|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle? | |||
| Ja, selvfølgelig! |
|
1 | 0,32% |
| Nei, selvfølgelig ikke! |
|
314 | 99,05% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,63% |
| Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg vil ikke ha hund inn i huset, det ville jeg ikke hatt selv om jeg ikke var allergisk.
|
|
|
#42 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, selvfølgelig ikke! Sist redigert av Tinka : 16-09-10 kl 20:22. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Bare så det er poengtert jeg "forventer" det bare fra våre foreldre fordi vi vet/har avklart at det er ok da, altså.
|
|
|
#44 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg vil helst slippe å få hunder på besøk. Uten noen videre forklaring faktisk.
|
|
|
#45 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg liker hunder veldig godt, men det gjør ikke mannen min og heller ikke katten...
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg ønsker ikke å ha hund i mitt hjem av flere årsaker. Men i sommer hadde jeg besøk langveisfra med hund. Denne var i transportburet sitt på verandaen på dagtid, og sov i samme bur inne på yttergangen om natten. Dette var for meg greit. Men hadde ikke gått med på å ha den løs inne rundt om kring i huset. |
|
|
|
#48 |
|
Off the map.
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, det kan man ikke forvente. Vi kjenner heller ingen som har tatt det som en selvfølge, vi har alltid blitt spurt først, og ofte har hunden vært ute på verandaen (der vi bodde før hadde vi stor veranda som kunne stenges av)
|
|
|
#49 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, vi har flere hunder. De må pent ble hjemme om vi drar på besøk.
|
|
|
|
#51 |
|
maler
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Utgangspunktet er vel at man ikke tar med hunden bort? Det er jo lov å spørre om den kan bli med, men man ligger litt lavt når man ber kjæledyrene sine bort til andre.
|
|
|
#52 |
|
superbruker
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Selvsagt kan man ikke regne med at hunden kan bli med når man drar bort på besøk. Svigers forventet at de kunne ha med sin hund når kom hit. Enda både jeg og mannen er allergiske. De ble litt sure når ikke bikja fikk være inne. Den måtte pent stå ute.
|
|
|
#53 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Kan man si sånt altså uten å fornærme noen?
|
|
|
|
#54 |
|
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Jeg er allergisk, men uansett om jeg ikke hadde vært det så hadde det vært uaktuelt å slippe en hund inn i huset.
|
|
|
#55 |
|
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Vi kan ikke ha en hund inne i huset. Det vil føre til at mannen er syk i lang tid.
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, det synes jeg virkelig ikke.
|
|
|
#58 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Hvor er vedkommende som svarte Ja, selvfølgelig? |
|
|
|
![]() |
|
|