|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg lese bloggen din?
Jeg også. Spurte en bruker direkte altså. Jeg tok tydeligvis ikke hintet, siden jeg spør igjen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Får jeg lese bloggen din?Kommentar til prikk: Selvsagt. Mener ikke kikker i ordets rette forstand. Men kikker i den forstand at jeg ikke har en blogg å gi tilgang til selv. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Du så veldig kjent ut. Det er kanskje fare for at vi har møtt hverandre i en eller annen scrappegreie. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Får jeg lese bloggen din?Har ikke blogg på FP, men har en åpen blogg som handler om strikking, friluftsliv, marsvin og ellers litt ymse: |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg har lagt deg til i min. Ikke særlig spennende, er jeg redd. Jeg sier jatakk til tilgang til flere blogger dersom noen vil la meg lese. |
|
|
|
#51 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg lese bloggen din?Ja, det kan du godt :-) Jeg er ikke super på blogging, men jeg prøver i alle fall. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg er ikke så "uhøfflig" som det plutselig gikk opp for meg at jeg kunne virke (hormonell som jeg er, tenker jeg sånn) Vimsen fikk adr på prikk, men jeg vet ikke hvorfor, kunne likegjerne svart åpent altså, den er åpen for alle:
|
|
|
#54 |
|
~~~~~~~
|
Du skal vel ikke se bort ifra at du har sett meg på en scrappegreie nei.. Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig...
|
|
|
#58 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Ja? Jeg kunne jo ikke ha den trusa i all evighet. Just for a night. Denne er mye mer meg - også skvetter jeg ikke lenger når jeg poster innlegg
|
|
|
#59 |
|
...we have cookies
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Altså... jeg leser også gjerne flere blogger. Ikke at jeg er like flink til å kommentere alltid, for jeg er tidvis en smule treig av meg og bruker tid på å formulere meg, og på det store internettet er det ikke alltid plass til treige kommentarer. Men jeg leser gjerne! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
I mitt lille hjørne av det store internettet er det alltid plass til treige kommentarer
|
![]() |
|
|