Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Naturlige silikonpupper - mulig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-15, 09:10   #41
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.784
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Sikkert Kvinneguiden.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:15   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Er KG den nye fornærmelsen nå? Er NM lagt ned?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:17   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg hadde store, faste pupper, som nå har blitt kjempehengepupper. Jeg er voksen og tenker at de har gjort nytten sin på flere måter. Nå skal de få hvile.

Men om de begynner å gi meg problemer i hverdagen (daske meg på låtene når jeg går, eller kanskje mer aktuelt; gi meg utslett og gnagsår der hud møter hud) kan jeg fint vurdere å heise opp/fjerne. Men så lenge jeg får dyttet dem inn i en bh går det greit.

Enn så lenge lever jeg fint med hengepupper som mer og mer minner om en litt rar brøddeig i sigende fall.
En gang blir kanskje frittfallende brøddeigpupper in. Da leder jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:25   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

KG?

Jeg tenkte først på Kristelig Gymnasium, men det stemte liksom ikke helt her.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:26   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Kanskje Gravid?
KjempeGravid?

Det er sikkert en forumforkortelse?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:35   #46
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Overlegen holdning eller ei, jeg er voksen og tar egne valg uten å føle jeg må forsvare det for noen. Ovenfra og ned holdning er aldri sjarmerende uansett og det er i hvert fall en egenskap jeg har lært mine barn, selv med opererte pupper.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 09:52   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kanskje Gravid?
KjempeGravid?

Det er sikkert en forumforkortelse?

Kvinneguiden, som Divine skriver.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 10:20   #48
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Ikke meningen å være nedlatende, men jeg må si jeg ble overrasket over silikonforekomsten på et forum der jeg har oppfattet at det store flertallet er opptatt av mangfold og mot kroppspress.

Og selvsagt står alle fritt til å gjøre hva de vil med egen kropp, men det er jo lov å tenke over de signalene man sender både til egne barn og samfunnet for øvrig; dess flere som fikser på det som tross alt er normale endringer, dess snevrere blir normalitetsbegrepet.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 10:55   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Ikke meningen å være nedlatende, men jeg må si jeg ble overrasket over silikonforekomsten på et forum der jeg har oppfattet at det store flertallet er opptatt av mangfold og mot kroppspress.

Og selvsagt står alle fritt til å gjøre hva de vil med egen kropp, men det er jo lov å tenke over de signalene man sender både til egne barn og samfunnet for øvrig; dess flere som fikser på det som tross alt er normale endringer, dess snevrere blir normalitetsbegrepet.

Jeg syns det er mulig å både forfekte dette synet, og svare relativt nøytralt på et spørsmål fra noen som vurderer det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 11:10   #50
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg synes tråden her var ganske så nyansert i forhold til å fikse eller ikke fikse på puppene sine, så sammenligningen med KG klarer jeg ikke å se var riktig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 11:12   #51
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes tråden her var ganske så nyansert i forhold til å fikse eller ikke fikse på puppene sine, så sammenligningen med KG klarer jeg ikke å se var riktig.

Sammenlikningen med KG kom fra overraskelsen over at det var så (relativt sett) utbredt med silikon her, ikke kvaliteten på tråden i seg selv. Mulig jeg er naiv, men jeg ble bare skikkelig overrasket.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 11:14   #52
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Sammenlikningen med KG kom fra overraskelsen over at det var så (relativt sett) utbredt med silikon her, ikke kvaliteten på tråden i seg selv. Mulig jeg er naiv, men jeg ble bare skikkelig overrasket.

Jeg tror det er to eller tre i denne tråden som sier de har, og det er langt færre enn de som sier de ikke kunne tenkt seg, så jeg er faktisk uenig med deg at det er utbredt med silikon her.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 11:14   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Sammenlikningen med KG kom fra overraskelsen over at det var så (relativt sett) utbredt med silikon her, ikke kvaliteten på tråden i seg selv. Mulig jeg er naiv, men jeg ble bare skikkelig overrasket.

Døh, det er to stykker på et forum på mange tusen som har svart at de har implantater i puppene.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-12-15 kl 12:13.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 11:51   #54
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Sammenlikningen med KG kom fra overraskelsen over at det var så (relativt sett) utbredt med silikon her, ikke kvaliteten på tråden i seg selv. Mulig jeg er naiv, men jeg ble bare skikkelig overrasket.

Så utbredt?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:19   #55
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Så utbredt?

To med implantat, noen som kjenner noen med implatat og ei som vurderer det. Ikke rart man blir sjokkert.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:24   #56
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Jeg var litt skeptisk til å legge ut en slik tråd, men noen dager er jeg mer misfornøyd med kroppen en ellers. Spesielt deler av den. Det er fint å kunne få tilbakemeldinger fra oppegående mennesker også på slike spørsmål uten at man skal stemples som lite nyansert og at man er med på å ødelegge selvbildet til alle barn. Det må og bør være åpenhet også rundt dette, på den måten får man kanskje tatt enda mer veloverveide valg, om man velger å endre kroppen eller ikke. Jeg har lært mer om temaet av denne tråden, og alt som er skrevet vil bli tatt med i vurderingen. Jeg har enda ikke bestemt meg for noe som helst, kjenner jeg meg selv rett blir det med tanken, men hvem vet.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:34   #57
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

To med implantat, noen som kjenner noen med implatat og ei som vurderer det. Ikke rart man blir sjokkert.

Jeg synes det er mye, mtp. at dette ikke akkurat er noe hangout for glamourmodeller (tror jeg da), men jeg er helt åpen for at det er jeg som har levd en beskyttet tilværelse, altså.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:36   #58
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg synes det er mye, mtp. at dette ikke akkurat er noe hangout for glamourmodeller (tror jeg da),

Enorme fakepupper er nok forbeholdt glamourmodeller, men "naturlige" silikonpupper er jo ikke helt uvanlig. Det er vel slike vi snakker om i denne tråden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:39   #59
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Enorme fakepupper er nok forbeholdt glamourmodeller, men "naturlige" silikonpupper er jo ganske utbredt etter hvert. Det er vel slike vi snakker om i denne tråden.

Dét har jeg skjønt hele tiden, altså.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 12:39   #60
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg synes det er mye, mtp. at dette ikke akkurat er noe hangout for glamourmodeller (tror jeg da), men jeg er helt åpen for at det er jeg som har levd en beskyttet tilværelse, altså.

Nå er du bare teit!

De aller fleste med silikonpupper ser ikke ut som glamourmodeller! De finnes nok rundt deg også; silikonpuppene altså.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no