Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 22:50   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er det ikke lenge igjen til den nye Harry Potter-filmen

3D er ikke verdt prisen, synes jeg. Man merker jo knapt effekt overhodet? Det kan være litt kult i enkelte tegnefilmer, men stort sett er den eneste effekten, bortsett fra bittelitt tendenser til at ting kommer mot en, at teksten står litt ut fra skjermen. Og at man får vondt i øynene.
4D, derimot, da snakker vi!

Gammel 15-11-10, 22:55   #42
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

73 timer og 7 minutter

Eldstejenta stiller i fullt trollmanskostyme, med tryllestav og Smygardkutte.

Gammel 15-11-10, 23:13   #43
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kommer Harry Potter i 3D og? "Alt" kommer jo i 3D nå!

(Jammen godt LOTR kom ut for flere år siden.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 07:21   #44
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bare sett én film i 3D, og det var Alice in Wonderland. Den var ikke laget for 3D fra bunnen av, sånn jeg har skjønt det, og det funka svært svært dårlig. Hvis det samme gjelder Harry Potter, skal jeg holde meg langt unna 3D-visningen, i alle fall.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:21   #45
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gruer meg ihjel til Twilight er helt ferdig, takler ikke tanken engang.

You and me!!!

Gleder meg til HP forresten, og jeg satt å fulgte med på premieren, altså red carpet-intervjuene, fra Leicester sq her om dagen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:27   #46
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan ikke se filmer i 3D pga øynene. Samsynet mitt er temmelig fucked, så 3D blir litt i overkant for hva de orker. Jeg kan klare max ti minutter. Det irriterer meg at den siste saw-filmen kun går i 3D.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 07:41   #47
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

TOOOOOO dager igjen!!!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:09   #48
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

39 timer og 7 minutter

Gammel 17-11-10, 08:17   #49
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Og mens man venter, kan man more seg med The Sims-versjonen av boka, det finnes noen utrolig kreative sjeler der ute

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

http://www.ovguide.com/video/harry-p...11a757ad1c1276

Gammel 17-11-10, 09:45   #50
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

I følge en eller annen nettavis (Dagbladet?) er denne filmen like spennende som lokaltoget mellom lier og brakerøya. Og det er ikke særlig spennende altså.

Sikkert like greit, jeg får ikke lov å se Harry Potter på kino uansett, alle barnefilmer uten norsk tale er sambo sitt domene, og jeg må være hjemme med mini.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 10:16   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da ser det ut til at 3D-mysteriet er løst. Det er siste del som kommer i 3D. Den versjonen her kommer bare i vanlig.

Da blir det kino på lørdag ja.

Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 11:09   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

I følge en eller annen nettavis (Dagbladet?) er denne filmen like spennende som lokaltoget mellom lier og brakerøya. Og det er ikke særlig spennende altså.

Vi som har lest bøkene (Og hvem har vel ikke det?) vet jo uansett hva som skjer, men det er jo kjekt å se det man har lest overført til film.

Gammel 17-11-10, 11:19   #53
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Men det blir jo et spørsmål om det skal være mer humor og spenning, gitt handlingen i historien. Litt som om det burde vært mer humor i Schindlers liste, f.eks. Harry Potter er jo annerledes, og man forventer litt humor og varme, kanskje. Men denne gangen skal det altså være dystert og skummelt. Ja ja, jeg kommer nok til å gå og se den (med eller uten mann).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 19:03   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man kan ikke lage den første delen av syver'n superspennende. Den er jo først av alt oppklarende og gjør en forberedt på alle oppsummeringene som kommer haglende på til slutt. Dette er som det skal være det.

Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 11:44   #55
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det. Jeg har ikke sett de siste par filmene, bare lest bøkene, og det er jo en stund siden.

Den siste boka var jo spennede da - jeg husker jeg fikk den til bursdagen min, men den kom vel en uke før eller noe. Mannen sa jeg ikke fikk lov å lese den før jeg hadde bursdag, men jeg snikleste hele før bursdagen - han hadde ikke pakket den inn, så måtte jeg lese den på nytt etter bursdagen for ikke å bli oppdaget.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 11:53   #56
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Hurra! I kveld, ett minutt over midnatt, braker det løs

Gammel 18-11-10, 21:58   #57
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Åååååh! Nå begynner jeg å bli spent, halvannen time nå, så har det begynt!

Gammel 18-11-10, 22:14   #58
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Jaaaaa!
Og no vart eg plutselig litt stressa kjenner eg, må ut med bikkja før me stikker.

Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 16:36   #59
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så den natt til i dag, midnattspremiere Utroooolig spennende. Ikke av de beste filmene, men herremin, det var vel verdt litt færre timers søvn!

Gammel 19-11-10, 16:46   #60
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg bestilt billetter til oss i helga. Deler oss opp sånn at vi alle får sett den uten å måtte ha barnepike til minsten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.