|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Denne skal jo komme i august, så det blir vinter omtrent da denne her er på den størrelsen der. Med andre ord vil nok ikke oth passe, nei. |
|
|
|
#43 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Joggster Twist. Billigest i Tyskland (Kiddies24.com) |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Det er ikke så mye billigere brukt, faktisk. |
|
|
|
#45 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?De fleste vogner er vel billigere å kjøpe fra nederland - men du finner mange på finn og da.
|
|
|
#46 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Og når det gjelder babycall er det to forskjellige teknologier, den eneste sender "hele tiden" (DECT) og det er den teknologien Philips (eller er det Avent den typen har skiftet navn til nå?) bruker, og så har du den teknologien Super Nova bruker, som sender kun hvis det er lyd, den innebærer mindre eksponering mot stråling men har et par sekunders tidsforsinkelse. DECT-teknologi suger batteri, men er uovertruffen på lydkvalitet og andre finesser. Super Nova har en batterikapasitet som er helt genial og er dermed mye mer fleksibel enn den andre.
|
|
|
#47 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg kommer med enda et forslag, jeg da. Vi er kjempefornøyde med vår Brio Go, den kan ikke sammenlignes med tidligere Briomodeller. God plass, jeg kan handle halve butikken med meg. Bagen er stor, sittedelen kan snus begge veier, den er lett og legges sammen på no time. Blir som en liten kasse sammenlagt, så den bygger ikke mye i bilen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Det var radikalt andre priser, ja. |
|
|
|
#49 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Som sagt, pent brukt TFK Jogster Twist kan fåes av meg. Da trenger du bag i tillegg, og kanskje et nytt trekk, siden glidelåsen på kalesjen ikke vil samarbeide (men det kan fikses, altså). Mannen vil bli glad også, siden vi da får en vogn ut av huset.
|
|
|
#50 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?16" er vel bare med låst fremhjul? Du må ha det som snurrer |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?TFK er forresten ikke så god shoppevogn om barnet skal sove, for når den er i liggeposisjon så er ikke handlevognen spesielt tilgjengelig.
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Adrienne - jeg lever i et hus med 11 datamaskiner. Jeg elsker å kjøpe elektronikk. |
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Jeg er veldig interessert kjenner jeg. |
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?OTH. Kjempegod vogn. Den heter vel forresten noe annet nå? Mountain buggy urban, tror jeg. |
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?(Svarer ikke på spm, men jeg bare lurer på hvor langt du er på vei?) |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Vi hadde Brio Happy fra snuppa ble født. Var veldig fornøyd med den helt til vi måtte over på sportsdelen. Da syns jeg den ble for klumpete og upraktisk jeg.
|
|
|
#58 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Vil bare råde deg til å titte på vogner i butikk, før du bestiller fra utlandet/kjøper fra finn.no. Så har du en formening om hvordan vogna ser ut IRL. Jeg har hatt uttalige vogner og mine favoritter er Simo dypvogn til baby (den er stor) Simo duo er alternativ om man ønsker stor sportsvogn den første tiden etter man ikke bruker bagen lenger. Og mulighet til å ha barnet mot deg når dere går tur. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Jeg vet om flere som har brukt den vognbagen til barnet ar 7 mnd,så den trenger ikke bli for liten når barnet er 3 mnd. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Det var veldig uvant med kalesjen til TFK i starten, men nå reagerer jeg ikke på at den er ruvende i hele tatt. (jeg er bare 165). Det at vognen blir så liten sammenlagt men så stor oppslått er bare positivt i mine øyne. Spesielt siden den er en av de smaleste 3hjulingene også. Så ingen problemer med trange plasser. Den er altså liten, men med kjempestor plass til barnet. |
|
|
|
![]() |
|
|