|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?og her er litt av ullkåpen jeg fikk av absalone til jul.
|
|
|
#43 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Den ser veldig fin ut, SR - bruk vesken med stor glede!
|
|
|
#46 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?takk...
|
|
|
#47 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?...og der var kåpen også ja - den kledte du!!
|
|
|
#49 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Kul veske og fine deg! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Ah, ja - fikk dette armbåndet også, fra Pearls for girls:
|
|
|
#52 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?I år fikk jeg veldig mye mot hva jeg vanligvis får. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk egenprodusert kunst av ungene. Bilder, lys, gryteplater +++. Så fikk jeg bok, forkle, duk, lysestaker, vinglass, elektrisk tannbørste, puslespill og puslespillmatte og noen fuktighetskremer. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg fikk Laptop (fikk den av mannen før jul og så fikk han Iphone4), stilig glassbolle, |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Vanligvis så er mannen min mye flinkere enn meg til å finne kule og overraskende julegaver. I år kjøpte han ting som han selv ønsket seg til meg så det ble en robot støvsuger og ny vannkoker. Litt skuffet da jeg åpnet men robotstøvsugeren er jeg allerede blitt bittelitt forelsket i |
|
|
|
|
|
#57 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Jeg hadde nok vært snill i år, for jeg fikk mange pakker.
|
|
|
#58 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Spetakkelrandi! Jeg hadde aldri drømt om at du så sånn ut utifra nicket ditt!! *ser for meg din forrige avartar* - flott dame!
|
|
|
#59 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Stakkebelte, morgenkåpe, 9 Rosendahl tallerkener, lyslykt, Rosendahl julepynt, Sia julepynt, hjemmelaget drops, pynte engler, to skjerf, julepynt laget av ungene, pledd, Bergans genser, ullsokker, skihansker, flax lodd, diverse badeting, telysestaker, Creme Brulee brenner, vin og sjokolade (noen av de er felles gaver)
|
|
|
#60 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk dere til jul i år?Ipad (som jeg aldri hadde drømt om |
|
|
|