Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Si noe pent om kroppen din-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-24, 08:30   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.101
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Pene legger, lange bein, krøllete grått hår, ganske pen når eg smiler, fine hender. Ennå eit snev av pianofingre.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 08:42   #42
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.783
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Jeg elsker puppene mine!!
Jeg har gått masse ned i vekt så de er nesten som tomme poser der de henger. Men de ser ut som skikkelige voksendame pupper og brystvorten er så fint plassert.
De er ikke en håndfull lenger engang, men jeg kan rulle dem opp og stappe dem inn i en dyr bh ved behov, eller snøre dem inn i en sportsbh og glemme at de finnes.
Jeg kan framstå som helt flat eller med litt pupp
For en som har hatt puppa i veien både fysisk og ikke minst mentalt (de fikk mye (uønsket) oppmerksomhet i sine glansdager så blir jeg glad av å se dem nå. Dessuten er de myke som sånne sqeeiseleker
Nevnte jeg at jeg digger puppene mine? De kan dessuten ikke bare holde en blyant, men en hel mobiltelefon!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 09:11   #43
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.720
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Jeg er veldig glad for å ha en kropp som fungerer godt i hverdag og aktivitet. Har lite vondt, så og si aldri hodepine og vet å sette pris på dette når jeg hører hvordan andre har det. Ikke har jeg behov for hverken briller, linser eller høreapparat, så foreløpig slipper jeg billig unna. Vet jo at spesielt briller kan være meget dyrt.
Utseendemessig har jeg pene føtter og bein, armer og hender. Har veldig myk hud, knapt rynker, ser snill og god ut, taes ofte for å være langt yngre enn jeg er. Håret har ennå ikke noe grått i seg, men gleder meg til det kommer, for jeg synes det gir karakter. Er bevisst på å fokusere på de positive tingene når jeg ser meg i speilet.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 09:48   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Jeg er i bedre form enn da jeg var 20. Jeg kan danse og gå i fjellet og fortsatt løpe fra de fleste på en sprint. Jeg smiler når jeg ser meg selv i speilet og synes jeg er pen nok. Det gjorde jeg aldri før.

I det hele tatt er det deilig å være i en alder og på et sted der det som er bra synes mer for meg enn det som er dårlig - i motsetning av for 20 år siden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 11:13   #45
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.004
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Det tok alt for mange år å komme dit, men nå er jeg veldig fornøyd med håret mitt. Det er ikke fullt så rødt som i barndommen, men de hvite visdomshårene kommer i form av fine striper her og der som frisøren sa folk betaler for å få da jeg klippet meg nylig.

Og til tross for at de som Floksa sier har mer skvisj enn sprett i seg er jeg også fornøyd med puppene mine. De er akkurat passelige til kroppen min, og kan heises opp og se fluffy ut ved rett bh.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 11:31   #46
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.498
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Egentlig så er jeg ganske fin faktisk. Er passe muskuløs, har flat mage og smal midje, og de små håndtaken som jeg ofte prøver å skjule er godt trente skrå magemuskler. Og det er jo ikke noe å skamme seg over.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:32   #47
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.976
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Jeg er høy.

Kroppen min tåler godt å produsere barn, og jeg ser flott ut mens de produseres. Det er jo en forbigående fase, helt ferdig med å lage barn.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:48   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.719
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er høy.

Kroppen min tåler godt å produsere barn, og jeg ser flott ut mens de produseres. Det er jo en forbigående fase, helt ferdig med å lage barn.

For deg er det jo det, men jeg tror jo graviditeter og svangerskap er veldig arvelig, så kanskje barna dine får det med seg? Jeg hadde helt lik graviditet med min mor - vi er like fysisk. Lette, fine svangerskap og "gode" fødsler, som jeg håper mine barn "arver"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 12:55   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Jeg har utrolig myk hud - og den er aldri tørr ut over på hendene i ny og ne
Håret mitt er ganske fint det og, faktisk - jeg har egen hårfarge og jeg er startet å få en god del hvite hår - noe som gir håret mitt et godt spill

- og jeg har egentlig ganske ok fasong.

- Men aller best liker jeg vel at kroppen min er sterk og uten vondter.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-24, 18:11   #50
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.976
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Opprinnelig lagt inn av him, her.

For deg er det jo det, men jeg tror jo graviditeter og svangerskap er veldig arvelig, så kanskje barna dine får det med seg? Jeg hadde helt lik graviditet med min mor - vi er like fysisk. Lette, fine svangerskap og "gode" fødsler, som jeg håper mine barn "arver"

Det er godt mulig jeg arvet de lette svangerskapeene ra min mor, tror ikke hun plages nevneverdig hun heller. Jeg får håpe jeg i tilfelle ar arvet dette videre.

Fødslene arvet jeg ikke. Mine fødsler vsr tyngre og engre.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-24, 16:44   #51
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 861
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Kroppen min er slank, veltrent og velproporsjonert.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 16:45   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.961
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Den tåler en støyt
Og jeg er veldig sterk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 19:39   #53
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 8.077
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Etter å ha prøvd bukser i dag synes jeg ikke det er så mye pent å si.....
Den funker da, det skal den ha.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 21:11   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.551
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Bukseprøving er fæle greier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 22:18   #55
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.084
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Men altså: Er det kroppen som er problemet, eller er det buksene og moteindustrien?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-24, 22:41   #56
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.498
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Det er buksene, og ikke minst prøverommene, som er problemet.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-24, 08:10   #57
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.991
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Tusen takk for denne tråden. . Det er lett å bare se at kroppen er 20 år eldre enn målbildet jeg har i hodet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-24, 10:54   #58
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.136
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Kroppen min gir lite vondter og er sjelden syk. Den tåler godt å gå i fjellet. Helheten er ganske fin.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-24, 12:02   #59
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.642
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Å prøve bukser eller undertøy er virkelig en fæl type shopping. Jeg blir svett og sur. Hahaha. Hvis jeg endelig finner noe jeg liker til en ok pris, kjøper jeg to for å sørge for at det blir lenge til jeg må ut på sånn handletur igjen. Ellers er jeg veldig glad i shopping, altså.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-24, 14:47   #60
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.836
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om kroppen din-tråden

Helt fra jeg var bitte liten har helsepersonell, lærere og skole»kamerater» fortalt meg at kroppen min er feil og må endres på. Selv vilt fremmede tok jevnlig på seg å opplyse meg om hvor ekkel kroppen min er. Jeg var lett å overbevise og har jobba i åresvis med å dels prøve å endre den og dels dissosiere meg helt fra den. Jeg har mishandlet den ganske brutalt og den mishandler meg tilbake med revmatisme og smertefulle lipødemer. Men vi holder nå sammen fortsatt og nå jobber jeg aktivt med å godta at den er det verktøyet jeg har fått tildelt og at jeg trenger at den skal fungere for at jeg skal få til de tingene som betyr noe for meg. Så kroppen min er helt sinnsykt seig og utholdende, det skal den ha.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no