Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har skjedd med POP?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-14, 15:15   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hm. Min gutt er født nov 10 og fikk vinterdress i 110 nå. Litt stor var den, men ikke større enn at det gikk helt greit og at den fort ville blitt for liten i 104. Han bruker 104 i andre klær nå, men har begynt å finne frem 110.

Og min nokså normale/lille juni10-jente har fått PoP skalljakke i 110 og den er ikke diger på, romslig, men ikke diger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:16   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Ja, men ikke alt yttertøy er like stort i størrelsen som Reima. Jeg synes det meste av yttertøy er romslig, men Reima oppleves ofte en størrelse større.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:17   #43
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja.



Wow..! Jeg har akkurat ryddet ut 122 av eldstemann sine skuffer. Til minsten har vi akkurat pakket bort 92, men i ulltøy kan han bruke 86/92 i år også. Men vår er jo litt liten, så snittet ligger vel mellom der et sted.

He he, ser vi har 05- barn begge to også. Min bruker nå 146 etter at 140 begynner å bli knapt. Name it kan han bruke 140 i. Der det står årstall er 10 år litt snaut og jeg velger nå 12 år. 37/38 i sko.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:18   #44
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og min nokså normale/lille juni10-jente har fått PoP skalljakke i 110 og den er ikke diger på, romslig, men ikke diger.

Ja, dette er Pop. Han får også arve Ticket- jakke i 110 nå.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:19   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

He he, ser vi har 05- barn begge to også. Min bruker nå 146 etter at 140 begynner å bli knapt. Name it kan han bruke 140 i. Der det står årstall er 10 år litt snaut og jeg velger nå 12 år. 37/38 i sko.

Jeg har en Name It-jakke i 146 og bruker 35 i sko.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:20   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har en Name It-jakke i 146 og bruker 35 i sko.

Ja, man er jo ulike!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:20   #47
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.648
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Min gutt lå på 98-percentilen for barn som var 2 år eldre enn ham for en stund siden, så ja. Han er lang. Jeg må ofte krangle med kontrollører på t-banen fordi de ikke tror meg på at han er under 4. En gang måtte jeg vise fødselsattest på Ruter sitt kundeservice-greie.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:21   #48
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.695
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Og 05' ern er jo den pre- og dysmature av dem.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:31   #49
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Litja bruker 110 i Reima denne sommeren, synes de nye dressene er veldig korte i ryggen.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:38   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.648
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Litja bruker 110 i Reima denne sommeren, synes de nye dressene er veldig korte i ryggen.

Hvis det stemmer må vi kanskje 116. Podens Reimadress var alt for kort på armene og beina, men passet i ryggen. Det var gammel modell.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 15:41   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Min treåring, snart fireåring bruker 92-98. Men jeg har bøtteknottebarn.

Merket meg POP negativt selv, hadde tenkt å handle litt skoletøy til mellomste der, eldste hadde mye fint og praktisk skoletøy derfra. Det blir HM, tror jeg. Dette holdt ikke mål. Rare mønstre og kjedelige farger, det var ingenting som falt i smak hos ungen og da vet jeg at det ikke blir brukt. :mother of dragons:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 16:41   #52
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja.



Wow..! Jeg har akkurat ryddet ut 122 av eldstemann sine skuffer. Til minsten har vi akkurat pakket bort 92, men i ulltøy kan han bruke 86/92 i år også. Men vår er jo litt liten, så snittet ligger vel mellom der et sted.

Min er ett år eldre og bruker 128.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 16:49   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min er ett år eldre og bruker 128.

Er ikke din et år yngre enn min eldste..? Eller husker jeg helt feil?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 16:50   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Er ikke din et år yngre enn min eldste..? Eller husker jeg helt feil?

Skulle stå ett år yngre selvsagt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 16:51   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Skulle stå ett år yngre selvsagt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 16:52   #56
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

He he, ser vi har 05- barn begge to også. Min bruker nå 146 etter at 140 begynner å bli knapt. Name it kan han bruke 140 i. Der det står årstall er 10 år litt snaut og jeg velger nå 12 år. 37/38 i sko.

Og min 05-gutt må opp på 152. 11/12 års merkede klær er for smått.

Syns også POP har tapt seg. Da minsten mistet/glemte jakken sin (dvs x gjorde det) så skulle vi dit å kjøpe ny. Men da var ikke noe som fristet. De elsker vinterjakkene derfra og har også utebukser (de med glidelås helt opp på siden).
Mens jeg før fort fant noe som vi likte, må jeg nå lete godt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 19:17   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Okay, da er du vel flinkere til å lete enn meg. Jeg er dessuten så kresen at jeg ikke vil ha stygge mønstre også.


Takk, men der hadde de ikke vinterdresser nå.

Poden vil gjerne ha denne, men jeg vet ikke helt om jeg er klar for å bruke så mye penger på en vinterdress.


Men dette er uansett en avsporing fra trådens opprinnelige tema.

Sjekk om Ellos har den. Det hender jo de har tilbud med koder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 19:19   #58
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det må du gjerne tvile på, Niobe, men min unge er LANG. Jeg kjøper bukser i 116 nå, og de passer akkurat. Gensere må han ha i 122.

Reimadress i 104 vokste han ut av på høsten i fjor.

Da ville jeg gått for 116 i dress.

Min som skal på skole i morgen kan enda bruke sine dresser i 116. Han bruker 110 i bukser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 19:20   #59
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

He he, ser vi har 05- barn begge to også. Min bruker nå 146 etter at 140 begynner å bli knapt. Name it kan han bruke 140 i. Der det står årstall er 10 år litt snaut og jeg velger nå 12 år. 37/38 i sko.

Mens min 05-jente bruker 152 i klær og 38/39 i sko.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 08:29   #60
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det må du gjerne tvile på, Niobe, men min unge er LANG. Jeg kjøper bukser i 116 nå, og de passer akkurat. Gensere må han ha i 122.
Reimadress i 104 vokste han ut av på høsten i fjor.

Nå har ikke vi hatt Reima det siste året, men ellers så stemmer det med størrelser hos oss også! Det meste av det han har av klær i 110 er ryddet bort for lengst. Har faktisk kjøpt ett par t-skjorter og gensere nå som er str 122/128, de er store, men ikke for store..

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Min gutt lå på 98-percentilen for barn som var 2 år eldre enn ham for en stund siden, så ja. Han er lang. Jeg må ofte krangle med kontrollører på t-banen fordi de ikke tror meg på at han er under 4. En gang måtte jeg vise fødselsattest på Ruter sitt kundeservice-greie.

Hvor lang er han nå?
Bare nysgjerrig, siden min er akkurat like gammel, og tydeligvis også stor for alderen...

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no