|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Aah, så det er der folk er? :følgerikkemed: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Godt poeng, jeg henger ikke med i de svingene og har overhode ingen planer om å gjøre heller.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er her like mye som før, og synes "det er så kjedelig her" ikke fører noe annet med seg enn å være en selvoppfyllende profeti.
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Vi kan jo dikte opp et troll. :kreativ:
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#8 |
|
Livsnyter
|
Jeg fant julemarsipanen i en matbutikk på Nesbyen i går, så da regner jeg med å finne den hjemme også nå. Også |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har vært her mye i forbindelse med ammepauser, foreldrepermisjon etc men har ikke vært her så mye de siste mnd. Har rett og slett ikke tid på samme måte lenger. Men nå har jeg heller aldri vært hyper aktiv heller da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Julemarsipanen er forresten ventet denne uka. Den bruker nemlig å komme rundt storebror sin bursdag.
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Tydeligvis ikke lenge nok. Kan i alle fall ikke huske at "alt var så mye bedre før." Tipper jeg kom etter bloggenes tid. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#18 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her akkurat like mye som før, men jeg er ingen dramaqueen, så holder meg unna de mest intense diskusjonene.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er her fortsatt mye, men lei av å måtte lage action alene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Permisjonen min gikk over med et brak - og ergo er jeg mye på jobb og sliten om kvelden. Noe nettlei også, enkelt og greit. Men jeg kikker nå innom stort sett hver kveld, og savner de store, gode diskusjonene.
|
![]() |
|
|