|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Venner på FBJeg er ikke venner med alle FB-vennene mine, det er en god del gamle klassekamerater jeg ikke har sett på 20 år og sånt, og en del FP-ere jeg ikke akkurat er personlig venner med, og litt fjern slekt, men jeg har bare folk jeg forsåvidt kjenner. Jeg har en ganske åpen praksis og godtar så å si alle forespørsler jeg får, men jeg vet jo at mange bruker FB på en annen måte enn jeg, så jeg ville ikke reagert spesielt om noen takket nei til en forespørsel eller om de fjernet meg fra vennelisten. I de fleste tilfeller ville jeg antagelig ikke merket det engang, med mindre det var en nær venn som jeg har mye FB-kommunikasjon med (og i så fall ville jeg kanskje spurt hvorfor).
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venner på FBJeg har venner av mange kategorier, også noen jeg ikke har møtt. Jeg legger til de aller fleste. Jeg er ikke veldig privat på fb.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venner på FBFamilie |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venner på FBJeg er svært lite privat på fb, så vennelista mi består av mye forskjellig. Men alle er folk jeg kjenner og ville snakket med på gata da.
|
![]() |
|
|