Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finkjole til liten og tykk …

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 12:46   #41
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Tusen takk for bildet, Misteri. Du er vakker!!! Og kjolen var knallflott. Må inn å se på den.
Jessica, jeg er enig. Så flott at folk legger ut linker og gode råd, jeg er rent rørt. En gjeng flotte damer her!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 13:03   #42
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

cellbes.no den finnes i mange farger.

Denne var faktisk fin.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 13:17   #43
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Denne var faktisk fin.

Og billig! Og har fått veldig god jritikk fra dem som har kjøpt den. Det eneste jeg er redd for er at den er for kort(men jeg er jo ikke høy, og disse modellene er kanskje over 165?) Og at den er veldig gjennomsiktig. Men jeg likte denne også.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 13:51   #44
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Og billig! Og har fått veldig god jritikk fra dem som har kjøpt den. Det eneste jeg er redd for er at den er for kort(men jeg er jo ikke høy, og disse modellene er kanskje over 165?) Og at den er veldig gjennomsiktig. Men jeg likte denne også.

He he, du er høyere enn meg. Jeg er bare 161.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 16:43   #45
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Takk for titten, Misteri! Den satt virkelig flott på deg, og du kledde fargen veldig bra!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 16:50   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Denne var fiiiiiin!

  Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 17:03   #47
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Hm...jeg søkte opp på google, og fant ut at Diva skulle være på Jessheim (men ikke nødvendigvis senteret, jeg som leste feil). Fant opplysningene på www.frodig.no
Kanskje det er den butikken som var borte ved posten, som er lagt ned

Misteri er en nydelig dame, ja. Kjolen hennes var fin .

Den kjolen fra Cellbes så jeg på også, og den var fin, ja. Tror ikke lengden skulle bli helt feil sånn jeg husker deg (og ikke husker jeg at du var såå "saftig" som du påstår, altså ).
Med mindre du vil ha lang kjole så kan den jo funke bra. Ser ut som den er ganske tynn, så kanskje en underkjole under hadde vært bra ?

Kanskje lurt å ta en tur på Zizzi på senteret ? Da får du sikkert hjelp til å finne ut hva slags type kjole du kler best....


Sist redigert av Liljekonvall : 19-03-11 kl 17:10.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 17:07   #48
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Zizzi har veldig mye fint. Min vennine kjøpte seg en kjempefin kjole der ifm konfirmasjonen til sin datter. Vet jo ikke om de har fått inn så veldig mye til våren enda men...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:07   #49
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Note: Cellbes trodde jeg var for gamle damer. Men den kjolen var kjempefin, og jeg skal inn å se mer.


Da er det to alternativer. Enten har Cellbes forandret seg, eller så er det vi som faktisk er gamle damer.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:18   #50
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Mange tips for meg også her! Og du er så søt, Misteri

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:25   #51
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Mange gode tips her inne. Misteri er fantastisk søøt
Hannamoren- jeg tror for det første det skal være mulig å finne noe på Zizzi etter en annen på senteret som jeg ikke husker hva heter i farta. I tillegg er det en kjolebutikk i en av tverrgatene fra hovedveien og opp til oversiden av senteret. kanskje det er den Diva som er nevnt over her. Jeg har aldri vært inne der, men jeg har hørt at de har mye fint imange forskjellige størrelser.
DESSUTEN- du er ikk tykk, og jeg er helt sikker på at du finner en kjole du ser smaskens ut i.
Si forresten fra om du vl ha med hjelp en dag på dagtid, så kan jeg bli med deg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 19:51   #52
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Misteri sin kjole var kjempefin!!! Note sitt forslag også. Noe sånt ville jeg gått for

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 20:19   #53
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.929
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Misteri sin kjole var kjempefin!!!

Misteri også!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 20:51   #54
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Tusen takk.

Her er direktelink Hannamoren.

http://www.ellos.no/dv/20-Overdeler-...1wc%7c%7c%7c20

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 21:40   #55
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Oi, den var jo enda finere i svart og rød.

Forresten: hvordan er den i størrelsen?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 21:46   #56
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Misteri var veldig veldig søt!! :bidrarikkeidetheletatt:

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 22:10   #57
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Oi, den var jo enda finere i svart og rød.

Forresten: hvordan er den i størrelsen?

Tror den er helt normal i størrelsen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 22:39   #58
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Liljekonval og Gnuri, det stemmer at det var en butikk oppe med posten en gang. Den forsvant for et år siden. Var aldri inne der, men den het Diva, det stemmer. Kanskje jeg skal vente litt til Zizzi da? Kanskje jeg kjøper den kjolen fra Cellbes, også? Den var jo fin da.
Gnuri, søte deg, smiger kommer du langt med! You make my day
Igjen til alle sammen som svarer her inne; setter stor pris på det!!! Tusen takk!!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 22:46   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Diva butikke skal ligge i Lillestrøm nå, inne i senteret tror jeg. Mener jeg så den når jeg var der for endel uker siden.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 22:52   #60
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Denne var fiiiiiin!

Dette er en flott kjole til lubne damer. Jeg ville holdt meg langt unna gravidesnittet som Nessie presenterer. Du skal være bra høy og tynn før du ser ut som noe annet enn 7 mnd på vei i A-fasong/empire-stil.

Bunad ser forøvrig alltid fint ut på store damer, har du vurdert det? Hvis ikke ville jeg gått for noe ala den her og pyntet masse med smykker og fine sko.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no