Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 22:18   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Inspirert av denne tråden sitter jeg i skrivende stund med farge i øyenbrynene. Egentlig burde det vært gjort for mange dager siden, men det virker som om ting som tar to minutter, er vanskeligst å gjennomføre.

Gammel 12-11-10, 22:20   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Inspirert av denne tråden sitter jeg i skrivende stund med farge i øyenbrynene. Egentlig burde det vært gjort for mange dager siden, men det virker som om ting som tar to minutter, er vanskeligst å gjennomføre.

Jeg burde nappet, men så var det den j.... pinsetten, da. Tror jeg får kjøpe ny i morgen.

Eller, jeg kan jo bruke tråd, noen gjør jo det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:20   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har veldig god og billig farge til øyenbryn, med skråpensel, på H&M. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den.

Gammel 12-11-10, 22:24   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Make Up Store og MAC har gode brynpensler. Egentlig kan du like gjerne bruke en skråpensel til eyeliner, så lenge den er stiv nok i busten. Jeg gjør motsatt, nemlig bruker brynpensel til eyeliner.

Gammel 12-11-10, 22:24   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Åå, kjøper jeg en annen fra de eller ett annet sted?

Gammel 12-11-10, 22:25   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Åå, kjøper jeg en annen fra de eller ett annet sted?

Jeg kjøpte den de anbefalte i samme butikk. Liker den veldig godt. Kostet en hundrings eller så.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:29   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kjøpte den de anbefalte i samme butikk. Liker den veldig godt. Kostet en hundrings eller så.

Okei, takk for tipset.

Gammel 12-11-10, 23:12   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen vise bilder av en Jan Thomas Guru-kjendis? :bryn-nysgjerrig:

Gammel 12-11-10, 23:24   #9
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kan noen vise bilder av en Jan Thomas Guru-kjendis? :bryn-nysgjerrig:

Ja, nå skulle vel jeg limt inn bilder av disse jeg mener jeg kan pinpointe på bryna, men da jeg søkte opp ofrene mine (Tone, Jenny, Marion osv.) så hadde jo alle så utrolig fine bryn, og slett ikke overdrevne. Så jeg må trekke tilbake utsagnet.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:14   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...Eh, fordi de er ungdommer? Jeg nappet aldri brynene før jeg ble over tredve, før hadde de naturlig fin form og normal hårmengde. De siste årene synes jeg de har begynt å bli mer buskete og vokse litt utover neseryggen og jeg har gått til innkjøp av pinsestt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:42   #11
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Alt man slipper å tenke på.

Gammel 16-11-10, 18:41   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Alt man slipper å tenke på.

Enkelte mannfolk burde faktisk tenke på det også! Synes det ser merkelig ut med bare et laaangt øyebryn..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 18:49   #13
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Enkelte mannfolk burde faktisk tenke på det også! Synes det ser merkelig ut med bare et laaangt øyebryn..

For ikke å snakke om bustete øyenbryn. :æsj:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:07   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

De ble veldig fine laBanga!

Gammel 16-11-10, 20:00   #15
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Flotte bryn LaBanga.
Så heldig du er som har mer en ett hår i bredden.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:12   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vokser og napper brynene mine på salong ca hver 5-6 uke - så fine atte
Men det koster IKKE 650,- altså - Jeg betaler 100,-.

Gammel 13-11-10, 11:44   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg vokser og napper brynene mine på salong ca hver 5-6 uke - så fine atte
Men det koster IKKE 650,- altså - Jeg betaler 100,-.

Hvor da?

Gammel 13-11-10, 19:35   #18
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvor da?

Se prikk

Gammel 18-11-10, 21:54   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Sitter her med nyvoksede, nappede og fargede bryn jeg
Klinte til på ett tips jeg fikk og har i dag hatt litt egenpleie.
Grunnen til at det ene brynet ikke tar særlig farge er at det er mye mindre hår i det ene brynet og kan ikke gjøres stort med. Usjameien, for en krise
Men det ble ett bra resultat og jeg har bestilt ny time om ca en mnd.

Gammel 13-11-10, 12:51   #20
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men altså - er det forskjell på pinsettar da?? Eg har da ein heilt ordninær ein, sikker billig, men eg får da nappa ut det som skal ut.

Ellers er eg fullstendig grøn på dette med bryn. Prøver nå å holde litt orden, men har ikkje peiling på kva som er "riktig" og "galt".

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.