Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har dere planer på 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-24, 12:29   #41
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Ungene er hos meg i år og jeg tenkte det ble en rolig dag siden bare yngste skulle gå i tog i bydelen. Eldste skal på frokost med jentene i klassen, og så skulle de til byen. Så ser vel ikke så mye til henne.

Meldte meg til å gå i toget med yngste og i går kveld kom det en lang liste med dugnadsjobber det var forventet at vi stilte opp på for korpset/drill som yngste går på. De skal ikke gå i toget siden det er for mange ferskiser, men skal vist drifte et helt skolearrangement etter toget. Hadde vært fint å vite om litt før. Men får vel til å stille på noe også der.

På kvelden tar jeg med kald sjampis og drar til kjæresten.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 12:48   #42
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.372
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Rar 17.mai i år. Første år på 20 år at ingen skal gå i tog og ingen skal spille i korps. I tillegg pleier vi ha en relativt stor 17.mai brunch hjemme hos oss, som utgår i år pga at det er pinse, og nesten alle som pleier å komme er bortreist.

Jeg har guilt-trippa jentene til å spise med oss 2 gamle før de går ut på egne ting da, og vi skal ut og spise med venner senere på dagen, så det blir nok en fin dag likevel – Det er meldt nydelig vær. Vurderer å ikke stryke bunadsskjorte og ha på meg sommerkjole i stedet. Selv om jeg har testa, og faktisk kommer oppi bunaden i år. :-D

I går fikk jeg forresten skikkelig voksenkjeft av de søte ikke-så-små jentene mine, fordi jeg kom hjem fra Nille med en diger pose 17.mai greier. Vi hadde visstnok en egen hylle i skapet med sånt fra før…kremt..… #syttenmaijunkie.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 13:00   #43
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Rolig 17. mai her også. Men vi får nok med oss en del festligheter.
Kurvfest-frokost med gode naboer kl. 9. Se på bydelens tog kl. 11. Og kanskje stikke innom tantebarnas barnehage/skole etter det.

Det er ganske deilig at det ikke er noe sted vi MÅ være. Og håper at vi holder på 17.-mai stasen og festligheter også etterhvert som ungene finner på sine egne greier.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 13:05   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Mitt innkjøp av 17.mai stæsj så langt i år begrenser seg til en pakke sånne billige bruks-servietter med 1/3 rød, 1/3 hvite og 1/3 blå som jeg gikk meg på på kiwi i fjor. Vi har vel ellers det meste som trengs, ser at mellomste tok på seg en sånn 17.mai diadem på skolen i dag. Fint at det brukes tenker jeg. Får ta en sjekk at vi har noe til hodet for begge jentene, sløyfer til alle og sånn, fant ut i går at jeg finner bare e flat bunadsskoene mine der jeg forventet å finne denslags, jeg mener jeg har med hæl og at bunadslengden er tilpasset etter det, men i det minste passer de flate til mellomste da. (som krangla seg til et par med hær i fjor, men fant ut at det var slitsomt for beina og ville ha flate i år, og har vokst et byks i skostørrelse, fra 35 til 38...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 13:14   #45
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Satser på en løpetur tidlig på morgenen, så er det pliktløp med å gå i tog, høre på taler utafor kirka og leker på skolen etter det igjen. I mange år kunne jeg droppe hele 17 mai, men små barnebarn forplikter, så jeg skjuler min kjedsomhet og manglende entusiasme og flyter med. Hva er det de synger i den gamle country-sangen; «Sometimes you have to fight to be a man.»Sometimes you have to do challenging things.

Lunsj hos datter sammen med flere i familien, og det gleder jeg meg veldig til!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 13:30   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Jeg har kun kjøpt noen servietter som 17.mai-stæsj foreløpig. Tror jeg må kjøpe en pakke til, for det var litt ukurant størrelse på de jeg kjøpte. Ellers har vi alt av flagg, sløyfer og pynt til bordet (enten ett bredt bånd i flaggets farger, som jeg legger langs midten av bordet, eller en grov hyssing med en rekke av vevde flagg som legges på samme måte) fra tidligere år. Tidligere har jeg brukt å kjøpe noe stearinlys i rødt, hvitt og blått, men erfaringsmessig blir det ikke tent noe særlig med lys på denne tida av året, så de blir bare stående etter å ha brent en liten stund akkurat under måltidet. Så bruker heller vanlige, hvite telys i små holdere på frokostbordet. Middagen spiser vi utendørs, i solskinn, så da er det i alle fall uaktuelt med levende lys. Kan hende jeg kjøper inn noe ekstra blomster til å pynte med da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 13:32   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Nå ringte akkurat mamma og lurte på om vi ville være med ut og spise. Så nå er bord bestilt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 14:14   #48
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.983
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Jeg har bare kjøpt servietter (selv om jeg har en hel skuff full av ulike servietter og det helt sikkert er et par halvfulle pakker 17. mai-servietter der også, men jeg klarer ikke la være når jeg ser noe fint ) og noen stearinlys. Vi har flagg, sløyfer og duker (inkludert en nydelig duk brodert av svigermor som ikke lever lenger ) og en av gjestene pleier alltid ta med en bukett 17. mai-blomster så det blir nok bra.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 14:37   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Niks, er ikke i landet en gang. Jeg kommer dog til å være i Ytlandet med begge døtrene, og de har ymtet frampå om at det vanlige så-mye-is-du-vil-regimet bør være i kraft også i år.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 15:06   #50
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Vi har ikke tog før 13 så jeg skal på 17. mai-frokost hos en venninne som har invitert en gjeng. De to minste skal på egen 17. mai-frokost hos ei jente i klassen og eldste er russ og skal på 17. mai-frokost med russebussgruppa.
Usikker på om jeg skal gå i bunadsgruppa i toget, det er det jeg pleier, for jeg elsker faktisk å gå i det toget og se folkemengden og nyte sentrum i vårskrud eller om jeg skal henge med restene av frokosten. Vi får se.

Kl. 17 er det russetog i et ganske nært tettsted og der skal bussen til eldste være med, og en lillesøster vil være i bussen under toget, så det blir vel til at vi drar dit og ser på. Hvis jeg er heldig så får jeg med meg russen hjem og så er russetiden ferdig....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 15:25   #51
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.182
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Satser på en løpetur tidlig på morgenen, så er det pliktløp med å gå i tog, høre på taler utafor kirka og leker på skolen etter det igjen. I mange år kunne jeg droppe hele 17 mai, men små barnebarn forplikter, så jeg skjuler min kjedsomhet og manglende entusiasme og flyter med. Hva er det de synger i den gamle country-sangen; «Sometimes you have to fight to be a man.»Sometimes you have to do challenging things.

Lunsj hos datter sammen med flere i familien, og det gleder jeg meg veldig til!

Jeg synes ikke barnebarn forplikter til tog og skole. Kan du ikke dukke opp til lunsj?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 18:38   #52
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Det er jo akkurat det som er så deilig. Vi er med på der vi har lyst til og trekker oss vekk når barnebarna skal på sin lokale skole og leke med venner.
Husker selv, når mormor og farmor var med på skolen var de egentlig bare i veien for gutta ville være med venner, ikke gå/ sitte med oss.

Eldste barnebarn går i tog med skolen sin i sentrum så vi har begynt å dra ned og møte de og se drillpiken gå i toget.
Vi skal hjem til de etterpå og spise lunch.
Har med en rett eller to og en kake.

Så har skolen borgertog og vi venter og ser de gå forbi, så drar vi hjem.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 18:58   #53
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Ingen planer i det hele tatt. Løvemannen skal dra til østlandet for å hjeloe søsteren å fikse taket. Vi skal ha sprangstevne 18-20 så kan ikke reise bort. Planlegger en fin dag i hagen med bobler, god mat og sol

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 18:59   #54
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke barnebarn forplikter til tog og skole. Kan du ikke dukke opp til lunsj?

Nei, kan nok ikke det. De gleder seg så mye til at vi skal gå i tog alle sammen. Dette er på bøgda, så alle går i toget. Kan kanskje slippe unna når de er blitt litt større og fokuset er mer på venner. De er bare 5 og 3 nå. Men skal holde ut, da, det er sikkert karakterbyggende.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:20   #55
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.805
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har planer ja.

Heldige du! Her er frøkna off SoMe fordi hun blir så lei seg hver gang hun ser folk som skal til Stockholm. Jeg skal tilbringe 17. mai med min gamle mor og jeg håper hun ikke ønsker seg annet enn at jeg skal lage middag til henne. Sitter aller helst inne med strikketøy og bok og med kosebuksa på.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:22   #56
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

17. mai er litt sårt punkt her, med unger som av ulike grunner faller litt utenom. Snart 13-åringen skal forhåpentligvis henge med noen i klassen og gå i tog, men de har ikke helt fått lagt en plan, så litt usikker på hva som skjer. Yngste på 11 har tross store utfordringer gått i tog de siste par årene, men i år vil hun bare være hjemme. Helt greit sånn egentlig, det blir supert vær og vi trenger ikke stryke skjorter eller ha på varm ull, men det er alltid litt tøft å se på andre tilsynelatende velfungerende familier i finstas og med storfamilie eller "vennegjenger". Så akkurat nå er jeg litt meh til hele greien, men vi skal selvsagt kjøre fri tilgang på is, grille og jeg skal lage en eller annen god kake. Ungene skal få en så fin dag som mulig, men jeg kan ikke si jeg gleder meg. Jeg har lyst til å reise bort.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:36   #57
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Vi har ofte vært bortreist på 17. mai, men i år har vi barn på 3. trinn, og er dermed ansvarlige for arrangementet på skolen. Så det blir både riggevakt og sukkerspinnvakt, i tillegg til at jeg skal gå i barnetoget fordi jeg er klassekontakt. Heldigvis har skolen ganske tidlig nummer i år, så mens Lillebror og jeg går i tog, skal Ullungen ha frokost hjemme med venner. Jeg håper de har beveget seg videre når vi kommer hjemom for å ta en pust i bakken før skolearrangementet.

Senere på ettermiddagen tar dagen seg kraftig opp, for da tar kjæresten og jeg oss til Gardermoen, der vi har lounge, og så flyr vi til København, der vi skal være i fem dager.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:40   #58
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Hotellet er stengt for renovering så frokosttradisjonen vår utgår i år. Ungdommene våre har derfor bestemt at vi skal hente frokost fra maccern før vi reiser til sentrum og ser på yngstemann som går i barnetoget , tradisjonen tro står vi i sjukt lang kø og spiser is etterpå i byen. Så gjør ungdommene det de vil før vi samles hjemme på ettermiddagen, til lapskaus og kaker. Som vi alltid gjør. Litt familie og litt venner. Vi blir 14 rundt bordet, akkurat passe.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:43   #59
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Ingen store planer. Eldste vil lufte bunaden, så hun og jeg skal til byen og se borgertoget. Vi tar med sushi hjem, også må jeg handle inn noe stæsj på forhånd slik at jeg kan lage burger til minsten (mtp busskøene kommer burger kjøpt ute til å bli sånn passe kald før vi kommer oss hjem).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-24, 19:51   #60
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planer på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Heldige du! Her er frøkna off SoMe fordi hun blir så lei seg hver gang hun ser folk som skal til Stockholm. Jeg skal tilbringe 17. mai med min gamle mor og jeg håper hun ikke ønsker seg annet enn at jeg skal lage middag til henne. Sitter aller helst inne med strikketøy og bok og med kosebuksa på.

Jeg har en 13 åring som har veldig lyst dit hun også, men det utgår med høyde kneløft av praktiske og økonomiske årsaker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no