|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du å småprate med frisøren? | |||
| Ja!! Jeg elsker å prate med frisøren! |
|
13 | 7,65% |
| Ja, det går helt greit å småprate med frisøren. |
|
69 | 40,59% |
| Tja, må man så må man. |
|
22 | 12,94% |
| Nja, egentlig ikke, forsøker å la være |
|
19 | 11,18% |
| Nei, det gjør jeg ikke, men jeg svarer nå på spørsmål |
|
44 | 25,88% |
| Nei. Så jeg svarer ikke på spørsmål. |
|
1 | 0,59% |
| Nei, så jeg ber frisøren tie stille hvis h*n åpner munnen. |
|
0 | 0% |
| Dustepoll/jeg går aldri til frisøren/whatever. |
|
2 | 1,18% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg liker å snakke med min faste frisør - vi babler om alt, kommer veldig godt overens med samme interesser, livssituasjon mm. Hun har klippet meg i flere år nå. Før det hadde jeg en annen fast frisør som også er blitt en venninne - der gikk også skravla i ett. Men nå har jeg ikke vært hos noen fast på et halvår, da førstnevnte er sykemeldt og antakelig må omskoleres. Jeg liker ikke smalltalk med folk jeg ikke kjenner og frisører jeg dropper innom vil jeg helst bare få en klipp av og ikke si mer enn hvordan jeg vil ha det, he og hadet.
|
|
|
#43 |
|
Pauset
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Nå er ikke frisørbesøk det jeg gjør mest av nå om dagen, men jeg har en frisør som jeg kjenner godt privat også så vi har masse å prate om. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg er god på small-talk, og gjør det mye i jobben min, men det er sjelden jeg gidder noe særlig hos frisøren. Med noen hederlige unntak (som stort sett har vært menn), har jeg sjelden funnet mye interessante samtaleemner med frisørene mine. Jeg er ikke lojalist, en gang, så dermed blir det bare svada. Og siden jeg betaler, forbeholder jeg meg retten til å svare høflig, men ikke bidra til GPP.
|
|
|
#45 |
|
*_*
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Det går helt greit, og jeg er en jævel på smalltalk når jeg setter inn støtet. Men det er ikke alltid jeg vil småprate og da hadde jeg blitt litt amper om vedkommende ikke hadde forstått hinting, som for eksempel heftig iPhone-fikling. Det beste er når vi har noe som begge er oppriktig interesserte i å snakke om.
|
|
|
|
#48 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg er ganske god på small-talk, både hos frisøren, med taxisjåføren, fulle folk i heisen og i større selskaper med ukjente rundt bordet.
|
|
|
#49 |
|
Sperret
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg kan ikke fordra kunstig utspørring hos frisøren. "Min" frisør er det ikke noe problem med - vi småsnakker naturlig innimellom, også får jeg sitte i fred når jeg har lyst til det. Problemet er jo når det helt tydelig plapres fordi de har lært det på skolen, slik det var med en lærling jeg brukte én gang. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Ja, det fikser jeg, men jeg vil helst gå til noen som jeg har litt felles interesser med og som er litt oppegående. Akkurat nå ha rjeg en frisør som jeg liker å snakke med for hun har mye interessant å fortelle hun også. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg synes det går helt greit å småprate med frisøren. Men jeg synes også det er greit om de ikke gjør det. Jeg tilpasser meg dem og hva de vil. Samme for meg.
|
|
|
#53 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg fortsetter å gå til frisøren min fordi hun ikke snakker om annet enn håret mitt. Ikke fordi hun er så fantastisk flink til å klippe det.
|
|
|
#54 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:07. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
maler
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Greit hvis det går av seg selv, men jeg vil helst slippe å holde en samtale igang hos frisøren. Det gjør jeg nok på jobb. Det er helt greit å sitte der helt stille og tenke på ikkeno så lenge frisøren synes det er greit.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Eg har gått til samme frisør i eit par år no, så praten er ikkje noko problem. Særlig ikkje siden ho er skikkelig skravlete av seg, og fint klarer å underholda dei fleste i salongen på ein gang.
|
|
|
#57 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Frisøren min er super, jeg har hatt henne i 10 år og vi skravler som om vi var veninner. Svangerskapsvikaren hennes var like koselig, skravlet masse med henne også.
|
|
|
#58 |
|
Søt og rar
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg går ikke til frisøren.
|
|
|
#59 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Smalltalk er jeg god på, men det er ikke alltid jeg er i humør til det. I hinde hårde dager jobbet jeg som frisør selv, og pratet når det var naturlig. I salongen jeg jobbet som lærlig ble vi godt oppdratt til ikke å prate når kundene ga uttrykk for at de ville sitte i fred. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?De gangene jeg er til frisøren, så ønsker jeg å slappe av rett og slett. Jeg spør derfor med en gang om det er greit at jeg leser mens de arbeider. De tar hintet med en gang, og jeg får kost meg med blader og stillhet. Mmmmm... |
|
|
|
![]() |
|
|