Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 10:59   #41
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er helt enig, men da jeg bodde i England var det nok kvalitetsproduksjoner til at jeg så BBC flere ganger i uken. Her er det snakk om at det kan gå flere måneder mellom hver gang NRK har noe til meg. Og jeg må innrømme at akkurat nå følger jeg med på to serier (den ene på NRK2 dog). Og bare tenk på "Himmelblå". Jeg likte serien godt, men den var jo blåkopi av en britisk serie.

Grunnen til at Himmelblå var ein blåkopi av ein britisk serie, er vel helst fordi den faktisk er bygd på serien "Two thousand acres of sky". Den er berre tilpassa norske forhold.

Og akkurat det med å ikkje ha fått med seg om overgrepssaka i Alvdal, har vel kanskje ikkje så mykje med tv-vaner og gjer. Det har i alle fall ikkje vært mogeleg å lesa nokre norske aviser uten at den saka har vært nemnt.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:03   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Men, er det da ingen av barna de omgås heller som vet hva MGP jr. er? Vesla og venninnene er like opptatt av Mgp jr., BlimE-bånd og Pakten alle sammen. Selv om vi ikke hadde hatt Mgp jr. på når det gikk på TV så måtte hun vært blind og døv for å ikke få med seg det.

Hun har både Marius Müller, de Lillos, Jokke og The BlackSheeps på iPoden sin forøvrig og vet nok ganske mye mer om musikk enn mange jevnaldrene, men hun er jo opptatt av det de andre på hennes alder er opptatt av likevel.

Jeg hører i hvert fall ikke noe om det?

maggypop, jeg skal love deg at det er veldig enkelt å ikke huske hverken navn eller bilde av idolyndlinger, selv om jeg helt sikkert har sett dem på forsiden av nettaviser. Jeg ser rett forbi dem, på samme måte som ishockeynyheter (og de har da også usedvanlig knotete navn? Hva skjedde med artistnavn? ).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:03   #43
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

[quote=SiriP;2647496]Grunnen til at Himmelblå var ein blåkopi av ein britisk serie, er vel helst fordi den faktisk er bygd på serien "Two thousand acres of sky". Den er berre tilpassa norske forhold.
quote] (ble tull med kodene her)

Det vet jeg, og sikkert de fleste her inne. Poenget mitt er at NRK trenger å satse mer på ny, spennende norskskrevet drama. Så man kan da diskutere om slike kreative krefter finnes.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:06   #44
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hører i hvert fall ikke noe om det?

Det kan jo hende at barna dine vet hva det er likevel. Kanskje like greit du ikke spør dem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:10   #45
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

For min del treng ikkje NRK produsera så mykje sjølv, så lenge dei evner å vera litt kreative når dei handler inn i staden. Det finnes gode produksjonsselskaper i Noreg som er i stand til å laga gode, norske program. Men eg er litt bekymra for at det vert mindre og mindre norske produksjonar, og at dei heller handler inn utenlandske program og seriar.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:21   #46
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Ser veldig lite på vanlig tv. Da er det litt tilfeldig at jeg zapper innom noe. Siden vi ikke har pvr lengre, så klarer jeg ikke følge med på noe, men ser tv-serier på andre måter.
Men X-factor og Skal vi danse så jeg på. Favorittkanal er tv2, og ellers går det i tv-norge, tv3, nrk av og til. Sjelden noe annet.
Forresten, jeg har begynt å se på Downton Abbey. Har kommet innom den tilfeldigvis 2 søndager(?) på rad. NRK 1 søndager 20.55. Og så har jeg sett litt på dating i mørket. Det er en lidelse, men man må le litt også.


Sist redigert av Dronningen : 27-01-11 kl 11:29.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:24   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.940
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg ser så og si aldri på NRK. Gutta ser litt barnetv der, men ellers er det andre kanaler vi vi ser på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:39   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Vi har kun NRK, men selv når Riks TV sjenker oss full kanalpakke innimellom, så ser vi på NRK ( og den store kakekampen på FEM :dødsflau: )

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:47   #49
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.


Og akkurat det med å ikkje ha fått med seg om overgrepssaka i Alvdal, har vel kanskje ikkje så mykje med tv-vaner og gjer. Det har i alle fall ikkje vært mogeleg å lesa nokre norske aviser uten at den saka har vært nemnt.

Jo, det skal godt gjerast å ikkje få det med seg - eg er klar over det. Eg les Dag og tid i papirversjon, og dei skriv om heilt andre ting, og så les eg Bergens Tidene på nett. Dei har nok hatt saka, om enn ikkje som hovedsak alle dagar. Så jo, eg kunne ha klikka meg vidare. Eg har nok unngått det bevisst også. Når eg i tillegg ikkje ser norske nyhende har eg blitt veldig skjerma.

Forresten må eg berre få sagt ein ting: eg syns ikkje det er flaut å vere lite orientert om det alle andre orienterte om (i særleg grad populære underhaldningsprogram), men eg meiner heller ikkje at det er åndeleg forsøpling å følge med på det heller. Det er ikkje meir "høgverdig" å ikkje vite kven Jan Thomas er.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:52   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Mine barn har vett nok til å ikke innrømme kjennskap til, eller ønske om å se, MGP Jr. Didrik hadde de derimot fått med seg, og det var kanskje ikke så rart, alt tatt i betraktning.

Hjemme med barna er det NRK Super som er greia, ellers står tv-en lite på for annet enn filmer og PS3. (Jeg har en tendens til å ende på Discovery om jeg en sjelden gang zapper.)

Med kjæresten er det nyhetsbonanza, NRK-kanalene, og type NCIS-ting for å blåse ut hjernen. Ikke noe korslag, ikke noe skal vi danse, minst mulig som involverer norske kjendiser i det hele tatt, egentlig. Bortsett fra nytt på nytt, om vi husker det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:53   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det kan jo hende at barna dine vet hva det er likevel. Kanskje like greit du ikke spør dem.

Det gjør meg ingenting hvis de vet hvem de er, så lenge jeg slipper mas om å spille det, da. Det er ikke om å gjøre å være ignorant, selv på dette. Som sagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:54   #52
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

maggypop, jeg skal love deg at det er veldig enkelt å ikke huske hverken navn eller bilde av idolyndlinger, selv om jeg helt sikkert har sett dem på forsiden av nettaviser. Jeg ser rett forbi dem, på samme måte som ishockeynyheter (og de har da også usedvanlig knotete navn? Hva skjedde med artistnavn? ).

Consider yourself lucky - Tone Damli Åberge har faktisk tatt seg artistnavn. Hun er nå kjent som Tone Damli.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:57   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg tror nok mye av grunnen til at jeg ikke får med meg noenting av Ting Jeg Ikke Bryr Meg Om, er jo nettopp at jeg aldri zapper. Og TV-en står aldri på hvis ingen ser noe designated.

Også leser jeg nesten aldri tabloidene. Det hjelper jo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:13   #54
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.556
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Hvorfor er det så galt om ungene får med seg MGP jr?
Dere som har barn som ser NRK Super - kanalen er jo proppet full av små innslag og snutter og programmer rundt MGP jr, så det skal da godt gjøres at de går glipp av det...

Her hos meg er det NRK1 som er basiskanalen, sammen med NRK2 og 3. Alltids et og annet å se på en av de kanalene. En sjelden gang kan jeg svitsje over til TV2, og av og til er det noe på SVT1 og 2, eller svensk TV4. Mest den siste, faktisk.

Jeg ser ikke filmer og serier som "alle" ser på, de der dr. ettellerannet eller på en øde øy eller hva det er. Skjønner at HBO som dere nevner antakelig er en serie, men det er også alt.

Jeg ser bittelitt nyheter, og ellers går det mest i Migrapolis, Puls, og lignende småprogrammer innimellom. For ikke å glemme Snøballkrigen, ser gjerne reprisene og ler like godt.

Annenhver uke er det NRK Super og Disney som dominerer her, og da blir det MGP, korslag, danse- og talentprogrammer i helga. Men får jeg bestemme så er det Nytt på nytt og Skavlan. Nå må jeg nøye meg med reprisene på odde tider.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:19   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Det er ikke så galt, egentlig er det en helt super greie. Kind of. Men jeg er veldig glad for å slippe noe mas om det hjemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:19   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

HBO er et produksjonsselskap som har laget omtrent alle seriene jeg har likt de siste 10 årene. Det er vel en kanal også, i statene?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:22   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg synes ikke det er grusomt med MGP jr i seg selv, men jeg er veldig glad jeg ikke trenger å forholde meg til det. Og mine ser bare barne-TV og lørdagsmorgen-TV på super, det er åpenbart ikke nok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:24   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Forresten må eg berre få sagt ein ting: eg syns ikkje det er flaut å vere lite orientert om det alle andre orienterte om (i særleg grad populære underhaldningsprogram), men eg meiner heller ikkje at det er åndeleg forsøpling å følge med på det heller. Det er ikkje meir "høgverdig" å ikkje vite kven Jan Thomas er.

Jo, det er klart den underholdningen jeg liker er mye mer høyverdig, både moralsk og kulturelt, enn den underholdningen andre liker (med mindre vi liker det samme, da).

Nei, naturligvis er det ikke generelt sett spesielt høyverdig å ikke vite ting - er det snakk om underholdning, så vet man selvsagt om de tingene man er interessert i, og like selvsagt vet man ikke så mye om dem man ikke er interessert i. (På et par andre områder kan det være viktig å også vite om ting man ikke er spesielt interessert i, men akkurat når det gjelder underholdning er "egen interesse" den eneste interessante måleskalaen, egentlig.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:27   #59
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Skilpadda: Enig

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 12:59   #60
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

HBO er et produksjonsselskap som har laget omtrent alle seriene jeg har likt de siste 10 årene. Det er vel en kanal også, i statene?

HBO og Showtime står vel bak det jeg ser mest på + House fra Fox og BBT fra CBS.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no