Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere bare NRK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvike kanaler har dere?
Har ikke TV 2 1,13%
Bare NRK-kanaler 6 3,39%
Noen flere (type basispakke) 55 31,07%
Mange kanaler 114 64,41%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 00:59   #41
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.511
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Vi har en basispakke fra CanalDigital. Tror vi har rundt 30 kanaler. Vi ser ikke på alle, men ser at vi alle i familien har forskjellige favorittkanaler. Hvilke kanaler jeg velger avhenger veldig av humør og dagsform.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 01:00   #42
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere som bare har NRK

Vi har standardpakken til Get, og Canal + kanalene (fordi mannen min MÅ se premier league).

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 02:34   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.654
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Når vi er i Norge så har vi basispakke fra Riks-TV. Her har vi sikkert 100 kanaler eller noe, det er vel det minste man kan få tror jeg ...

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 03:54   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Har ikke NRK av naturlige årsaker, men derimot ufattelige mengder søppelkanaler. Vi kunne i grunnen klart oss med Comedy Central - det er de som sender de beste programmene - inkludert nyheter. Lenge leve Jon Stewart og Colbert Report.

__________________
Now it's nothing but MY way!

Sist redigert av Milfrid : 22-05-10 kl 04:01.
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 04:01   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvordan vet du det når du ikke har kanalene?

Mine unger ser mye Hannah Montana og andre lignende serier, og der er det verken vektsnakk eller mobbing.
Jeg ser krim på TV Norge (CSI?) og har sett flere romantiske komedier på både TV Norge og TV3. Som Notthing Hill, Forrest Gump, Rainman og andre nyere filmer. Jeg ser ikke på Paradice Hotel.



Hanah Montana og co er faktisk ikke så ille som man vil ha det til. Det er ikke sinnsykt bra, det er det ikke, men det er ikke så helt ille heller. CSI er fantastisk å trene til, og jeg ser heller ikke reality.

Her i USA er det derimot uante mengder søppel. De sender feks time etter time med Glenn Beck og andre galne mennesker som folk her sluker rått og tror på. Mad Money og hva-har-du. Såkalte "nyheter" :angst: Og så har de uendelige mengder "Housewifes"-serier. En for hver by eller deromkring.

Nei gi meg TV2 og TVNorge!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 06:21   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.952
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Vi har mange kanaler,har en basispakke fra calal digital + canal + for å se fotball.
Hadde vi bare hatt NRK ,så kunne jeg like like gjerne vært uten TV.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 06:38   #47
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Re: Har dere bare NRK

Jeg hadde fint klart meg uten tv, men resten av gjengen liker det godt.
Den yngre garde ser veldig lite på tv, kanskje 1-2 ggr i uka og da max et program. Vi liker det sånn. De maser sjelden om det, men ser på det som bonus at de får lov av og til.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:30   #48
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.477
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som bare har NRK

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Vi har standardpakken til Get, og Canal + kanalene (fordi mannen min MÅ se premier league).

Jepp, der er vi og.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:30   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og de barnekanalene: De ER søppel, altså! Cartoon nettverk med dubbete "ungdomsserier" der jentungene mobber hverandre og klager over vekta.

Enig i det, endel av de barnekanalene er grusomme. Cartoon Network tror jeg ikke vi har lenger, good riddens. Men Playhouse Disney er jo ikke ille for barn.

Men vi har PVR-boks, og jeg ville ikke vært foruten for alt i verden!
Da har vi jo endel kanaler siden vi må ha det, men i og med at vi kan sette alt vi vil se på opptak, ser vi mindre tv og aldri søppel. Vi tar opp de gode barneprogrammene (Tom og Jerry, et og annet fra barne-tv, barnefilmer osv), familiefilmer, dokumentarer jeg vil se, Alt for Norge (som er den eneste realityserien jeg ser) og lignende. Det er ganske kjekt å gå gjennom tv-guiden inninellom, sette alt jeg ønsker å se på opptak og bare la være å se tv en stund, så har jeg masse digg å se på når jeg selv ønsker det.

Forresten, NRK skal sende denne serien snart, blir spennende å se hvordan folk reagerer på dette. Jeg får i hvert fall Paradise Hotel-vibber, men jeg vet jo ikke hvordan den blir.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 22-05-10 kl 07:38.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:32   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.


Her i USA er det derimot uante mengder søppel. De sender feks time etter time med Glenn Beck og andre galne mennesker som folk her sluker rått og tror på. Mad Money og hva-har-du. Såkalte "nyheter" :angst: Og så har de uendelige mengder "Housewifes"-serier. En for hver by eller deromkring.

Nei gi meg TV2 og TVNorge!

Hvordan er det med reklamene der borte, er det ikke reklame sånn annenhvert minutt omtrent? Jeg ser jo det på alle pausene de har i serier og shows (Oprah sier jo "we'll be right back after this" HELE tiden ). Jeg tror jeg hadde dødd. Men så blir jeg sur til og med på de (i forhold sjeldne) reklamepausene vi har her også, så jeg tar opp alt på PVRen så jeg kan spole.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:36   #51
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvordan er det med reklamene der borte, er det ikke reklame sånn annenhvert minutt omtrent? Jeg ser jo det på alle pausene de har i serier og shows (Oprah sier jo "we'll be right back after this" HELE tiden ). Jeg tror jeg hadde dødd. Men så blir jeg sur til og med på de (i forhold sjeldne) reklamepausene vi har her også, så jeg tar opp alt på PVRen så jeg kan spole.

Mye reklame ja. Men hvis man bare setter det på pause litt og går og tisser eller noe, så kan man spole seg gjennom pausene. Ikke for det, reklamene er jo rene underholdningen. Herreguuuuud så mye tett! Reklame for piller som får penis til å bli større for eksempel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:38   #52
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.609
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Åh, er Cartoon Networks dårlig altså? Jeg har ønsket oss den, siden de sender Ben10. Vi har Nicleodeon og Disney-kanalene, og Disney synes jeg sender mye søppel.

Vi har mange kanaler, men det er kun barnekanalene som er i bruk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:42   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mye reklame ja. Men hvis man bare setter det på pause litt og går og tisser eller noe, så kan man spole seg gjennom pausene. Ikke for det, reklamene er jo rene underholdningen. Herreguuuuud så mye tett! Reklame for piller som får penis til å bli større for eksempel.

Hehe, det hadde vært artig å se noen av de reklamene, sikkert. Jeg liker å se reklamer når jeg er i utlandet, for å se hva de har der. For noen år siden hadde vi dansk og svensk TV3, det var litt kult å se reklamene der av og til.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Åh, er Cartoon Networks dårlig altså? Jeg har ønsket oss den, siden de sender Ben10. Vi har Nicleodeon og Disney-kanalene, og Disney synes jeg sender mye søppel.

Vi har mange kanaler, men det er kun barnekanalene som er i bruk.

Ja, CN er elendig, men de sender selvsagt noe bra innimellom, som feks. da de hadde Disneyuke og sendte Tom og Jerry, Donald og sånt hele uka, mange gode klassikere fra gamle dager. Så dersom vi hadde hatt den nå hadde jeg nok funnet noe jeg kunne ta opp. Seksåringen min elsker også Ben10. Det som irriterer meg med CN er at de sender så utrolig mye reklame, HELE tiden. Og reklamene er grusomme, ekstremt kjønnsdelte og søplete.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 07:50   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Niceklodeon er bedre enn Cartoon. De sender Spongebob. Cartoon har sykt mye reklame. Og Disney sender vel stort sett bare Hannah Montane og Waverly Place, mer program for litt eldre barn? I alle fall på de tidspunktene mine unger får se tv.

De synes forresten at Animal Planet er noe av det kjekkeste som finnes.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:29   #55
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Akkurat nå har vi kun NRK kanalene, ettersom fjernkontrollen til tuneren er blitt ødelagt og det er umulig å oppdrive en ny.

Vi har i mange år kun hatt NRK1. Etter at vi flyttet til steder med mange kanaler har jeg helt klart blitt sittende og se på alt mulig rart som jeg strengt tatt ikke hadde trengt å se.

Jeg synes i grunn det er deilig å ikke ha valgets kval, og lurer på om vi ikke bare skal la fjernkontrollen være ødelagt og holder oss til NRK. Ungene har jo NRK super, og det holder foreløbig i massevis for dem.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:31   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.744
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Jeg syns ikke cartoon er så ille som alle skal ha det til. Merkelig nok syns ingen de samme seriene er søppel når NRK har kjøpt dem. Jeg syns Playhouse er forferdelig, selv om det selvfølgelig er snilt. Cartoon sender utmerkede serier som Chowder og Flapjack av skaperne til Spongebob (som de også sendte en periode), samt Class of 3000, som er en serie av André 3000 fra bandet Outcast. Scooby-doo er jo en klassiker.

Det er mye reklame riktignok, som jeg hadde greid meg fint uten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:42   #57
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns ikke cartoon er så ille som alle skal ha det til. Merkelig nok syns ingen de samme seriene er søppel når NRK har kjøpt dem. Jeg syns Playhouse er forferdelig, selv om det selvfølgelig er snilt. Cartoon sender utmerkede serier som Chowder og Flapjack av skaperne til Spongebob (som de også sendte en periode), samt Class of 3000, som er en serie av André 3000 fra bandet Outcast. Scooby-doo er jo en klassiker.

Det er mye reklame riktignok, som jeg hadde greid meg fint uten.

ScoobyDoo, Ben10 og Batman ser mine på på Cartoon.

Chowder er jo så dårlig at jeg ikke eier ord.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:44   #58
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Synes ikke dere er merkelige. Inntil ganske nylig hadde vi kun de tre NRK-kanalene selv, men mannen bestilte TV2 for å få sett noen fotballkamper. Jeg synes NRK har de beste programmene, så det holder i massevis for vår del. Vi hadde haugevis av kanaler der vi bodde før, men vi så sjelden på noe annet enn NRK likevel.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:56   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.744
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

ScoobyDoo, Ben10 og Batman ser mine på på Cartoon.

Chowder er jo så dårlig at jeg ikke eier ord.

Chowder er både bra og kult syns jeg. Det er greit nok å ikke like det, det er jo temmelig absurd humor, men at den innehar visse kvaliteter er det ikke vanskelig å se. Den har for øvrig blitt nominert til både Emmy og Annie Awards, så jeg er tydeligvis ikke alene om det heller. Glitterbarnet ser også Ben 10 og Batman, og førstnevnte er hvertfall crap. Batman har sine øyeblikk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-05-10 kl 09:01.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 08:57   #60
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.444
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere bare NRK?

Har over 50 kanaler, ser mye på filmkanalene. NRK kunne jeg fint levd uten.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no