|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Trippa (kumage) smakte ikke godt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Rosiner :grøss:
|
|
|
#43 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Verste jeg har smakt... Hmm... TROR det må være den gangen jeg hadde en kinesisk nabo som insisterte på at jeg måtte smake blekksprut. Smakte vel så likt viskelær som det går an å komme. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Musling-suppe. Kokt i melk. Tror det er første gang jeg som voksen har sagt; Beklager, men dette går ikke ned....... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Fra barndommen av så var lever eller lungemoslukt i huset nok til å flykte til en kamerat eller ut i skogen. I voksen alder må det vel være en "kjøtt"suppe jeg spiste på en veikro i østtyskland (mens det ennå fantes). Den var helt jævlig. Jeg har også blitt matforgiftet av blåskjell en gang så bare tanken på blåskjell gjør meg kvalm. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Ja,også lungemos |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Kokt rognkjekse
|
|
|
#48 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?
Jeg tror det var det jeg ble servert også, på en restaurant i Portugal med meny bare på portugisisk, og personale som bare snakket portugisisk. Jeg prøvde å ta en sjans og ta det som hørtes best ut, men der gjettet jeg skikkelig feil. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Sild. Lukta og alle småbeinene får meg til å brekke meg. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Mamma leide en stund hos noen som var opptatt av naturlige medisiner, så da jeg en jul satt feberhet og influensasyk kom mamsen med en skje full av noe som så motbydelig ut. Det var finsnittet løk, blandet med honning og sitron, og så hadde det stått noen dager for å godgjøre seg. Det luktet skummelt, og jeg brukte vel nesten ett kvarter på å kvinne meg opp til å smake på greiene. Det er det absolutt jævligste jeg noen gang har hatt i meg, men jeg tror faktisk at det hadde effekt. Antagelig fordi jeg var livende redd for at om jeg ikke ble bedre så fikk jeg servert en skje til.
|
|
|
|
#51 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Bayerske Weisswürst står veldig høyt på lista, det var overhodet ikke godt. Ellers ble jeg lurt til å smake på en ost som lukta som om den hadde krøpet ned i tre-eska den kom i, og avgått med døden. Den var helt hinsides grusom!
|
|
|
|
#52 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg smakte kamskjell på en halvfin restaurant en gang. Med en slags skummende saus. Jeg syntes det smakte helt forferdelig, og smaken satt i munnen (altfor) lenge etterpå.
|
|
|
#53 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Vi fikk mye rart servert da jeg var på internasjonal leir i Mongolia. Storkjøkken som i følge de infødte serverte dårlig russisk mat.
|
|
|
#56 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg tror aldri at jeg har smakt noe som jeg ikke har klart å spise opp. Jeg er rett og slett ikke særlig kresen og spiser ting av høflighet selv om det ikke er førstevalget mitt. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Kråkebolle-sushi må vel være noe av det verste jeg har smakt. Det smakte slik som råtne kråkeboller man finner på stranda lukter. Og i samme åndedrag kan nevnes en annen japansk spesialitet, bestående av gjærede, klissete bønner. Yummi!
|
|
|
#60 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?
Og poenget med hvitløk i kaka skulle være?? Det hørtes forferdelig ut og.
|
![]() |
|
|