Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 21:20   #41
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: X Factor 2010

Mo er kul.

Gammel 08-10-10, 21:23   #42
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dessverre ikke fått hørt alt i dag, pga. barnebursdag, men håper Atle gjorde det bra. Hørte Annsofi, og det var ikke pent. hun skreik jo hele sangen.

Gammel 08-10-10, 21:28   #43
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg digger Mo! Satt og fniste godt når han holdt på. Ellers liker jeg veldig godt Annsofi, enig i at det ble litt roping i dag, men det vi har sett tidligere er dødsbra. Elsker stemmer med rasp i! Hun små mørke med gitaren er grisekjedelig.

Gammel 08-10-10, 21:36   #44
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Syns MArthe og var bra. Fiiin sang.

Gammel 08-10-10, 22:15   #45
Frantzen
Passiv

Standard

Enig i at 2Elements ikke gikk videre. Hans har jo en fin egenart.
Damene i 2Elements sang dessuten ursurt.

Også var det kult at Ole Gustav gikk videre!

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:17   #46
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hans synger litt merkelig, men er rå på gitar.

Gammel 08-10-10, 22:19   #47
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, ja Ravi var heldig der, gitt.

Gammel 08-10-10, 22:51   #48
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har heller ikke noe godt bilde av gruppene. Liker nok de to gutta best.

Nå kvitta Odin .. nei, Klaus .. seg med en av de flinkeste gruppene, et eller annet Garden, fordi det ikke var noe mer å jobbe med der. Så nå sitter han igjen med grupper med stort forbedringspotensiale. Så får vi se om de rekker å gå fra gråstein til diamant ila sesongens X-Faktor, før de blir "sendt hjem"...

Av det jeg rakk å høre i dag likte jeg i grunn Marthe best. Det var nok mest fordi hun sang en Sarah McLachlan-sang, men hun gjorde det uansett bra.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 23:09   #49
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg rakk ikke se alle, men Mo er bra.

Gammel 08-10-10, 23:35   #50
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Nå kvitta Odin .. nei, Klaus .. seg med en av de flinkeste gruppene, et eller annet Garden, fordi det ikke var noe mer å jobbe med der. Så nå sitter han igjen med grupper med stort forbedringspotensiale. Så får vi se om de rekker å gå fra gråstein til diamant ila sesongens X-Faktor, før de blir "sendt hjem"...

Av det jeg rakk å høre i dag likte jeg i grunn Marthe best. Det var nok mest fordi hun sang en Sarah McLachlan-sang, men hun gjorde det uansett bra.

Mamas Garden, superflinke. Synd de ikke gikk videre.

Gammel 08-10-10, 23:44   #51
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg liker egentlig Eivind, tror han kan nå langt. Ellers er Marthe og Post 4 flinke

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 00:33   #52
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skrev visst oppi der at jeg liker Atle så godt, men jeg mente Hans! Var så glad når han gikk videre! Han er kjempeflink, og gleder meg til å høre mer!

Gammel 09-10-10, 09:45   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte også den søskenbruppa som røyk ut før denne runden.
Men det kan hende de hadde et poeng med at de var litt "ferdig" ?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 12:07   #54
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker godt Atle og hun lille mørke med kort hår. Synes ikke Ole Gustav har noe fin stemme i det hele tatt, føler det er litt teit at han er med videre når jeg ser på hvem som har gått ut på hans bekostning, virker nesten som det er litt sånn at de skal bevise at de ikke er redd for å ha med noen som skiller seg ut.

Gammel 09-10-10, 12:20   #55
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Igår ble jeg skuffet over Ole Gustav,jeg har alltid likt han,men han sang jo direkte surt igår. Ellers er jeg ikke fan av Marthe,fordi hun allerede er en etablert artist,da mener jeg veien å gå ikke er gjennom x-faktor. Liker godt Hans,men han bør jobbe med engelskuttalen sin
Min absolutte favoritt i år,er Mo,han er jo både flink og utrolig sjarmerende,selv om jeg ikke har helt tro på at de vakre,blå øynene ikke er linser

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:53   #56
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ellers er jeg ikke fan av Marthe,fordi hun allerede er en etablert artist

Dette fikk ikke jeg med meg før i går, og reagerte på det. Husker jo nå at jeg har hørt henne før - kjemperart at hun er med her syns jeg.

Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:58   #57
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Ingrid kommer nok inn som wildcard er mitt stalltips, hun imponerte stort. Så liker jeg hun Fredrikstadjenta med det lyse håret, oppe til høyre på det store bildet.

Hun er fra Sarpsborg - stor forskjell. Men hun er rå, det er hun virkelig.

Mine favoritter er hun Marthe og Mo.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:08   #58
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Dette fikk ikke jeg med meg før i går, og reagerte på det. Husker jo nå at jeg har hørt henne før - kjemperart at hun er med her syns jeg.

Ja,jeg mener at er man allerede etablert artist,kan man holde seg unna konkurranser som denne,da får man sørge for å spille på de rette strengene for å klatre karrieremessig på annet vis

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:09   #59
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes det er litt feil at Marthe er med, når hun allerede har gitt ut plate og sånn... men flink er hun.
Jeg heier på AnnSofi og Eivind.
Og håper de neste som ryker er Hans, Post4 og Ole Gustav. De har ingenting der å gjøre etter min mening.

Gammel 09-10-10, 17:26   #60
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er litt merkelig om de skal stemme ut de som er "ferdig" I så fall bør jo hun Marthe ryke snarest, hun har jo gitt ut CD før. Hvis de skal stemme ut de flinkeste sitter de vel ikke igjen med noen med X faktor.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.