Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

3 soverom og 2 barn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 18:12   #41
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Jeg har to barn på straks 3 og 5 og de deler rom. Det går kjempefint! Yngste tilbringer ofte natten hos oss, men de sovner kjempefint sammen om kvelden ihvertfall. Vi har 5 soverom, men har valgt å gjøre det sånn likevel.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 18:51   #42
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har 3 soverom og 2 barn. Ungene har 1 soverom hver, og eldste har TV, DVD og sofa(sovesofa) på sitt rom. Hjelper jo litt for ungene kan sitte der å se på film og sånn, men det hadde vært greit å hatt en egen TV stue som jeg eller mannen kunne brukt dersom den andre har besøk, vil se noe annet osv...
Ungene bruker jo aldri rommene sine uansett ( de er 4 og 7), selv om de har besøk er det visst alltid morsommere å springe rundt beina våre gitt....
Hadde det ikke vært for at vi skal bygge hus snart, tror jeg at jeg hadde vurdert å pelma dem inn på felles rom og laga det ene rommet om til stue/lekerom.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 18:55   #43
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ungene våre har delt et soverom på 6 m2 de siste tre årene. Det går faktisk helt fint, det også, når det ikke er andre alternativer.

Jeg er nok litt preget av at vi er den famiien som har nest minst hus blandt de vi er sammen med her i bygda. Vårt hus er "bare" 145 m3, de fleste har godt over 250 m3 boltreplass.
Ser for meg senarioet hvor eldste skulle måtte dele rommet sitt - ingen får komme inn der uten skriftlig invitsjon

Faktisk delt eldste og mellomste rom da de var 1 og 6 år gamle i et års tid, det var før vi bygget og hadde tre soverom og et var lekerom. da eldste ble rundt 7 gikk det ikke lenger at de delte rom, men så langt jeg husker var det mest fordi mellomste ikke ville sove - hun er utrolig sosial..

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:56   #44
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Våre yngste gutter (født i -00 og -02) deler rom og stortrives med det. De fikk for en tid tilbake velge om de ville fortsette å dele og det ville de absolutt - de er veldig gode venner og krangler aldri, mange felles kompiser har de også. Så romdeling kan gå kjempebra!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:01   #45
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har 3 barn og 3 soverom. Jentene på 4 og 2 deler rom. Har ikke annet valg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:22   #46
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.037
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Hmmm, var nesten litt deprimerende lesing det her.
Her må gutta pent dele soverom i maaaaaange år framover antagelig, og eldste begynner på skolen til høsten. Skulle så gjerne latt de fått hvert sitt, men da tror jeg det må en lottogevinst til her også.
For øyeblikket sover i i samme seng, helt frivillig altså (de har køyeseng)

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 22-01-11 kl 20:36.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:32   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Selvfølgelig er det sånn at hvis man ikke har flere rom, så må ungene dele og det tror jeg er helt fint for dem. Men jeg ville i utgangspunktet ikke latt dem dele rom for å få et eget rom til enda en tv. Tanken på at man trenger mer enn 1 tv er for meg litt fremmed (i alle fall med deres tidsperspektiv på denne boligen - når ungene blir tenåringer skjønner jeg at behovet er større).

Jeg kjenner noen som har to jenter som delte et lite rom og hadde et stort som lekerom. Det gikk fint til eldste begynte på skolen, så ble behovet for eget rom til skolejenta relativt stort. Sist jeg snakket med dem, jobbet de for å finne en løsning.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:35   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Gutta mine på 5 og 8 år deler rom fordi vi bare har to soverom. De klager ikke, men i kjelleren skal vi lage tre soverom slik at de får eget soverom. Når minsten begynner på skolen om 1.5 år skal det være klart, helst litt før.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:36   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har en litt liten enebolig med tre store soverom. Det var fire knøttsmå og to store soverom da vi flyttet inn, men av ulike grunner måtte vi slå sammen noen rom, så nå har vi altså bare tre. Ungene har hvert sitt rom, noe jeg absolutt ikke ser på som noen nødvendighet, og de har delt fram til i fjor. Men det er deilig for dem å ha store, egne rom. Likevel lekes det mest i stua, og vi har ikke noen ekstra stue, verken kjellerstue eller loftsstue, og det savner vi. Jeg har ikke lyst til å sette tv på ungenes rom, men jeg ser at det kanskje blir nødvendig etterhvert. Den eldste har det største rommet, kanskje 16-18 kvadrat pluss hems. Minstemann har et rom på vanlig foreldresoveromsstørrelse (gjetter på 12 kvadrat) og vi har et rom i en annen etasje på ca 15 kvadrat. Det er ingen god løsning for oss å bytte på soverom av plasseringsmessige grunner, men jeg skulle altså gjerne hatt en ekstra tv av og til. Er det idiotisk å plassere en på niåringens (som er minst tv-slave) rom? Hva med brannfaren?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:37   #50
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.403
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Det er ikke bare for å ha enda en tv, altså. Jeg bare syns det høres kjekt ut, å ha alt sove-greine samlet på en plass og alt leke-greine samlet en annen plass.

Jeg tror jeg må bort og måle hvor store rommene er, og sitte og tegne litt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:39   #51
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Jeg ville latt de delt rom i begynnelsen, og så heller latt de fått hvert sitt når det behovet melder seg.
Veldig greit å ha et eget gjesterom/"altmuligrom" så lenge man kan.

Gjorde det slik med våre gutter. De delte rom noen år, men så meldte behovet seg for eget rom for den eldste, og da lot vi de få egne rom. Nå har vi det minste rommet (for vi bruker jo tross alt rommet minst, og trenger ikke mer plass enn til seng og garderobe), mens ungene har rom som er en del større.
De har hver sin flatskjerm på rommene nå. Spiller mest der, ser enda helst tv i stua. Men om vi ønsker å se ulike program har vi jo mulighet til det. Noen gang er det jeg som går på deres rom for å se på ett program bare jeg ønsker å se, mens kanskje pappaen og guttene sitter sammen i stua og ser på noe annet. Fungerer veldig bra.

Men savner eget gjesterom. Har man f.eks besteforeldre på besøk som ønsker å sove middagshvil, og eieren av rommet egentlig ønsker å være på rommet sitt for å ha besøket sitt der eller noe, kan det bli litt slitsomt med noen som "okkuperer" rommet over lengre tid.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:39   #52
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.037
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Men hvorfor er det viktig å ha eget rom for skolebarna??
Jeg satt på kjøkkenet og gjorde lekser i mange mange mange år og tenker det blir sånn for gutta også.
Det viktige med eget rom så tenker jeg at det viktige er at de har noe de kan trekke seg tilbake til, alene hvis ønskelig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:43   #53
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Mine gjør lekser på kjøkkenet sammen med meg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:44   #54
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Men hvorfor er det viktig å ha eget rom for skolebarna??
Jeg satt på kjøkkenet og gjorde lekser i mange mange mange år og tenker det blir sånn for gutta også.
Det viktige med eget rom så tenker jeg at det viktige er at de har noe de kan trekke seg tilbake til, alene hvis ønskelig.

Jeg tenker ikke at det er av hensyn til leksene, men med økende alder er det vel et visst økende behov for å kunne trekke seg tilbake alene med eller uten venner; og det blir jo noe vanskeligere hvis man deler rom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:55   #55
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Men hvorfor er det viktig å ha eget rom for skolebarna??
Jeg satt på kjøkkenet og gjorde lekser i mange mange mange år og tenker det blir sånn for gutta også.
Det viktige med eget rom så tenker jeg at det viktige er at de har noe de kan trekke seg tilbake til, alene hvis ønskelig.

Fordi man har behov for å ha noe som er sitt, man får mer omgang med venner og ha retten på sin side til å være i fred på rommet sitt. Deler man rom blir det en krangling om hvem som har rett til å være på rommet. Jeg er helt enig med Avatar i denne diskusjonen, jeg ville valgt eget rom til hvert barn.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:57   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Våre, på fire og åtte, har delt rom (på 6 m2) helt siden lillesøster flyttet ut av sengen vår. Det går veldig fint, og ingen av dem har ytret ønske om eget rom så langt.

Faktisk er det pappaen og jeg som først har begynt å savne hvert sitt rom til dem, for Frøkna har mye overnattingsgjester, og da sover Blobben inne hos oss.

Nå løser det seg veldig fint for oss da, for vi har akkurat kjøpt hus, så til høsten får jentene 18 m2 hver å boltre seg på. Vi er fortsatt ikke sikre på om de vil velge å sove på samme rom og ha hvert sitt lekerom, eller om de vil ha hvert sitt rom på ordentlig. Det skulle ikke forbause meg om de kommertil å ønske å dele rom også etter at vi flytter, for de setter stor pris på å sove sammen fremdeles.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:02   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Jeg ser at storebror som går i 3. klasse har mer og mer behov for å være litt alene. Det er 3.5 år mellom guttene mine, 4 skoleår, og det er endel. De har en køyeseng, og senga til storebror er hellig for han. Der får ikke lillebror være med mindre han får invitasjon opp dit. Jeg er litt usikker på hvor klare de er for å ha hvert sitt rom, så det kan jo hende at de ender opp med å sove på samme rom og leker på det andre. Men det får tiden vise. Vi skal uansett ha fire soverom totalt i huset vårt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:08   #58
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.933
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Hey, skal du flytte til vår skolekrets? Og takk for sist, forresten!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:09   #59
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Jeg syns dere skal ha to TVer ved siden av hverandre, sånn som de har på treningsstudioer og diverse control centers.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:15   #60
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har tre soverom. I høst flyttet eldstemann på eget rom og vi mistet gjesterommet, men nå har han flyttet tilbake til lillebror igjen - han likte ikke å sove alene. Han har imidlertid fortsatt tingene sine på det andre rommet, så de deler strengt tatt ikke rom, de bare sover sammen. For oss var det vikitigere at storebror fikk eget rom når han begynte skolen med mulighet til å holde ting unna lillebror enn at vi fikk beholde gjesterommet. Gjestene finner vi plass til likevel. Og to tver har vi ingen planer om å skaffe oss.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no