![]() |
#41 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkellappen
Akkurat i det øyeblikket du krysser gata ja, men man eksponerer seg for faren i et relativt kort tidsrom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: MotorsykkellappenPrikk fra Lommelun: Reager gjerne, men det siste ordet i kommentaren kunne du spart deg for.
![]() |
#43 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: MotorsykkellappenLykke til! Min mor tok motorsykkellappen som 45-åring, og jeg har i mitt stille sinn tenkt at når det gikk fint, så tror jeg det går greit for de fleste.
Sist redigert av Niobe : 06-03-11 kl 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Det er helt greit, men om du ser innlegget så ser du både en smiley samt at jeg forklarte i et senere innlegg at jeg åpenbart bomma på en morsomhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Rockesøster
|
Årsaken til at jeg har reagert så sterkt på dette er at det du gjorde er så langt forbi både folkeskikk og god sosial kompetanse som det kan bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Hvilken del av "det tar jeg til etteretning" var det du ikke skjønte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Jeg legger vel noe slikt i det som at "det var kanskje ikke den beste ideen jeg har hatt i mitt liv"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart en er mere utsatt på en motorsykkel hvis uhellet først er ute, men på en annen side så er det lettere å komme seg unna med en sykkel enn det er med en bil. Hvis en kjører med vettet i behold med tanke på fart, og at en er litt våken der billisten har vikeplikt for en (for ofte så skjer ulykker fordi billistene tror det er en moped som kommer sakte og bryter vikeplikten) så kan en redusere faren en god del.
![]() |
#53 |
Hertuginne
|
![]() Sv: MotorsykkellappenDet er ikke greit å kalle noen en idiot, men det er heller ikke spesielt god folkeskikk å linke til et begravelsesbyrå i en tråd som denne. Hva som var verst vil jeg ikke legge meg opp i, men jeg oppmodar dere om å la det være og heller forsøke å diskutere på saklig vis, og oppføre dere som voksne folk.
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: MotorsykkellappenNår det gjelder motorsyklister og ulykker så vil jeg si noe. |
![]() |
![]() |
#55 |
Passiv
|
:amen: |
![]() |
![]() |
|
|