|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
intro
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, det er jeg nok i stand til, men det er sjelden. Jeg husker at jeg kastet en av Blåmanns skolebøker opp på hemsen i raseri en gang, og den ble noe medtatt, men ellers er det nok ikke så mye som har blitt ødelagt. Det skyldes muligens at jeg er fysisk svak og pinglete, men jeg er heller ikke veldig fysisk utagerende på den måten selv om jeg har et grusomt temperament.
![]() |
![]() |
#42 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg blir lynende sint og kan godt finne på å kaste fra meg saker og ting ja.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg var ekstrem når jeg var yngre, jeg tok det første å beste å slengte det i golvet eller veggen. Gjett om mobilene mine fikk gjennomgå.
![]() |
#44 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har forresten kastet en bøtte med iskaldt vann på mannen.
![]() |
#45 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNope. Ikke fysisk,nei.
![]() |
#46 |
Fortynnet
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sVil igrunnen svare nei på det. Jeg misliker veldig sterkt fysisk utagering. Men jeg har kastet en melkekartong i veggen en gang. Til mitt forsvar, jeg har fire barn og har vært mor i 24 år, så hvis man fordeler det ut på antall anstrengende situasjoner ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJada. Men jeg gjør det jo stort sett ikke (utover å trampe i trappen, og gå på rommet mitt og sånn).
![]() |
#48 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, absolutt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sMannen er forøvrig en kaster. Med dårlig sikte-evne. En gang skulle han kaste en sko på veggen ved siden av meg, men han traff meg i øyet. Heldigvis fikk jeg en skikkelig blåveis, så han fikk dårlig samvittighet hver gang han så meg i flere uker. Han har ikke kastet så mye etter den episoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Forelska
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sHar utan problem greidd å avgreinsa fysiske utfall til å smella neven i bordet med velta glas som resultat eit par høve med greinselaust provoserande eldstemann i tenåra.
![]() |
![]() |
#51 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, i grunnen ikke. Jeg smeller ikke med dørene og jeg har aldri ødelagt noe. Det nærmeste jeg kommer er den gangen jeg slengte ei kake i gulvet foran mannen min som hadde skrudd av kjøkkenuret, men latt kaka bli stående enda han lovet å ta den ut for meg. Da heiv jeg kaka og forma og alt i gulvet og han måtte rydde opp.
![]() |
#52 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sEi venninne av meg er forresten av den typen som skulle ønske hun kunne kaste litt om seg og avreagere, så hun fant frem noen gamle tallerkner som de ikke lenger hadde bruk for, for å ha i bakhånd om situasjonen skulle by seg. Bare det burde jo vært nok til å innse at hun ikke egentlig har det i seg, men ikke nok med det, den dagen hun kjente at dette nok er en kaste-tallerkner-dag, så pakket hun tallerknene inn i en pose som hun knyttet godt før hun heiv dem i gulvet, for da ble det jo så mye lettere å rydde opp etterpå.
![]() |
#53 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, jeg KAN bli både fysisk OG knuse ting.
![]() |
#54 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg kan ha et fryktelig temperament når det gjelder fysiske ting. Jeg banner og sverter til møbler som ikke lar seg skru sammen, kyler klær på plass når de velter ut av overfylte hyller og ikke minst har jeg vært _veldig_ nær ved og slenge diverse spillkontrollere i vegger og ut vinduer til tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har ett veldig temperament *sier mannen*.. Og jeg blir styggsint - det er så det svartner. Men det er stort sett mot voksne mennesker. Barn er jeg mer tålmodig med. Men når det svartner er jeg veldig ufin i språket - veldig tydelig og klar. Ting som sies er "Ferdig tygd - bare å svelge" får jeg stadig høre fra mine mannlige kolleager.
![]() |
#56 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg smeller med dørene ja. Har også blitt en tlf fattigere ved en anledning. Terskelen er dog ganske høy.
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sDet er mulig det er litt stygt å le her, men jeg klarer ikke å la være.
![]() |
#58 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, jeg kan desverre kaste ting/ødelegge ting i sinne
![]() |
#59 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Er ikke det fryktelig klønete? Det er jo du som må feie det opp? Eller kommanderer du vedkommende som har fått huset feiende etter seg til å rydde opp?
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Jeg har sett deg under fotballkamp. |
![]() |
![]() |
|
|