|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Planen er å bli ferdig med en kjole jeg holder på strikke nå. Ligger godt an, så da blir det nok den.
![]() |
#43 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Uff, jeg aner virkelig ikke. Trenger egentlig noe nytt, men har lagt om kosten og teller kalorier så jeg krymper for tiden og vet ikke helt hvor jeg havner vektmessig. Kjedelig å kjøpe noe som passer nå og som ikke er pent på om noen måneder. Pentøyet i skapet begynner uansett å bli inmari utdatert og kjedelig, jeg bør nok finne minst en ok og veldig rimelig kjole i en eller annet butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har både nye svart Container-kjole og SiriS-kjole (sort med et par røde hjerter) i skapet så det blir en av de
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Ja, si det .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg tar kjolen jeg skal bruke på julebordet tenker jeg. De store gutta har dress, og Jonas har penbukse og skjorte.
![]() |
#47 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har (impuls)kjøpt strikkekjole fra Mette Møller som jeg tenkte å ha på til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?På dagtid blir det bikini, og når vi skal spise blir det en av de finere sommerkjolen jeg har og sandaler. Vi skal feire julen i varmen.
![]() |
#49 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Sannsynligvis kjolen jeg kjøpte i helgen til julebordet neste helg. Har kjøpt "voksen-kjole" på Noa Noa - jeg pleier å handle på B Young eller HM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har en ny kjole hengende. En grå kjole, med litt "harry" skjørtekant og litt svarte detaljer. Kjøpte den til barnedåpen men så feiget jeg ut og brukte bunaden min i stedet. Jeg synes kjolen er fin, men så synes jeg kanskje den ikke er så fin alikevel. Får ikke helt bestemt meg.
![]() |
#51 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Jeg har et gavekort på husfliden så jeg tar meg nok en tur dit for å se etter julekjole. Hvis ikke blir det en grønn strikkakjole fra skapet. Green House? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Det blir nok en av kjolene jeg har hengende i skapet. Tror det blir en svart en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En rød ammekjole fra HM.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En ikke for varm kjole, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#56 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Tror det blir julebordkjolen med en bolero eller noe over.
![]() |
#57 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Mørk blå knelang kjole, med mønstrede sorte strømper til, og høyhelte sorte sko.
![]() |
#58 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?Impuls shoppet antrekk i forrige uke. Måtte plutselig ha rød kjole:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?
Hvordan er den i str? Altså- hvilken str har du i forhold til klær du kjøper i butikken her?
![]() |
#60 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er antrekket julekvelden?En eller annen langermet kjole regner jeg med, mulig noe OMish. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|