Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din favorittgrinefilm

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 15:41   #41
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Istid grinefilm? Tror jeg må se den igjen.

Kun på slutten når de leverer fra seg ungen, men det holdt lenge! : pingle:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:42   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.713
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Å, ny tråd, jeg trodde dette var den samme som var rett før jul.

I dag kan jeg bidra med My girl! Jeg har aldri grått så mye på kino i hele mitt liv!

Enig. Jeg så den typ en måned etter at pappa døde i tillegg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:34   #43
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Jeg hulkegråt forresten av Til Huttetuenes land.... På kino!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:48   #44
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lilja4ever er ikke en grinefilm etter min definasjon. Grinefilmer er fine, triste og veldig rørende, filmer man kan se flere ganger og som er mer happy enn trist. Lilja-filmen var vond og forferdelig.

Helt enig! Den satt i lenge, som en vond klump i magen.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:01   #45
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Jeg er elendig til å huske filmer. Glemmer de fort.

Men det er ikke lenge siden meg å ungene satt og grein til Kamilla og tyven. Det var nærmest vondt å se treåringen gråte fordi han var så inni filmen å ble så lei seg. Derfor måtte vi kjapt kjøpe neste film sånn at han kunne se at tyven ikke ble i fengsel for alltid.

Å My girl husker jeg og å ha felt tårer til. Siste jeg grein til var the greatest som jeg så i går og remember me som jeg så for ikke lenge siden. Men nå skal det ikke så mye til før tårene triller her

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:05   #46
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Toy Story 3 grein jeg også til...
Og jeg glemmer aldri da jeg så Dumbo på kino som 8-åring. Jeg grein og grein... litt flaut da jeg var på date med nabogutten.. som forøvrig satt på benken bak meg, siden det var flaut å gå på kino sammen, selv om vi var kjærester...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:06   #47
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.970
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Jeg har aldri, hverken før eller seinere, grenet så mye som da jeg og søstern så When A Man Loves A Woman på kino en gang på 90-tallet. Så trist, så fiiiin!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:11   #48
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.762
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lilja4ever er ikke en grinefilm etter min definasjon. Grinefilmer er fine, triste og veldig rørende, filmer man kan se flere ganger og som er mer happy enn trist. Lilja-filmen var vond og forferdelig.

Enig. Når eg tenker etter havnar egentlig Schindlers liste også i denne kategorien.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:47   #49
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din favorittgrinefilm

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg har aldri, hverken før eller seinere, grenet så mye som da jeg og søstern så When A Man Loves A Woman på kino en gang på 90-tallet. Så trist, så fiiiin!

Åja, den er jo knallfin! Den har jeg jo sett mange ganger, gråter like mye hver gang...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no