Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 00:01   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jada, hvite hvitevarer og hvite bad er bare sååååååå harry. Visste du ikke det, altså?

Men hva om jeg synes de som har hvitevarer i stål er harry ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:02   #42
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Snippa: Har du ikke fått med deg at det er harry med supermann t-sjorte da? Og så jeg som syntes han nerden i Ugly Betty var så søt da han viste frem sin supermann t-sjorte til Betty.

Kan noen fortelle meg hvordan man skriver

  • supermann t-sjorte
  • supermann-t-sjorte
  • supermann tsjorte
  • supermanntsjorte
Det siste ser unektelig mest stammespåkaktig ut.

Jeg ville ha skrevet supermann t-skjorte.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:02   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du er jo blitt helt ødelagt av trykket i cabinen, du liker jo LV-vesker! I min vennekrets hadde vi frosset deg ut.

Ok, ikke noe problem. Det kan jeg leve med. Har dessuten ikke LV-veske
Ja, og jeg er konstant blod-dopet!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:02   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.897
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Men hva om jeg synes de som har hvitevarer i stål er harry ?

De som har hvitevarer i stål vil da bare fnyse av deg og si at du har begrep om hva harry betyr.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:04   #45
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg har vel utviklet min egen stil etterhvert, og er etter min mening ikke harry, og bryr meg lite om hva andre synes.
Jeg er vel mer opptatt av å ikke være lik alle andre

Dersom noen hadde sagt til meg at de synes jeg var harry ville jeg nok bli litt lei meg.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:08   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg bryr meg, og blir lei meg når noe jeg har/gjør plutselig blir omtalt som harry. Objektivt sett så bryr jeg meg ikke, og jeg endrer ikke stil/atferd av den grunn, men det kan være sårende. Blant annet har jeg visst grufullt harry hvitevarer.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jada, hvite hvitevarer og hvite bad er bare sååååååå harry. Visste du ikke det, altså?

Mens jeg derimot er hot som bare det, med mine sorte hvitevarer som er 9 år gamle.:yippi:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:10   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Er det harry med tatoveringer på babyer? "I love my OTH"?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:11   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.105
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Snippa: Har du ikke fått med deg at det er harry med supermann t-sjorte da?


Å neiiii!! :legge seg ned å hylgrine:
Men da har jo ikke ekornet mitt noe å ha på seg?
Jeg får heller late som om jeg ikke vet at det er harry

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:13   #49
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.476
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Ja, det Mim sa, mer eller mindre. Jeg bryr meg om hva mine venner/familie mener og syns og blir til en viss grad påvirket av dem, på samme måte som de blir påvirket av meg.

Og er det virkelig folk på min alder med hvite hvitevarer i dag?

Mulig alle syns de svarte hvitevarene jeg planlegger i det nye kjøkkenet mitt er harry.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:14   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.239
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg er sikkert ikke på din alder, men kjøpte av helt fri vilje hvitt Miele-kjøleskap (riktignok med stålhåndtak) i fjor, selv om de andre hvitevarene våre er i stål. Jeg syns de store kjøleskapene i stål blir litt too much.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:28   #51
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg foretrekker å leve i troen på at jeg har venner som setter pris på meg også når jeg ikke bekrefter en felles identitet basert på "eksteriør". Når noen jeg kjenner og respekterer out-er såkalte harry-tendenser synes jeg det er fantastisk interessant. Det har som regel resultert i utvidelse av min erfaringshorisont og i noen tilfeller har jeg til og med lagt meg til nye vaner.

Det virker ufattelig slitsomt å være så opphengt i å ikke være harry. Spesielt når det endrer seg hele tiden. Nå er for eksempel Gran Canaria på vei inn som reisemål for en helt annen målgruppe enn de "harry", og kjøleskap i stål er på vei "ut" mens svart eller eventuelt selvvalgt og utskiftbart mønster er på vei "inn". Smeg er fremdeles akseptabelt, men om en liten stund kommer det til å være "wannabe". Mitt hvite kjøleskap er harry for noen og "in" for andre, siden det er funksjonelt og energiklasse A og jeg beholder det av miljøhensyn mens jeg venter på hvitevarene som går i organisk kretsløp (2010). :tørker mental svette:


Sist redigert av Balanse : 25-07-08 kl 00:44.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:53   #52
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg foretrekker å leve i troen på at jeg har venner som setter pris på meg også når jeg ikke bekrefter en felles identitet basert på "eksteriør". Når noen jeg kjenner og respekterer out-er såkalte harry-tendenser synes jeg det er fantastisk interessant. Det har som regel resultert i utvidelse av min erfaringshorisont og i noen tilfeller har jeg til og med lagt meg til nye vaner.

Det virker ufattelig slitsomt å være så opphengt i å ikke være harry. Spesielt når det endrer seg hele tiden. Nå er for eksempel Gran Canaria på vei inn som reisemål for en helt annen målgruppe enn de "harry", og kjøleskap i stål er på vei "ut" mens svart eller eventuelt selvvalgt og utskiftbart mønster er på vei "inn". Smeg er fremdeles akseptabelt, men om en liten stund kommer det til å være "wannabe". Mitt hvite kjøleskap er harry for noen og "in" for andre, siden det er funksjonelt og energiklasse A og jeg beholder det av miljøhensyn mens jeg venter på hvitevarene som går i organisk kretsløp (2010). :tørker mental svette:

Veldig bra!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 00:56   #53
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.499
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Det som Mim sier. Jeg bryr meg selvsagt litt om hva mennesker som betyr noe for meg mener, ellers bryr jeg meg ikke noe særl,ig.

I jobbforbindelse har jeg forresten vært borti folk som mener at det å velge desserter med smak av vanilje, sjokolade og jordbær er harry.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 01:02   #54
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

I jobbforbindelse har jeg forresten vært borti folk som mener at det å velge desserter med smak av vanilje, sjokolade og jordbær er harry.

De samme menneskene synes GARANTERT at det er harry med Thousand Island-dressing, kneippbrød og kinakål som salat også. Bare spør dem!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 02:07   #55
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg foretrekker å leve i troen på at jeg har venner som setter pris på meg også når jeg ikke bekrefter en felles identitet basert på "eksteriør". Når noen jeg kjenner og respekterer out-er såkalte harry-tendenser synes jeg det er fantastisk interessant. Det har som regel resultert i utvidelse av min erfaringshorisont og i noen tilfeller har jeg til og med lagt meg til nye vaner.

Det virker ufattelig slitsomt å være så opphengt i å ikke være harry. Spesielt når det endrer seg hele tiden. Nå er for eksempel Gran Canaria på vei inn som reisemål for en helt annen målgruppe enn de "harry", og kjøleskap i stål er på vei "ut" mens svart eller eventuelt selvvalgt og utskiftbart mønster er på vei "inn". Smeg er fremdeles akseptabelt, men om en liten stund kommer det til å være "wannabe". Mitt hvite kjøleskap er harry for noen og "in" for andre, siden det er funksjonelt og energiklasse A og jeg beholder det av miljøhensyn mens jeg venter på hvitevarene som går i organisk kretsløp (2010). :tørker mental svette:

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 02:10   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.480
Blogginnlegg: 1266
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Hm. Vanskelig spørsmål. Jeg har jo sans for en del ting som andre synes er blodharry, som tatoveringer, fotball, skinnjakker og sånt noe, men jeg later ikke akkurat som om det ikke er en del av meg fordi andre synes det er harry. (Det hadde jo vært sabla vanskelig med tatoveringene.) Så, hva den gemene hop mener gir jeg ganske beng i. De har bare ikke skjønt stilen. De som da IKKE tilhører den gemene hop, men som har en stilsans jeg forguder, der bryr jeg meg nok mer om hva de mener. Allikevel, ikke nok til at jeg dropper hverken fotball eller tatoveringer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 02:33   #57
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.511
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei, det bryr jeg meg ikke om. Men, jeg ville ikke drømme om å gjøre noe eller anskaffe meg noe som jeg selv synes er harry.

Jeg har venner som har lik smak og stil som meg, og jeg har venner som har stil og smak som er milevis fra min. Jeg har ting og gjør ting som de synes er blodharry og de gjør ting og har ting som jeg synes det samme om. Det gjør ikke meg noe og det gjør ikke dem noe. Det er nettopp denne ulikheten som gjør vennskap med forskjellige mennesketyper så spennende.

Vi kan snakke om smaken vår helt åpent, men har aldri opplevd at det blir gjort på en nedsettende eller ekkel måte.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:30   #58
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Inspirert av Jessicas harrytråd og soler du deg toppløs?-tråden, som har utviklet seg til å omhandle hvorvidt det er harry å sole seg eller ikke:

Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Lar du andres mening styre hva du gjør, hva du kjøper, hva du kler deg i, hvor du reiser, hvordan du har håret osv?

Overhodet ikke.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:31   #59
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg har forresten fått meg en ny tatovering.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:48   #60
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.999
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Supermann-t-skjorte.

Ellers som de over: Det kommer an på hvem det er som er ute og mener. Det er klart jeg har noen jeg tar mer notis av enn andre, selv om jeg er rimelig indrestyrt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no