Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 17:30   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.091
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Poden får Lego Brannstasjon og carvingski.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:30   #42
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Vesla - 5 år - får iallefall et puslespill, en Hello Kitty bil, et kattespill til pc-en, samt kalosjer og sokker til skøytene sine.

Fra familien ønsker hun seg nye skistøvler, ny madrass, samt div. Lego, Barbietøy, Littlest Pet shop ting, samt litt til Lundbyhuset sitt .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:14   #43
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ikke dumt.
Min mann Trommisen har stått hardt på dette at skal gutten ha trommesett, så skal han ikke få det før han er klar for et ordentlig sett, og ikke disse plæstik-greiene som går i stykker 2. juledag.
På sett og vis er jeg enig med ham.
Det koster mer, bevares, men det er verd det.

Låter mer også kanskje?

Eller følger det lydtette rom med dette settet?

  Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:29   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Av oss får Poden på 3,5 år en mini sparkesykkel (med to hjul foran) og denne:




Sitat:


Fiberoptikkby


Juledekorasjon i form av en vinterby med gående tog. Stemningsfull belysning i flere farger

Poden stod med store glitrende øyne og så på denne og sa: Mamma, jeg elsker denne! Jeg ønsker meg denne til jul.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:39   #45
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Storesøster får Nintendo DS Lite (rosa sådan) med spill. Det får holde til henne.
Mellombror får en snakkende og gående Lynet McQueen til 500,- + tja skal vi se det er ikke helt ferdig enda.
Lillesøster får ikke store tingen. Skal nyte et år at hun ikke skjønner noe av det. Blir tidsnok med på karusellen hun også.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:14   #46
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hjelpe meg, det ser ut for at det går mot dette:




Det blir en spleisegave med svigermor.
Tidlig krøkes og sånn ...

Gud bedre.

Håper han har fått inn med morsmelka at man SPILLER på instrumenter og ikke bråker og tuller med de.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 17:45   #47
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Skytte:Slik en har min eldste og, og det er julens høydepunkt når den kommer frem og blir satt på rommet lillejulaften. Skikkelig julemagi .

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 17:54   #48
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Skytte:Slik en har min eldste og, og det er julens høydepunkt når den kommer frem og blir satt på rommet lillejulaften. Skikkelig julemagi .

Tror det kan bli en fin tradisjon det der. *gleder seg til julaften*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:15   #49
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Av oss får Poden på 3,5 år en mini sparkesykkel (med to hjul foran) og denne:






Poden stod med store glitrende øyne og så på denne og sa: Mamma, jeg elsker denne! Jeg ønsker meg denne til jul.

hadde nok vært noe for jentene her i hus. Hvor fant du den?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:19   #50
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

hadde nok vært noe for jentene her i hus. Hvor fant du den?

På Clas Ohlson, kr. 249. De har den også i nettbutikken - her.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:04   #51
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.911
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Mini får forskjellige deler til Thomastoget sitt, dukkevogn, blir mer også men vet ikke helt hva.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:19   #52
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Har tenkt på et FP-digitalkamera. I tillegg ønsker han seg veldig en bilbane, Rorry racerbil, FP-laptop, samt Hulken, Spiderman- og Batmanting.
Så blir vel noe av dette. Eller kanskje ski. ønske:

Hva er DS?
Da jeg var liten fantes bare Gameboy.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:39   #53
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Storesøster får sykkel.
Mellombror - vet ikke.
Minstemann får tripp-trapp stol.

I tillegg blir det litt smågaver.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 01:48   #54
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Låter mer også kanskje?

Eller følger det lydtette rom med dette settet?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Gud bedre.

Håper han har fått inn med morsmelka at man SPILLER på instrumenter og ikke bråker og tuller med de.

Jeg funderer på å kjpe hørselsvern til resten av husstanden.

Ellers så har vi faktisk mannens øvingslokale rett rundt svingen her, så blir det for ille, får settet stå der, så kan gutta mine leke seg der i stedet for her.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 09:54   #55
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.264
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Jonas får Star Wars lego, det er kun det han ønsker seg. Og klær med Star Wars på.

Til Storebror er det ikke like lett å finne gaver. Han har akkurat hatt konfirmasjon, og har kjøpt seg de tingene han ønsket seg for pengene han fikk.

Men jeg tror det blir nye twintipski kanskje, eller kanskje ett turklær sett. Han har riktignok begynt å vise litt interesse for klær, så kanskje det også er en ide.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:06   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.906
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Jeg vet ikke enda. Det er kun disse gavene jeg mangler for å bli ferdig. Minste har bursdag 7. januar, så hun skal i tillegg ha to gaver.

Lesehesten får nok et par bøker (tradisjon) og muligens skøyter. Filosofen får også et par bøker (fremdeles tradisjon) og sannsynglivis teleskop. Minste har vi kjøpt Little People Noahs Ark til, men vet ikke om hun får den til jul eller bursdag enda. Klær og barnehageutstyr er nok alternativene til henne.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:19   #57
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Vi utsetter alt det der til vi kommer til Afrika. I den alderen de er i nå tror jeg dessuten det er mest stas å rive i stykker papiret, det er ikke like viktig hva som er inne i pakken.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:33   #58
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.599
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Nøstebarn-klær og Nøstebarn-soveskinn.
Blir sikkert noe mer også, om jeg kommer over noe. Unnskyldninga om dagen hvis jeg finner noe er nemlig; Jaaammen, hun kan jo få det til jul.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:38   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg funderer på å kjpe hørselsvern til resten av husstanden.

Ellers så har vi faktisk mannens øvingslokale rett rundt svingen her, så blir det for ille, får settet stå der, så kan gutta mine leke seg der i stedet for her.



Gutta mine tar lekekassene sine, heller ut alt som er i, setter de på hodet og dæljer løs med kjøkkenting. Jeg tenker at det både blir mindre rot og finere lyd med årntli'e trommer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:45   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.230
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Poden har bursdag i desember, så vi holder på med litt samlet planlegging av hva han skal få til jul og hva til bursdag. (Vi avtaler stort sett gaver sammen med foreldrene våre - de blir glade for tips og ender gjerne med å kjøpe de "dyre" tingene han trenger eller ønsker seg.) CD-radio til bursdagen fra mine foreldre, og nye ski til jul av svigers, tror jeg. Så blir det en del lego og noen bøker og tja, vet ikke helt. En kalender ønsker han seg, og en topplue med dusk. Og det er flere spill (til Wii og Playstation) jeg vet han ønsker seg, men vi får se.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no