Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man vet man er voksen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 16:06   #41
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Når man irriterer seg over ungdommen som raser rundt på mopedene i feltet langt etter sengetid. de kjører faktisk på stiene og ikke veiene, og ikke holder de fartsgrensene heller. Sådetså.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 16:26   #42
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

..når man ber svigermor om avleggere og tips om lettstelte stauder.

  Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:22   #43
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Når man får infall og maler kjelleren en fredagskveld.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:27   #44
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

... når man ber tenåringen dempe den der grufulle piggtrådmusikken.

...eller når man ber naboen gjøre det... Suddenly I'm the shusher, not the shushee.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:28   #45
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

...når det eneste bra på vglista topp 20 er "friendly" av teigen&skorgan

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:30   #46
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

...når det eneste bra på vglista topp 20 er "friendly" av teigen&skorgan

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 10:22   #47
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Må berre skubbe denne opp litt fordi eg fekk eit lite flashback i går.

Me er ute på kjøretur. Mannen setter i ein cd til ungane. Ut kommer kaptein Sabeltann sine sanger. Og eg synger med. Då får eg eit lite flashback. Til då eg og broren min var små og satt i baksete, og mine foreldre satte på kaptein Sabeltann musikken og mamma sang med.

Eg har vist blitt voksen eg og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 10:29   #48
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.704
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Jeg er ikke voksen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 12:53   #49
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

...du veit du er voksen når Sabeltann ikke fantes når du var liten...



Du vet du er voksen når noen sier at du er ungdommelig.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 15:12   #50
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Når en sitter i sofan en lørdagskveld og halvsover til "Med hjartet på rette staden", eller når 4 åringen spør om dinosauerne levde i gamledager da jeg var lita. Eller når storesøster blir helt forskrekka over å høre at vi ikke hadde mobil og internett da hun ble født.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 15:17   #51
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

...du veit du er voksen når Sabeltann ikke fantes når du var liten...

Eller når du vet at han heter Terje Formoe

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:02   #52
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.557
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

...du veit du er voksen når Sabeltann ikke fantes når du var liten...

Nemlig.

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Du vet du er voksen når noen sier at du er ungdommelig.

.... og "ungdommelig" = under førti.....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 19:58   #53
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Me er ute på kjøretur. Mannen setter i ein cd til ungane. Ut kommer kaptein Sabeltann sine sanger. Og eg synger med. Då får eg eit lite flashback. Til då eg og broren min var små og satt i baksete, og mine foreldre satte på kaptein Sabeltann musikken og mamma sang med.

Du kan umulig være så veldig voksen hvis Sabeltann fantes da du var barn!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:02   #54
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan umulig være så veldig voksen hvis Sabeltann fantes da du var barn!

Litt voksen eg er no med mine tre troll på slep. Eg var vel igrunn litt for gammal for Sabeltann då han kom. Men broren min som er 7 år yngre var akkurat i rette alderen. Så eg blei fora med Sabeltann litt mot min vilje. Men det var jo litt artig å sjå showet seint på kvelden i mørket.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 01:51   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Litt voksen eg er no med mine tre troll på slep.

Det var ikke veldig alvorlig ment, altså. Du klarte bare å få meg til å føle meg veldig voksen et lite øyeblikk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 06:29   #56
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.704
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Jeg så Kaptein Sabeltann når jeg var liten. Men så er jeg 6år yngre enn Urt

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 08:22   #57
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var ikke veldig alvorlig ment, altså. Du klarte bare å få meg til å føle meg veldig voksen et lite øyeblikk.

Eg tok det ikkje så innmari alvorligt

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 08:23   #58
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg så Kaptein Sabeltann når jeg var liten. Men så er jeg 6år yngre enn Urt

No følte eg meg nesten gammal her.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:38   #59
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Jeg er eldgammal. Kaptein Sabeltann dukket for første gang opp da eldstemann var liten.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:41   #60
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Man vet man er voksen ...

Når tenåringene flirer seg skakke fordi man (tror) vet at å disse er noe fett gjør når det beveger seg. Altså at låra disser. Eller rumpa.
Men neida, jeg fikk grei beskjed om hva disse er ja og at jeg absolutt ikke henger med.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no