|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?Star trek har vel kommet i ny utgave også, tror jeg, sånn for et års tid siden eller noe. |
![]() |
![]() |
#43 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?Daybreakers og RepoMenn er filmer som er ok, men som neppe blir klassikere. Sherlock Holmes (den nye) går også an å se om man skal være sofaamøbe.
![]() |
#45 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?In Bruges og Hot Fuzz er jo herlige komedier da
![]() |
![]() |
#48 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?Dogville (Lars Von Trier) er en fantastisk (men sær) film. Dog verken ekstremt morsom eller særlig actionfyllt.
![]() |
#51 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?Moon er en bra sci-fi film, http://www.imdb.com/title/tt1182345/. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?
Hm... Meet the parents-filmene er dårlige og flaue. (Til våren kommer forøvrig film nr 3...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Anbefal meg en film eller to?"The big Lebowsky," ja - artig at den ble nevnt. Jeg hadde nemlig en lengre diskusjon med min mann i går om å dømme filmer ut fra tittelen. Jeg digger den filmen, gubben blånekter å se den fordi den har så teit tittel.
![]() |
|
|