|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen og etter trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Daglig, ja. Jeg har gjort meg litt avhengig av det, og skulle egentlig ønske at jeg ikke hadde gjort det. Det tar tid, håret blir helt for jævlig etter en helg på hytta, det tørker ut huden og miljømessig burde dusjinga også begrenses. Men atter en gang, så greier jeg ikke å etterleve det jeg burde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Som regel hver morgen. Men har jeg dusjet sent kvelden før pga. trening, så dropper jeg dusjen om morgenen. Jeg mener at jeg dusjer for ofte. Det skulle ikke være nødvendig, men jeg liker å dusje, og føler at det må til for å våkne om morgenen, så det har blitt en uvane.
![]() |
#7 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?En til to ganger daglig. Stort sett to.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?I teorien annenhver dag, helst ikke hårvask hver gang. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen. Jeg får så veldig sovehår, så det må bli ordentlig vått, i tillegg er det skikkelig deilig å dusje.
![]() |
#11 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?
Signerer, utrolig deilig........kunne glatt stått 20min i dusjen, om jeg noen gang hadde fått tid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Jeg prøver å begrense det til en gang om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Jeg dusjer som regel annenhver dag,når man har døtre i tenårene,blir det tragisk sjelden man slipper å stå i kø for å få låne dusjen når man bare har èn dusj,men når jeg kommer til,dusjer jeg hver dag,vasker håret annenhver dag,ellers får jeg eksem i hodebunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Minst en gang om dagen. Alltid på morgenen og gjerne en dusj på kvelden bare fordi det er deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Annenhver dag. Dusje er noe av det kjedeligste jeg gjør, i tillegg er det, med barbering her og der, smøring og for ikke å snakke om hårarbeidet(Shampoonering, balsamering, ha i middel, eviglang fønejobb, frisere, sette opp), en veldig tidkrevende jobb.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 08-10-10 kl 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Jeg sjusker mer enn dere alle, og dusjer vel et par ganger i uka... Skulle gjøre det i dag, for sist var i helga, men det ble visst ikke noe av.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Alltid hver morgen, jeg våkner ikke skikkelig uten en dusj.
![]() |
#18 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Kom til å tenke på noe: Går man i kategorien sjuske om man dusjer annenhver dag,men vasker seg den dagen man ikke dusjer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Jeg dusjer daglig, men vasker bare håret et par ganger i uka, det tok knekken på den tørre hodebunnen min da jeg sluttet å vaske håret hver dag. Avkommet tørkes støv av jevnlig og bader når farmor er på besøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen, ellers føler jeg meg uggen. Var det ikke en artikkel i en eller annen nettavis i dag om at man ikke burde vaske håret oftere enn hver tredje dag?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|