|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammelt loft blir nytt!Alt har en ende Skremmeren, det får være trøsta. Dessuten ser det ut som det blir råfint da! Gleder meg til å se det endelige resultatet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammelt loft blir nytt!Så flott det kommer til å bli. Deilig å få en etasje til. Blir spennende å se ferdig. Bruker dere ikke noe vedfyring i huset i det hele tatt siden dere rev hele pipa? Deilig å få større plass da om den ikke var brukenes til noe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Gammelt loft blir nytt!Litt av en jobb - og dere har jo kommet langt allerede. Blir nok to fine og koselige jenterom her ja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Gammelt loft blir nytt!Jeg må bare si at jeg tror det er litt mere jobb som tar litt lenger tid enn dere tror. Jeg bare tror altså, kan godt hende dere klarer det innen fristen deres, men har en tvil akkurat der. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Gammelt loft blir nytt!Jeg trodde det skulle være ferdig innflyttet i slutten av uke 42 jeg, men da har dere jo tid til dillet etterpå når snekkerene er ferdige. Blir spennende å se trappa opp, jeg skjønte ikke helt hvordan dere har tenkt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gammelt loft blir nytt!
Åhei, det var jo ikke litt forsinkelse heller. Håper virkelig dere slipper mer da! |
|
|
|
![]() |
|
|