Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 22:01   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Jeg har fulgt med noen dager nå, og saken virker reell. ... Dessverre får en si.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:39   #42
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har fulgt med noen dager nå, og saken virker reell. ... Dessverre får en si.

Jeg har aldri vært i tvil om at hun virkelig har kreft, men om hun har vært så syk som det gis uttrykk for, og om pengene kommer til å bli brukt til det formålet det var ment for. Synes det er merkelig at de heller ville bruke penger på sydentur enn behandling i utlandet, men etter massiv kritikk ser det ut til at de har snudd de siste dagene. Når det også kommer frem at hun (søster av kreftsyke) tidligere har hatt kronerulling til seg selv på andre forum, og brukt pengene på trimsykkel heller enn jul til barna som pengene var ment til, blir jeg skeptisk.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:48   #43
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å delta med penger på en facebookgruppe uansett hva det gjelder. Jeg gir støtte til seriøse ting, ikke sånne private tiggekampanjer.

Kan egentlig bare signere denne.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:50   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Det kunne ikke ramle meg inn å gi penger til noen på Facebook, uansett "sak."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:27   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har aldri vært i tvil om at hun virkelig har kreft, men om hun har vært så syk som det gis uttrykk for, og om pengene kommer til å bli brukt til det formålet det var ment for. Synes det er merkelig at de heller ville bruke penger på sydentur enn behandling i utlandet, men etter massiv kritikk ser det ut til at de har snudd de siste dagene. Når det også kommer frem at hun (søster av kreftsyke) tidligere har hatt kronerulling til seg selv på andre forum, og brukt pengene på trimsykkel heller enn jul til barna som pengene var ment til, blir jeg skeptisk.

Jøss.. hvordan har folk fått tak i all denne informasjonen? Jeg gir uansett ikke penger til noen på Facebook, så det er sagt.. og siden virket useriøs ved første øyekast, men likevel... lurer på hvor folk får alle info fra?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:54   #46
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jøss.. hvordan har folk fått tak i all denne informasjonen? Jeg gir uansett ikke penger til noen på Facebook, så det er sagt.. og siden virket useriøs ved første øyekast, men likevel... lurer på hvor folk får alle info fra?

Vel, hun har ikke akkurat tilbakeholdt noe, verken på FB eller diverse forum. Alt fra familieforhold, pillemisbruk, seksuelle misbruk osv. Ang. pengeinnsamlingen så skjedde det på ett eller annet forum, noe hun selv har bekreftet. Hun så ikke noe galt i å bruke pengene på trimsykkel selv om de var ment til julefeiringen for henne og barna hennes...

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:37   #47
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Jeg gir ikke til slike ulike støttegrupper på Facebook...

Men jeg har støttet Leger uten grenser. Kjøpte noe operasjonsutstyr/vaksiner og gav i julehilsener på Facebook rett før jul. Fikk faktura i posten en stund etterpå

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:07   #48
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Nei, vettu, jeg tror mindre og mindre på denne historien, jo flere fæle detaljer som kommer. Jeg har visst en slags allergi mot denne typen lidelsesorgier. "Om du ikke synes det er fælt nok med kreft, så høyner jeg med seksuelle overgrep, pillemisbruk, tapte muligheter, brustne hjerter og knuste håp. "

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:30   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

"Om du ikke synes det er fælt nok med kreft, så høyner jeg med seksuelle overgrep, pillemisbruk, tapte muligheter, brustne hjerter og knuste håp. "

Håh - om du tror du har det ille - bare vent til du har hørt min historie.



Får allergier og nuppereller sammen med deg over slike, kjenner jeg. Og så kjenner jeg at jeg blir litt lei meg på vegne av folk som virkelig sliter med vonde ting, men som ikke roper ut til hele verden om dem, og for folk som deler sin historie, men som ender opp med å bli mistrodd.

Akk ja - nøyer meg med å putte en hundrelapp i bøssa til Frelsesarmeen i ny og ne framover også, kjenner jeg.

Ikke for det - jeg har vært med på "spleiselag" i forumliv også, men da i forhold til saker jeg har visst med sikkerhet har vært "god fisk."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:32   #50
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Hva synes dere om pengeinnsamling fra nettsamfunn?

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jeg gir ikke penger, og melder meg ikke inn i noen som helst grupper på facebook/internett som har med pengeinnsamling å gjøre. Mine penger går til store, seriøse organisasjoner eller det lille lokale idrettslaget/korpset.

Signerer.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no