|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker
Jeg leste litt feil og trodde damen snakket i lommeboken din. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Takk-takk, men jeg har gitt opp håpet
|
|
|
#4 |
|
Livsnyter
|
Ja kanskje liksågreit at det bare var en drøm. Min for ble frastjålet vesken og ble oppringt av Politiet leeeeenge etterpå. da var den og mange andre vesker med innhold funnet hos en person. Krysser fingrene for at du fortsatt kan være heldig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøkerJeg har opplevd begge deler. En gang glemte jeg igjen en pung med bare penger i på et bord på Blinderen, gikk derfra, kom på at jeg ikke hadde pungene i handa lenger, og da jeg kom tilbake bare et havlt minutt etterpå var den borte. Men to ganger har jeg fått lommeboka i posten et par dager etter at jeg mistet den, med alt intakt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøkerJeg har aldri mistet eller blitt frastjålet en lommebok, men jeg har funnet en. Det var tydeligvis en guttelommebok, og inneholdt ingenting annet enn 30 kroner. Jeg gikk likevel innom politistasjonen og leverte den inn.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøkerJeg håper at det er noen som finner lommeboken din og at du får den tilbake med innholdet. |
|
![]() |
|
|