Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-14, 21:02   #41
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg er inne fra den største og flotteste gaven....ny Laptop.
Jeg fikk den av min mor og spurte henne om hun var blitt spik spenna gal, hvorpå hun svarer "Tja, en smule....for jeg kjøpte en til meg selv også! "
Men det var flott, for hun har hatt lyst på pc i flere år (hun fikk nettbrett i fjor som hun delvis bruker, men har ingen datadingser utenom.)

Ellers fikk jeg Bluetooth høyttaler, smoothiemaker, vintersko (som jeg kanskje må bytte), parfyme (som jeg dessverre ikke kan bruke, men tanken bak var så utrolig fin), dag/nattkrem, øyenskygge, gavekort på et lokalt senter (jippi) og småting fra guttene. Jeg er veldig glad!

Gutta leker vilt med bilbane de fikk av tanten, og for hver pakke de åpnet (om det var leker eller klær gjorde ingen forskjell) utbrøt de "Åh, det var AKKURAT det jeg har ønsket meg!" Takknemlige til det siste!
Vi hadde en helt herlig julaften og første dag. Vi spiste ca kl 19, begynte pakkeåpningen rett før 21, gutta fikk gaver først og la seg rett før 22.30 og vi fortsatte til ca kl 1.
Vi overnattet hos min mams, så i morges var det god frokost, strømpene hang klare og vi har vært der i hele dag. Nydelig avslappende dag.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 21:20   #42
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.429
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk fleecejakkke fra Kari trå, og mummikopper, en deilig varm strikkegenser fra mamma. Og topp + bukse fra mann og barn. Av meg selv og bestemødrene (arvepenger) fikk jeg en knallbra vaskemaskin da den gamle måtte pensjoneres. Det er en fryd å vaske klær.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 22:03   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk silkedyne!
Mannen min er allergiker og tåler ikke dundyner i senga, så jeg har brukt syntetdyner. Og selv om jeg har brukt type Antarctica Supreme Polar Summit South Pole Extreme så er de ikke varme nok. Men nå har han kjøpt een varmeste silkedynen i verden.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 22:14   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.657
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk gavekort på barnevakt en gang i uken så jeg kan få begynne å trene på det lokale senteret! Årets beste gave. I tillegg fikk jeg treningstights og t-skjorte, så null unnskyldning for å ikke begynne nå altså. I tillegg fikk jeg deilig, varm dundyne, sjokolade, bøker, sølv og masse flotte gaver barna har laget til meg på skolen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 01:32   #45
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg fikk en diamantring fra svigermor. Arvegods etter fine svigerbestemor som døde for fem år siden.

Jeg er fortsatt målløs, det ligger mye følelser i, og bak, den gaven.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 01:47   #46
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk Mac! Absolutt ikke forventet og veldig veldig overraskende! Vi bruker absolutt ikke å kjøpe så dyre gaver til hverandre, men nå røyk min pc en mnd. før jul så det var virkelig på tide med ny. Ellers fikk jeg stavmikser, penger, Kähler lyshus, mobildeksel, te, strikkesett med div. gøy i av Magica og enda flere ting jeg ikke kommer på i farten

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 04:49   #47
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fikk så alt for mye fint, bilett til en uke husmorferie i spania (jeg og mine søsken fikk tur til mine foreldre i Spania, tur uten partner og barn), bergansjakke, tursko, den nye 2XU tightsen med høyt liv, pysj, penger, KariTraa parkass, sengklær, hardanger bestikk, rosendal ildfaste former og salt og pepper sett, sølvgaffel.

Ungene fikk og mye fint, mye klær. Favorittene var pennyboardet til storesøster, saccosett og ps4spill til mellomste og en skikkelig stor plastbil til minstemann.

Mannen ble og fornøyd med pondus bok og kalender og ikkje minst kompressoren han fikk.


Vi fikk så mye fint alle, at etterpå satt jeg igjen med en litt dårlig følelse. Selvfølgelig utrolig glad for alt jeg fikk siden alt sto på ønskelisten, men alikevell det ble så alt for mye....

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 05:15   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk veska jeg ønsket meg. Ellers fikk vi litt diverse som vi har ønsket oss til hytta og penger. Og så fikk jeg øredobber.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 10:00   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk kjøkkenmaskin, kasseroller, nødlader til mobilen, blåtannhøytaler, sengetøy, leirgryte - veldig mye fint, med andre ord. Det som overrasket meg mest var nok favorittgodteriet mitt - som uheldigvis ikke finnes i Norge. Mexicanske pica fresas - jordbær og chilli-godis.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 10:33   #50
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.910
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Hvem får dere alle disse gavene fra? Det mange her beskriver er så fjernt fra min egen verden at jeg knapt kan fatte det. Jeg fikk en Devold ulltrøye og en 2 pk ullsokker, samt et par hjemmelagde gaver fra barna. Det er normalen her og jeg er fornøyd. De mengdene og ikke minst verdiene de fleste her beskriver, er helt hinsides, synes jeg. Men det er muligens jeg som er den rare og unormale her, iallefall hvis den gjenge Fp'er sitter med slike gaver som beskrevet her.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 10:58   #51
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk mye fint i ær:
Le creuset gryte i lilla
Willow tree figurer
Ildfaste former
Helly hansen lue
Bergans 26 l tursekk
Bøker
Kortkurs
Gavekort på riviera maison
Penger til Oslotur i januar

+ mye mer.

Felles:
Stekepanne
Tefal kjele
Riskoker
Ildfastform
Duftlys
kubbelys og scrappa fyrstikkeske
Brettspill
++


Poden fikk også masse fint, det største for han var nok airhockeybordet, men han var utrolig glad for alt han fikk.

Vi har virkelig fått utrolig mye fint i år.


Sist redigert av Chablis : 26-12-14 kl 11:12.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:05   #52
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.506
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hvem får dere alle disse gavene fra? Det mange her beskriver er så fjernt fra min egen verden at jeg knapt kan fatte det. Jeg fikk en Devold ulltrøye og en 2 pk ullsokker, samt et par hjemmelagde gaver fra barna. Det er normalen her og jeg er fornøyd. De mengdene og ikke minst verdiene de fleste her beskriver, er helt hinsides, synes jeg. Men det er muligens jeg som er den rare og unormale her, iallefall hvis den gjenge Fp'er sitter med slike gaver som beskrevet her.

Lhi-My: da er vi i såfall to som er rare og unormale... Både jeg og mannen har små familier hvor man gir bare til de nærmeste, og gaver bare til meg kommer typisk fra mann, barn og noen få venninner. Fra foreldre/svigerforeldre/søsken får vi fellesgaver.

I år fikk jeg en bok, nødlader til telefonen, et smykke, te og noe sjokolade. Det er helt innenfor normalen her (men dog er en gave fra mannen til meg stuck i posten, jeg tipper bok eller DVD eller lign).

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:13   #53
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hvem får dere alle disse gavene fra? Det mange her beskriver er så fjernt fra min egen verden at jeg knapt kan fatte det. Jeg fikk en Devold ulltrøye og en 2 pk ullsokker, samt et par hjemmelagde gaver fra barna. Det er normalen her og jeg er fornøyd. De mengdene og ikke minst verdiene de fleste her beskriver, er helt hinsides, synes jeg. Men det er muligens jeg som er den rare og unormale her, iallefall hvis den gjenge Fp'er sitter med slike gaver som beskrevet her.

Vi får av familie og venner. Familien vår er ganske stor så det blir endel gaver, selv om noen av oss voksne har sluttet å gi til hverandre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:15   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.562
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hvem får dere alle disse gavene fra? Det mange her beskriver er så fjernt fra min egen verden at jeg knapt kan fatte det. Jeg fikk en Devold ulltrøye og en 2 pk ullsokker, samt et par hjemmelagde gaver fra barna. Det er normalen her og jeg er fornøyd. De mengdene og ikke minst verdiene de fleste her beskriver, er helt hinsides, synes jeg. Men det er muligens jeg som er den rare og unormale her, iallefall hvis den gjenge Fp'er sitter med slike gaver som beskrevet her.

Jeg får fra foreldrene mine, broren min, ungene/hjemmelagede), 3-4 venninner og endel kollegaer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:23   #55
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.700
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg har det som Lhi-My og Høst, og får bare noen få gaver. Gavekort på spa, penger, smykkesett, deilige skinnhansker, kinogavekort og en flaske vin pluss noen gaver ungene har laget. Og i år var gavehøsten enorm sammenlignet med tidligere.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 11:51   #56
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.146
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg synes det er rart at folk synes det er rart at man er ulike.

Jeg fikk veldig flott gave i år. I fjor hadde jeg og sambo budsjett på 100 kr til hverandre. Skjønner ikke hvis/hvorfor/hvasomhelst noen synes det ene eller andre skal være passende, upassende, rart eller hva har du.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 12:08   #57
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg får stort sett veldig flotte gaver fra Rochermannen (selv om jeg i år ikke ville at han skulle kjøpe noe råflott) og foreldrene mine. Også svigermor pleier å gi fine gaver (i år fikk jeg en utrolig fin Skappeljakke som hun har strikket i skappelgarn til meg + en Kählervase) også får jeg en del penger av besteforeldre og svigerbestemor. Mellom søsken har vi avviklet gaver til de som har barn, og gir bare til barna. I tillegg har jeg noen gode venninner som jeg gir /får av.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 12:22   #58
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.562
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg synes det er rart at folk synes det er rart at man er ulike.

Jeg fikk veldig flott gave i år. I fjor hadde jeg og sambo budsjett på 100 kr til hverandre. Skjønner ikke hvis/hvorfor/hvasomhelst noen synes det ene eller andre skal være passende, upassende, rart eller hva har du.

Jeg reagerer heller ikke på hva andre får. Man har forskjellige størrelse på familie, og på gavebudsjett osv. Så det er jo helt naturlig at det er forskjeller rundt om.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 12:33   #59
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.722
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg fikk lydplanke/sub til tv/andre spille av lyd duppeditter (bluetooth), luxuschai-te, ansiktskrem, skrubb til leppene fra bodyshop, salt og pepperbøsse og noen penger. I tillegg fikk jeg en fantastisk gave/kort med gode ord fra ei ny god venninne .

Jeg får fra foreldrene mine, søsteren min og barna mine og meg selv.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 12:56   #60
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.506
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg synes ikke det er rart at det er ulikheter, det vil det jo alltid være, men slik som svigerforeldre/foreldre - hos oss ville det ikke skjedd at vi fikk individuelle gaver hver for oss, jeg og mannen får alltid samlet fra disse - det er litt morsomt å se forskjellene på det området.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no