvor mye frukt spiser dere og barna på en uke?

I vår husholdning er vi rett og slett ikke så veldig glad i frukt, yngstejenta har skolefrukt, mannen har jobbfrukt og jeg ser helst at jeg slipper. Det er litt mer av frukt/bærspising på høsten med tilgang til verdens søteste små plommer og mye frisk bær.
Vi spiser heller mye grønnsaker i stedet for frukt, tomater, agurk, avocado o.l.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 11:37   #42
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemme hos oss spises det ikke mye frukt. Barnet har skolefrukt, jeg har jobbfrukt og mannen min er ikke spesielt glad i frukt. Jeg prøver å oppveie med mye grønnsaker, og dessuten kjøper vi ordentlig juice, slik at vi i hvertfall får i oss noe.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:29   #43
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Her er det kun jeg som spiser frukt. Og jeg gafler i meg mengder. Det går mye frukt i løpet av ei uke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.