Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-13, 13:27   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg spruter på mine egne når de driver der de ikke skall være, så det er helt greit. Naboen vår synes det er greit at vi har katter, for de tar rotter. :bevist: :urk:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:40   #42
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Her jeg bor er det mange som har katt, inkludert meg selv. Og aldri er vi plaget med gauling om natta i hvert fall. Det betyr vel at vi i dette nabolaget har vært "flinke" til å få kattene våre kastrerte.

Kattebæsj i hagen har jeg aldri sett. Men det er mye buskas, kratt og skog runt om kring, så de gjør vel fra seg der.

Mine katter foretrekker å gjøre fra seg inne på kattedoen, spesielt om vinteren.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:42   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg har ikke katt, men har stor toleranse for frittgående katter. Naboen har katt og den begynte å bæsje i sandkassen vår, men da lagde vi bare et lokk. Vi er ikke plaget av bråking eller lukt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:43   #44
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg liker ikke katter. Heldigvis er det veldig få i vårt nabolag. Jeg synes andres katter er plagsomme.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:46   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg synes gaulingen er verst, altså. Bæsjingen tenkte jeg ikke over i det hele tatt før vi fikk hund i hus som synes kattebæsj er en delikatesse.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:47   #46
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.190
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes gaulingen er verst, altså. Bæsjingen tenkte jeg ikke over i det hele tatt før vi fikk hund i hus som synes kattebæsj er en delikatesse.


DET forstår jeg. Uæk!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:50   #47
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.215
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

For øvrig er det ikke nødvendig å sprute ned kattene. Det holder å klappe i hendene eller trampe i bakken så løper de hjem til mamma.

Jeg spruter ikke på dem, men mot dem. De skjønner tegninga ganske fort.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:55   #48
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg mente ikke at du gjorde det. Bare sa det sånn generelt, for jeg har hørt folk si at de skal bruke høytrykkspspyleren neste gang en katt viser seg. Men det er kanskje sånt man bare sier, i affekt.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:56   #49
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg har ikke katt, men syns det er helt greit med de kattene som spankulerer rundt her. Det var en periode de gikk omveig rundt hagen her, for vi har hund. Men så fant de visst ut at bikkjeslasken her er redd katter, så nå tusler de med hevet hode gjennom hagen her.

I min mams sitt nabolag er det MANGE katter. Min mor liker virkelig ikke katter, men hun har aldri vært plaget med katter på døra, bæsjing i hagen eller gauling. Hennes motto: "Katter er helt ok så lenge jeg slipper å klappe dem eller eie dem."

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 13:59   #50
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.215
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg mente ikke at du gjorde det. Bare sa det sånn generelt, for jeg har hørt folk si at de skal bruke høytrykkspspyleren neste gang en katt viser seg. Men det er kanskje sånt man bare sier, i affekt.

Ja, jeg kan si litt av hvert om de kattene i affekt, men jeg har heldigvis vett nok til å ikke gjøre det.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:07   #51
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.179
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Liker ikke katter. Er alt for mange i tettbygde strøk, og de er ikke kastrerte de rundt oss i alle fall. :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:26   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Katter er irriterende, men katteeiere er enda verre. Særlig de som tror at akkurat deres katt bæsjer i skogen, eller bare inne i sin egen bæsjekasse. Og det tror de fleste, evt. later de som de tror det. De som tror alt er i sin skjønneste orden så lenge de ikke får klager er også ganske lost. Det viser jo denne tråden. Katteeiere må virkelig begynne å innse at de som merker aller minst problemer med kattehold er katteeierne selv. Katteeiere driter ikke i sin egen hage, de går til en av de nærmeste naboene som ikke har katt. Jeg hadde null og niks problemer med kattehold da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine som har hatt katt. Den ene etter den andre. Bare koselig. Men så fort jeg flyttet til mitt eget kattefrie hjem oppdaget jeg hvor kattene drar og lager trøbbel.

Men hvis man skal plukke opp bæsjen må jo naboen si fra, da. Pøbelsara for eksempel, sier jo at hun ikke gjør det. Jeg lusker ikke rundt i naboens hage på bæsjejakt på eget initiativ altså. Men hvis de hadde bedt meg om det hadde jeg glatt plukket opp.

Min er forøvrig kastrert, og jeg kunne gjerne betalt en avgift, men jeg vet ikke helt hvem vi skulle leid inn til å drive med sånt. Det er ikke så mange vaktmestre i gata vår tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:27   #53
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg syns katter er alrighte dyr. Men jeg mener katter bør steriliseres uansett kjønn så lenge man ikke driver systematisk avl, og de bør ikke være gratis å anskaffe slik som nå. De bør merkes tydelig med chip, tatovering i øret og halsbånd i tillegg om det er i tettbygd strøk.
Syke katter som blir funnet forlatt og ikke tilhører noen bør avlives, ikke omplasseres for det finnes mer enn nok katter å ta av fra før som ikke har det bra. Kynisk ja, men selv som dyreelsker klarer jeg å se at ikke alle dyr bør og kan reddes.

Jeg har katt og hund. Katten gidder ikke gå av tomta her, det er jo tross alt hele 300m til skogen. slike katter liker jeg. Holder seg hjemme og driter i egen hage.
Katter i nabolaget må man lære seg å leve med om man velger å bo i tettbygde strøk. På samme måte som at man må lære seg å leve med naboer og slikt.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:31   #54
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Men hvis man skal plukke opp bæsjen må jo naboen si fra, da. Pøbelsara for eksempel, sier jo at hun ikke gjør det. .

Det er jo typisk en sånn ting som dødsirriterende, men som det er vanskelig og lite verdt ubehageligheten å si fra om. Dessuten så har vel de færreste, iallefa de uten den minste interesse for nabolagets katter, oversikt over hvor de forskjellige kattene hører til. For ikke å si hvilken av kattene som har bæsjet hvor. Det er ganske urimelig egentlig, at du som katteeier syns at naboene bør si fra til deg hvor katten din driter. Du vet vel at den mest sannsynlig driter et eller annet sted, og hvis du aldri ser noen til dritten så betyr det jo at den ikke gjør det i nærheten av deg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:34   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg bor i borettslag der reglene sier at katteeiere skal fjerne ekskrementer og sørge for at dyra ikke er til plage for andre. Dette blir glatt ignorert og katteeierne innrømmer det også. De går ikke ut og plukker kattebæsj. De ser dritten i sandkassene like lett som meg, men lar den ligge. De forsvarer seg med at de kan jo ikke vite om det er deres katt som har bæsjet der. Hadde de sett på dette som en dugnad, at alle katteeiere kunne plukket én bæsj hver uten å være så fryktelig opptatt av hvilken katt som bæsjet hvilken bæsj, så kunne problemet løst seg. Men nei. Krise om man skulle slumpe til å plukke opp en annen katt sin bæsj, da får den heller bare bli liggende.

.

Huff, dette er sånt som bekrefter alle fordommer man har om dyreeiere. "Nei, jeg tar ikke bort noe bæsj jeg, hvis jeg ikke har sett at den tilhører min katt". Ærre' mulig?!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:34   #56
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg har hatt katt selv, men mener likevel at man ikke burde ha katt i tettbygde strøk.

Det er virkelig utrolig kjipt når barna mine blir tilklint av kattebæsj fordi de har sprunget på plenen altså. En annen ting er også det at katteeiere godt kunne ha dressert kattene sine til å først og fremst bæsje inne, men det de gjør, det er å oppfordre dem til å drite ute (det vil si hos naboen).

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:36   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Katter i nabolaget må man lære seg å leve med om man velger å bo i tettbygde strøk.

Nei, man kan forby katter i tettbygde strøk. Det er en større rett å kunne springe på egen plen uten å skli i katttedritt enn å ha katt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:40   #58
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det er jo typisk en sånn ting som dødsirriterende, men som det er vanskelig og lite verdt ubehageligheten å si fra om. Dessuten så har vel de færreste, iallefa de uten den minste interesse for nabolagets katter, oversikt over hvor de forskjellige kattene hører til. For ikke å si hvilken av kattene som har bæsjet hvor. Det er ganske urimelig egentlig, at du som katteeier syns at naboene bør si fra til deg hvor katten din driter. Du vet vel at den mest sannsynlig driter et eller annet sted, og hvis du aldri ser noen til dritten så betyr det jo at den ikke gjør det i nærheten av deg.

Naboene vet hvilken katt som er min, det er den eneste i nærheten med halsbånd. Og hvis en nabo var plaget av kattebæsj hadde jeg da plukket det opp uten å "sjekke" om det var fra min katt. Men i lys av denne tråden skal jeg spørre naboene neste gang jeg prater med de om jeg skal ta meg en runde.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:42   #59
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Huff, dette er sånt som bekrefter alle fordommer man har om dyreeiere. "Nei, jeg tar ikke bort noe bæsj jeg, hvis jeg ikke har sett at den tilhører min katt". Ærre' mulig?!

synes dette skal gjelde hundeeiere også, jeg. Ta opp hundedritt når du ser det, selv om det kanskje ikke er fra din egen hund.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 14:46   #60
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Naboene vet hvilken katt som er min, det er den eneste i nærheten med halsbånd. Og hvis en nabo var plaget av kattebæsj hadde jeg da plukket det opp uten å "sjekke" om det var fra min katt. Men i lys av denne tråden skal jeg spørre naboene neste gang jeg prater med de om jeg skal ta meg en runde.

Så bra!

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

synes dette skal gjelde hundeeiere også, jeg. Ta opp hundedritt når du ser det, selv om det kanskje ikke er fra din egen hund.

Ja, det kan du tro.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no