|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Storebror ble hysterisk glad for sin nye iPhone 4. Han gråt sine modige tårer og kunne ikke tro det han så. Vi pleier aldri å gi så dyre gaver men av forskjellige grunner (som jeg ikke har så lyst til å skrive her) fortjente han det så inderlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldste ble veldig glad for alt ho fikk, men blowpens er nok kanskje en liten favoritt.
|
|
|
#3 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Kaptein sabeltann utstyret er blitt lekt mest med på innefronten.
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?2 åringen elsker den liten dukke og bilstolen til dukken. Hun mater dukken i et sett. Inn på lekekomfyren sin med en leketallerken og "varmer" grøten og mater. Inn med flasken og på'an igjen.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i årMellomste ble så glad for sin Ipod Touch at han gikk helt i surr når han gav oss en klem og takket for gaven (jeg ble bestemor og eldste broren ble plutselig mamma)
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Ungene fløy i taket over egen iPad (for ordens skyld én stk på deling) - gutt og jente hhv. 4.5 og 2.5 år.
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Her har ungene jublet over alt fra ullsokker til Wii, og jeg vet sannelig ikke hva de er aller mest glade for. 10-åringen svinset rundt her så lykkelig for en Kari Traa-truse, mens 8-åringen sporenstreks måtte kle på seg den hjemmestrikkede genseren fra gammel-tante. Samtidig jublet de jo høyt for alt de fikk av leker også. Jeg tenker vi får la inntrykkene synke til i morgen. Takknemlige unger, det skal være sikkert!
|
|
|
#9 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Jenta mi på 15 år ble nok mest glad for spill til Wii'en, "Wii Sing", mye godt det samme som Sing Star, bare til Wii
|
|
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?
I dag er de to store samstemte, og sier at Wii var den aller beste gaven. Jeg og mannen er i grunnen enige. Morsomt med Wii Sports!
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Minstemann ble mest glad over all legoen han fikk, og pappa er allerede i gang med å bygge.
|
|
|
#12 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Beyblades og bane var veldig poppis, fotballkort likeså og prikken over i'en var vel |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Jentene fikk masse fint, og de ble glade og fornøyde med alt. Men da vi spurte, så var skøytene fra oss den fineste gaven.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Gitaren som 8-åringen fikk ble han veldig glad for. Minsten ble glad for alt tror jeg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Storesøster, 5,5: Rosa nintendo ds |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?7år gutt - biljard bord (barneverjson) som kan byttes til fotballspill og noen andre ting. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Eldste fikk DS og mobil, og det var VELDIG stort.
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Mine er glade for alt dei fekk, men siden dei ønskja seg inderleg ein DSi, er vel kanskje det det kjekkaste. Dei er framleis noko overvelda trur eg.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?Ungene ble i grunnen mest glade for alt de fikk. De strålte om kapp med juletreet og hverandre hele kvelden. Finingene. |
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?007: Bank hver lørdag og stikkete strikkesokker!
|
![]() |
|
|