Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventstakegalleri 2010

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 20:38   #41
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Her er vår:



Røde lys må det være, vi venter jo på Nissen tross alt

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 20:40   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg falt helt for Karamell sin, selv om den bare har to lys. Og har du stilt kameraet inn på en spesiell effekt, eller har dere et litt sånt sepia-aktig lys hjemme?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 20:42   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg falt helt for Karamell sin, selv om den bare har to lys. Og har du stilt kameraet inn på en spesiell effekt, eller har dere et litt sånt sepia-aktig lys hjemme?

Den har da fire lys. To høye og to telys. Hun har sikkert brukt blitz. Mine bilder blir slik om kamera er innstilt på AV og blitz.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 20:55   #44
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Her er vår. Har forsøkt å knyte pene sløyfer, men det var neimen ikke lett altså! Ble ganske fornøyd allikevel, enkelt og passe "julete". Lilla passer ikke godt hjemme hos meg selv om jeg vet det er den "riktige" fargen nå i advent.


Sist redigert av cecix : 28-11-10 kl 21:05.
cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:00   #45
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg liker de tallene dere har stukket inn i lysene - hvor er de kjøpt?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:06   #46
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Mine er kjøpt på Bohus til den svimlende sum av 39.90!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:08   #47
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg liker de tallene dere har stukket inn i lysene - hvor er de kjøpt?

Overalt. Kid, Mestergrønn, Brocca osv. De fleste som har nips har sånne.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:09   #48
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Alle jeg har sett har vært til å henge rundt lysene i snor. Noe som forøvrig passet best til årets stake hos oss. Nytt år, ny stake, nye ideer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:14   #49
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010


Ganske lik denne, men ikke helt.
Lurer på om Tilde har har bilde av den riktige.
Veldig fin iallefall!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:24   #50
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.296
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010


Veldig enkel i år.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:26   #51
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Her er vår. Absolutt ikke som tenkt. Men dette var det jeg fikk til ut av ingen julepynt.
Heldigvis at jeg hadde spandert på meg nye tall i år, nesten all julepynten er ødelagt. Skal handle litt nytt i morgen så vi får se om jeg gjør om litt da, eventuellt kjøper en å ha på kjøkkenet. Pleier alltid ha adventslys både i stua og på kjøkken.
Nei, jeg får jo ikke opp bildet hos fotoknudsen.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:27   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg liker de tallene dere har stukket inn i lysene - hvor er de kjøpt?

Black Design har noen rimelige slike til å stikke inn i selve lyset.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:30   #53
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.662
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Nå er jeg rett og slett litt i sjokk over at dere ikke har lilla lys. Men nydelige adventslys likevel altså.

Vi har Georg Jensen i sølv. Har vært borte i hele dag, så har ikke fått vært på loftet, så vi får ta adventspyntingen i morgen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:33   #54
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nå er jeg rett og slett litt i sjokk over at dere ikke har lilla lys. Men nydelige adventslys likevel altså.

Vi har Georg Jensen i sølv. Har vært borte i hele dag, så har ikke fått vært på loftet, så vi får ta adventspyntingen i morgen.

Lilla lys. Ikke i mitt hus.
He he, smaken er som baken vet du.
Jeg liker ikke lilla noe særlig, ikke lilla lys i alle fall. Her kjører vi hvitt.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:35   #55
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg er ikke vokst opp med lilla til advent i det hele tatt, det gikk i hvitt og rødt - lilla passer overhode ikke inn i barndomshjemmet. Jeg har vel lilla lys for 2. året på rad bare, men klarer ikke å gi slipp på det hvite og røde heller ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:35   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg har ikke noe lilla i mitt hus, aldri hatt det heller. Vi har hvite (kremfargede) lys i staken.

Jeg liker forsåvidt lilla, men ikke i mitt hus. Det passer bare ikke.

Moren min er og var helt lik. Har aldri hatt lilla lys.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:38   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg har faktisk litt lilla puter og diverse i stua akkurat nå, men lysene er hvite. Jeg liker stort sett hvite stearinlys best til alt, de lilla blir liksom så mørke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:39   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker stort sett hvite stearinlys best til alt, de lilla blir liksom så mørke.

Jeg er helt enig.

Jeg øver meg også litt på lilla. Jeg synes den lillatypen som går mot grått eller brunt er fint, men ikke den skarpe med veldig mye blått i.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:39   #59
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.662
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Lilla lys. Ikke i mitt hus.
He he, smaken er som baken vet du.
Jeg liker ikke lilla noe særlig, ikke lilla lys i alle fall. Her kjører vi hvitt.

Nei nei, det har ikke med smak å gjøre. Det er tradisjon med lilla lys - lilla er adventsfargen. Hvite lys kommer ikke fram før på julaften (og ellers i året selvsagt, men ikke i advent).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:40   #60
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Her er vår. Absolutt ikke som tenkt. Men dette var det jeg fikk til ut av ingen julepynt.
Heldigvis at jeg hadde spandert på meg nye tall i år, nesten all julepynten er ødelagt. Skal handle litt nytt i morgen så vi får se om jeg gjør om litt da, eventuellt kjøper en å ha på kjøkkenet. Pleier alltid ha adventslys både i stua og på kjøkken.
Nei, jeg får jo ikke opp bildet hos fotoknudsen.

Der. Endelig husket jeg passordet til en gammel blogg så jeg fikk lastet opp bildet der.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no