Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 14:34   #41
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk dere til jul i år?

og her er litt av ullkåpen jeg fikk av absalone til jul.

deilig å gå ute nå.. goood og varm.

her vist med gamlevesken, som nå skal i bosset..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:34   #42
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker veske!

Gammel 27-12-10, 14:35   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den ser veldig fin ut, SR - bruk vesken med stor glede!

Gammel 27-12-10, 14:35   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Lekker veske!

Gammel 27-12-10, 14:36   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker veske, SR!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:36   #46
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

takk...

nå logger jeg av.. hehe.. jeg merker jeg blir så hyper her.. skal snart hente snuppa på flyplassen da tar jeg litt av på tastaturet..

Gammel 27-12-10, 14:36   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og der var kåpen også ja - den kledte du!!

Gammel 27-12-10, 14:37   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Very nice.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:37   #49
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk

- Smykke og armbånd av mannen. Kjempefint, men dessverre i en farge som ikke passer mine klesfarger i det hele tatt, så spørs om jeg må bytte.
- Lommebok/portemonnè og smykkeskrin fra barna
- Sjokolade fra reisenissen min
- Ganske mye penger fra mamma og pappa, og fra svigers
- Penger fra bestemoren min
- Fine pynteting fra venninner
- Nydelig skjerf fra svigermor
- Gavekort fra svoger/svigerinne
- Nydelig snøsmykke fra søster og svoger
- Veldig god parmesanraspe fra søster og svoger

Alt i alt syns jeg vi fikk masse fint, og jeg er veldig fornøyd. Nå må vi bare finne ut hva vi skal kjøpe for pengene vi fikk, får sette opp liste, så får vi diskutere.

Gammel 27-12-10, 14:38   #50
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Kul veske og fine deg!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:42   #51
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Ah, ja - fikk dette armbåndet også, fra Pearls for girls:

Gammel 27-12-10, 14:44   #52
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

I år fikk jeg veldig mye mot hva jeg vanligvis får.

Skidress og ullundertøy, kiwi-lykter og noen lysestaker til, som er veldig fine, men som jeg ikke aner hva heter, fra mannen.
Scrabble, Monopol, lommebok og hjemmestrikkede selbuvotter fra mamma og pappa
Bok og mørk sjokolade fra et søskenbarn

Fellesgaver:
Kjøkkenkniver og kjøttmat til jul fra svigers
Lanterne fra svigerinne
Vin fra venner
Brødkurv i stoff (Stelton?) fra venner
Duk fra mannens mormor

Vi er glade og godt fornøyde.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 14:59   #53
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk egenprodusert kunst av ungene. Bilder, lys, gryteplater +++. Så fikk jeg bok, forkle, duk, lysestaker, vinglass, elektrisk tannbørste, puslespill og puslespillmatte og noen fuktighetskremer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 15:16   #54
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk Laptop (fikk den av mannen før jul og så fikk han Iphone4), stilig glassbolle,
sengetøy, kjøkkenvekt, lekkert skjerf av barna(som svigermor hadde vært og kjøpt
sammen med dem) flott smykke, ullsokker, penger, te-kopper og tallerkner fra Ego-serien til Iittala og Mariskål i frostet hvit.
Og mer som jeg ikke kommer på akkurat nå...

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:13   #55
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vanligvis så er mannen min mye flinkere enn meg til å finne kule og overraskende julegaver. I år kjøpte han ting som han selv ønsket seg til meg så det ble en robot støvsuger og ny vannkoker. Litt skuffet da jeg åpnet men robotstøvsugeren er jeg allerede blitt bittelitt forelsket i så den har vi gitt navn og bestemt at hvis den overlever et år så skal den få være med på neste års julekort.

Jeg får ikke så mange pakker vanligvis men i år så er jeg veldig hyper siden jeg har greid å finne kule og ultimate gaver til min mann og mine foreldre. Det er enda bedre å gi bort noe kult kontra å få det.

For å være mer konkret så fikk jeg disse gavene i år:
Robotstøvsuger
Vannkoker
En strikket vest

Felles:
Sengetøy
En sparegris med penger i
Vannkaraffel med to glass fra Hadeland
Lyslykter
Elskede hjemmelagede gaver fra våre tre barn

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:24   #56
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk veske. Ikke helt sånn som på bildet, men helt hvit.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 02:23   #57
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok vært snill i år, for jeg fikk mange pakker. Men så har jeg stor familie og har kjøpt og gitt bort rimelig mange fler da.

Telysholder til vegg (akkurat som jeg ønsket meg)
Hjemmestrikkede pulsvanter
3 bokser med godt krydder
Ullstrømper
Vennekalender
Overknee-strømper
2 pk Pierre Robert-boxere
Parfyme (som luktet fantastisk godt)
Hals-skjerf (husker ikke hva det egentlig heter) og pulsvotter
SPA-sett
Fiiin telyslykt
Skjerf (som var veldig lite meg, men skal nok få brukt det for det)
Strømper
Bergene melkesjokolade
Bok med smoothies-oppskrifter
Volume Million Lashes-mascara
Dior Mascara og øyenskygge
Digibok m/to bøker på (skal byttes i en digibokavspiller om det går)

Fellesgaver:
4 Rosendahl skåler, Grand Cru, dype
4 Rosendahl skåler, Grand Cru, lave
Kenwood Smoothie-2-go (Blender med to mindre kopper med lokk til å ta med i farten)
Stjernemix
Gavekort på kr 1200 fra mannen på en velværesalong. (Han slo på stortromma i år, og det var midt i blinken!)

Fra barna (flinke barnehagen):
Engler lagd av pasta lakkert med gullspray
Lys av bivoksplate
CD med barna som synger diverse sanger/julesanger
Fyrstikkeske dekorert etter alle kunstens regler
Gullakkert gipsengel som er kjøleskapsmagnet
Nydelig dekorert glass med peppernøtter

Fra Storebror:
En skjærefjøl som han hadde brent inn teksten på selv. Han var stolt ja, bare blikket hans når vi åpnet...

Felles til oss fra barna (med hjelp fra meg):
Billetter til We will Rock You-forestilling til meg og mannen

Felles gave til hele familien:
Spillet om Knerten (brettspill)
En konvolutt med penger fra mine foreldre (likt til alle oss barna) som var meget overraskende, vi ble helt forlegne, det har aldri skjedd før (og kommer nok ikke til å skje igjen), men vi setter stor pris på det og spesielt på kortet som det lå inni.

Gammel 29-12-10, 02:41   #58
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spetakkelrandi! Jeg hadde aldri drømt om at du så sånn ut utifra nicket ditt!! *ser for meg din forrige avartar* - flott dame!

Vi får mye felles gaver... I år fikk vi mye ved noe jeg også ønsket meg til min nye peisovn, tapas-servise, goro-jern (kanskje mer personlig, siden jeg ønsket meg det), HD-videokamera (kjøpt av meg fra fiskene...), Stelton Presstermokanne, vin glass til serien vår (2 vinglass er knust i år så det passet fint), en gammel nisseskål etter bestemoren min som jeg har ønsket meg i MANGE år! + endel felles gavekort.

Men noe personlig fikk jeg
- Lekkert fuglehus/telysholder i Sink
- Nora armbånd
- Sans Souis bodylotion og dusjsåpe
- Gavekort på b.la. Himmelrommet og Thon senter
- Votter
- Sex and the City 2 (jupp samlingen er KOMPLETT!!)
- Pysj
- Tunika
- Ullundertøy m/blonde
- Øredobber

Gammel 29-12-10, 02:45   #59
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Stakkebelte, morgenkåpe, 9 Rosendahl tallerkener, lyslykt, Rosendahl julepynt, Sia julepynt, hjemmelaget drops, pynte engler, to skjerf, julepynt laget av ungene, pledd, Bergans genser, ullsokker, skihansker, flax lodd, diverse badeting, telysestaker, Creme Brulee brenner, vin og sjokolade (noen av de er felles gaver)

Gammel 29-12-10, 03:29   #60
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ipad (som jeg aldri hadde drømt om )
Ulltøfler
Gavekort
CD
Elektrisk panne (som jeg ikke har satt meg inn i, men det var ikke wok som jeg trodde )
Velværeprodukter til badet
Sjokolade
Telys"sak" med telys fra Black Design
Et familiespill som heter "kortskalle"

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.