|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hevner du gaver?Nei jeg antar de fleste gaver er gitt for å glede, og skulle noen være uheldig så er det ikke med vilje, og derfor intet hevnbehov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
maler
|
![]() Sv: Hevner du gaver?Jeg har aldri skjønt dette med bråkeleker til unger heller. De trua oss med trommer og rytmesett etc til våre barn, men det ble liksom ikke like gøy da det kom for en dag at de hadde sånt fra før. Jeg synes nemlig slike rytmegreier er både viktig og kult selv.
![]() |
#43 |
can-jur
|
![]() Sv: Hevner du gaver?
Behøver ikke være trommesett.
![]() |
![]() |
#44 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hevner du gaver?Ei venninne av meg truer med at jeg skal få dildo til jul neste år fordi jeg ikke gadd å bli med på fest 2 juledag.... Satser på at hun har glemt det til da.... Skal i tilfelle sjekke gaven før jeg åpner den julaften (hvis jeg husker det...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Hevner du gaver?Minien har fått en lekehund, som som snurrer rundt som en galing og spiller en del av en Boney M sang. Den er helt mareritt for oss foreldre, og elsket av minien. Den har jeg store planer om å pakke inn, sette på og dessverre sette igjen hos giveren, min kjære søster, neste jul.
![]() |
#46 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hevner du gaver?For å si det sånn, jeg har mange gode ideer til hva niesens fremtidige barn skal få i gaver ja. Hun kjøper nemlig konsekvent ting hun selv aldri fikk da hun var barn, så datteren her i huset har fått sminke da hun var 3, høyhelte plastikkprinsessesko da hun var 4, og i år fikk hun hjemmetatoveringssett. For å si det sånn, jeg er svært glad for at det ikke virket så godt, det var nemlig vanskelig nok å få rein ungens armer og bein og ansikt med de få fargerestene som var igjen på rullen.
![]() |
#47 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Samme her |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
har ikke gjort det selv men man kan jo vurdere det klart om ungene får noen reele bråkeleker på rent f for å drive foreldrene til vannvid |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guardian of the galaxy
|
Det er vel kanskje det HI forsøker å forklare også ... Det er ikke snakk om å hevne noe i ondskapsfullhet.
![]() |
#50 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hevner du gaver?Jepp - og jeg krøller tærne i skoa og fryder meg når de pakker opp og haka deiser ned på knærne. Fjorårets julehøydare var da svigerinne (som tror ferieverden er Gran Canaria - samme sted, samme hotell og samme rom....) pakket opp en tur til Svalbard! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Sperret
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har aldri hevnet gaver. Tanken har aldri falt meg inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hevner du gaver?Jeg syns det er slemmere å forvente at store barn bare skal ha store leker når de har småsøsken, enn å gi dem Lego.
![]() |
#55 |
passer i nissedrakt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hevner du gaver?Jeg har en stebror som kjøper gaver til ungene som kommer sammen med et ondskapsfullt moahahaha til mor, med et lite dult i siden om at "var ikke dette en FIN gave da?
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Hevner du gaver?Vi har en del moro med venner, men samtidig vil jeg at ikke gaven skal bli sånn som legges vekk av irriterte foreldre. Har blandt annet sagt ifra til folk som kommer med morsomme pakker at sminke og neglelakk settes på ºverste hylle til de blir tenåringer.... Så det er det slutt på. I år fikk ungene blokkfløyte og munnspill av yngste onkelen og besteforeldre i tilegg til penger, har fortalt de at dette er så små gaver at de nok skal få konsert neste gang vi kommer til Norgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hevner du gaver?Jeg har en lillebror som kommer til å få en hevngave eller tre når han får barn. Gavene hans har dog blitt "snillere" med årene - så det er mulig det nærmer seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hevner du gaver?Er litt vanskelig å hevne gaver når onkler og tanter (mine søsken m koner) ikke kan gi bråkegaver. Stesønn på 14 er liksom ikke helt i den rette alderen for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|