Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Premiekjole til meg selv. Jeg trenger tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 18:18   #41
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Premiekjole til meg selv. Jeg trenger tips!

Utifra kriteriene dine, er jeg sikker på at du finner KjolenTM på shabbyapple.com. Der har de så mye fint! Og flere hverdagskjoler som også duger til fest.

Jeg har en ullkjole fra Ti-mo som ligner veldig på KV-kjolen over her, bare enda finere. Skal se om jeg finner bilde når jeg kommer meg på en pc. Ikke er den så innmari varm heller.

Gammel 31-10-10, 18:42   #42
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Utifra kriteriene dine, er jeg sikker på at du finner KjolenTM på shabbyapple.com. Der har de så mye fint! Og flere hverdagskjoler som også duger til fest.

Åååh! Det er akkurat sånne kjoler jeg mener! Har du noe erfaring i å bestille derfra?

Gammel 31-10-10, 19:12   #43
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Åååh! Det er akkurat sånne kjoler jeg mener! Har du noe erfaring i å bestille derfra?

Jeg går og venter på en kjole derfra. Håper den kommer denne uka.

Gammel 31-10-10, 21:16   #44
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg går og venter på en kjole derfra. Håper den kommer denne uka.

Da må du fortelle om den svarer til forventningene, og om leveringa gikk knirkefritt!

Gammel 31-10-10, 21:22   #45
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt denne modellen fra boden.co.uk (altså formen på kjolen liker jeg godt - jeg har den i en tidligere kolleksjon som jeg skal bruke på årets julebord):

Gammel 31-10-10, 21:24   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg liker godt denne modellen fra boden.co.uk (altså formen på kjolen liker jeg godt - jeg har den i en tidligere kolleksjon som jeg skal bruke på årets julebord):

Den der har jeg sett og siklet på. Hvordan er den i størrelsen?

Gammel 31-10-10, 21:25   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, så UTROLIG mye fint det var på shabbyapple!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 21:26   #48
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Wow, så UTROLIG mye fint det var på shabbyapple!

Ikke sant! Jeg har lagt fem kjoler til ønskelista.

Gammel 31-10-10, 21:26   #49
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Garment measurements forteller deg det du trenger å vite. Jeg er en 40 (mer 40/42 enn 38/40) og bruker 14 hos Boden. Veldig flatterende kjolemodell!

Gammel 02-11-10, 14:00   #50
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Jeg har funnet opptil flere kjoler jeg liker. Jeg er dog litt usikker på om de vil være fine med en mindre slank modell inni enn det er på bildene.

Jeg liker denne:

Jeg tror det er samme kjole i forskjellige farger, selv om modellene har ulike navn.

Også liker jeg denne:

Den er i litt tykkere stoff, og vil muligens være noe mindre avslørende i forhold til ekstra valker og slikt ... ?

Det er vel kanskje ikke alle fargene som egner seg for sesongen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.