|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen3D er ikke verdt prisen, synes jeg. Man merker jo knapt effekt overhodet? Det kan være litt kult i enkelte tegnefilmer, men stort sett er den eneste effekten, bortsett fra bittelitt tendenser til at ting kommer mot en, at teksten står litt ut fra skjermen. Og at man får vondt i øynene.
![]() |
#42 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen73 timer og 7 minutter
![]() |
![]() |
#44 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg har bare sett én film i 3D, og det var Alice in Wonderland. Den var ikke laget for 3D fra bunnen av, sånn jeg har skjønt det, og det funka svært svært dårlig. Hvis det samme gjelder Harry Potter, skal jeg holde meg langt unna 3D-visningen, i alle fall.
![]() |
#45 |
One of These Days
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen
You and me!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenJeg kan ikke se filmer i 3D pga øynene. Samsynet mitt er temmelig fucked, så 3D blir litt i overkant for hva de orker. Jeg kan klare max ti minutter. Det irriterer meg at den siste saw-filmen kun går i 3D.
![]() |
![]() |
#47 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenTOOOOOO dager igjen!!!
![]() |
![]() |
#49 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenOg mens man venter, kan man more seg med The Sims-versjonen av boka, det finnes noen utrolig kreative sjeler der ute (Kilde: youtube.com) http://www.ovguide.com/video/harry-p...11a757ad1c1276
![]() |
![]() |
#50 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenI følge en eller annen nettavis (Dagbladet?) er denne filmen like spennende som lokaltoget mellom lier og brakerøya. Og det er ikke særlig spennende altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenDa ser det ut til at 3D-mysteriet er løst. Det er siste del som kommer i 3D. Den versjonen her kommer bare i vanlig. |
![]() |
![]() |
#52 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Vi som har lest bøkene (Og hvem har vel ikke det?) vet jo uansett hva som skjer, men det er jo kjekt å se det man har lest overført til film.
![]() |
#53 |
Sviiisj!!
|
Men det blir jo et spørsmål om det skal være mer humor og spenning, gitt handlingen i historien. Litt som om det burde vært mer humor i Schindlers liste, f.eks. Harry Potter er jo annerledes, og man forventer litt humor og varme, kanskje. Men denne gangen skal det altså være dystert og skummelt. Ja ja, jeg kommer nok til å gå og se den (med eller uten mann).
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenMan kan ikke lage den første delen av syver'n superspennende. Den er jo først av alt oppklarende og gjør en forberedt på alle oppsummeringene som kommer haglende på til slutt. Dette er som det skal være det. |
![]() |
![]() |
#55 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenKanskje det. Jeg har ikke sett de siste par filmene, bare lest bøkene, og det er jo en stund siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenHurra! I kveld, ett minutt over midnatt, braker det løs
![]() |
![]() |
#57 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenÅååååh! Nå begynner jeg å bli spent, halvannen time nå, så har det begynt!
![]() |
![]() |
#59 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenSå den natt til i dag, midnattspremiere
![]() |
![]() |
#60 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmenDa har jeg bestilt billetter til oss i helga. Deler oss opp sånn at vi alle får sett den uten å måtte ha barnepike til minsten.
![]() |
|
|