|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til mannen?
Min har bursdag 9. desember. Koblet med at det er farsdag 3 uker før, og jul 2 uker etterpå, så er det helt til å rive seg i håret av. Jeg skjønner godt hvordan du føler det.
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Gave til mannen?Jeg kom plutselig på at jeg er overbevist om at han ønsker seg en radio, og at han aldri kommer til å skjønne at det egentlig er jeg som skulle ønske at han hadde en radio. Hah. :cunning plan: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Gave til mannen?
Tusen takk for påminnelse. Mannen nevnte at han hadde lyst til å oppleve det showet, og det er jo en perfekt bursdagsgave!
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gave til mannen?Jeg har ikke hørt om det showet før denne tråden. Så om jeg får tak i bilett blir det det! helst gullbilett. Får sitte klar på onsdag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
Sv: Gave til mannen?Min får dolce-gusto maskin med kapsler |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Re: Gave til mannen?Mannen min ønsker seg aldri noe som jeg kan kjøpe (Han ønsker seg masse sær musikk som bare han vet hvor han får tak i, og det kjøper han selv.) Sist redigert av gnuri : 13-11-10 kl 14:18. |
|
|
|
![]() |
|
|