Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 18:28   #41
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Trippa (kumage) smakte ikke godt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:32   #42
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Rosiner :grøss:

Gammel 17-10-10, 18:32   #43
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Verste jeg har smakt... Hmm... TROR det må være den gangen jeg hadde en kinesisk nabo som insisterte på at jeg måtte smake blekksprut. Smakte vel så likt viskelær som det går an å komme.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:34   #44
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Musling-suppe. Kokt i melk. Tror det er første gang jeg som voksen har sagt; Beklager, men dette går ikke ned.......

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:34   #45
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Fra barndommen av så var lever eller lungemoslukt i huset nok til å flykte til en kamerat eller ut i skogen. I voksen alder må det vel være en "kjøtt"suppe jeg spiste på en veikro i østtyskland (mens det ennå fantes). Den var helt jævlig. Jeg har også blitt matforgiftet av blåskjell en gang så bare tanken på blåskjell gjør meg kvalm.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:36   #46
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ja,også lungemos Klarer ikke lukten den dag idag,etter vi spiste det da jeg var liten.

Gammel 17-10-10, 18:37   #47
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kokt rognkjekse

Gammel 17-10-10, 18:40   #48
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Trippa (kumage) smakte ikke godt.

Jeg tror det var det jeg ble servert også, på en restaurant i Portugal med meny bare på portugisisk, og personale som bare snakket portugisisk. Jeg prøvde å ta en sjans og ta det som hørtes best ut, men der gjettet jeg skikkelig feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:48   #49
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sild. Lukta og alle småbeinene får meg til å brekke meg.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:53   #50
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Mamma leide en stund hos noen som var opptatt av naturlige medisiner, så da jeg en jul satt feberhet og influensasyk kom mamsen med en skje full av noe som så motbydelig ut. Det var finsnittet løk, blandet med honning og sitron, og så hadde det stått noen dager for å godgjøre seg. Det luktet skummelt, og jeg brukte vel nesten ett kvarter på å kvinne meg opp til å smake på greiene. Det er det absolutt jævligste jeg noen gang har hatt i meg, men jeg tror faktisk at det hadde effekt. Antagelig fordi jeg var livende redd for at om jeg ikke ble bedre så fikk jeg servert en skje til.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:56   #51
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Bayerske Weisswürst står veldig høyt på lista, det var overhodet ikke godt. Ellers ble jeg lurt til å smake på en ost som lukta som om den hadde krøpet ned i tre-eska den kom i, og avgått med døden. Den var helt hinsides grusom!

Gammel 17-10-10, 18:57   #52
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg smakte kamskjell på en halvfin restaurant en gang. Med en slags skummende saus. Jeg syntes det smakte helt forferdelig, og smaken satt i munnen (altfor) lenge etterpå.

Gammel 17-10-10, 18:57   #53
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk mye rart servert da jeg var på internasjonal leir i Mongolia. Storkjøkken som i følge de infødte serverte dårlig russisk mat.

Ellers minnes jeg fortsatt da mannen serverte syltede grønnsaker med barbequesaus, mens jeg enda var kvalmgravid med storebror. Han er en god kokk, så heldigvis slår ikke eksperimentene så ofte feil som den gangen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:01   #54
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Rakfisk. Æsj.

Gammel 17-10-10, 19:16   #55
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tartar laget av kjøttdeig, toppet med ett rått egg. Jeg forsøkte virkelig smake med et åpent sinn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:24   #56
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror aldri at jeg har smakt noe som jeg ikke har klart å spise opp. Jeg er rett og slett ikke særlig kresen og spiser ting av høflighet selv om det ikke er førstevalget mitt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:31   #57
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kråkebolle-sushi må vel være noe av det verste jeg har smakt. Det smakte slik som råtne kråkeboller man finner på stranda lukter. Og i samme åndedrag kan nevnes en annen japansk spesialitet, bestående av gjærede, klissete bønner. Yummi!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:33   #58
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sjokoladekake full av hvitløk.
Det fikk jeg servert i barnebursdag, var ikke mnage som spiste opp nei.

nr 2 må være lungemos.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 19:35   #59
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

What? Der var det vel bare gjort en tabbe,håper jeg??

Gammel 17-10-10, 19:37   #60
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det fikk jeg servert i barnebursdag, var ikke mnage som spiste opp nei.

nr 2 må være lungemos.

Og poenget med hvitløk i kaka skulle være?? Det hørtes forferdelig ut og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.