Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har alle smarttelefon nu til dags?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Har du smarttelefon?
Ja 197 97,04%
Nei, har en dum en 6 2,96%
Har ikke mobiltelefon 0 0%
Banan 0 0%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-14, 18:37   #41
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har alle smarttelefon nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Mens der jeg jobber er de aller fleste lærerne på facebook.

Her også. En del av dem twitrer til og med. Og har smarttelefon. Jeg også. Blir den ødelagt i kveld, så må jeg nok ha ny i morgen. My precious. Leser bøker, hører på musikk, surfer i senga, sender snap, ringer med den noen få ganger i uka.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 00:10   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.678
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har alle smarttelefon nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er E-pedagog på jobb, lærer opp alle da andre lærerne i data og programvare, fører an i innføringen av I-pader, bruker itslearning aktivt til differansiering og lekser, bruker projektor daglig, underviser i Excel, Powerpoint, Word, kildekritikk, osv og skal til uka lede 53 elever gjennom Algebra Challenge i matematikken. Jeg bruker facebook, mail, streamingtjenester og OneNote, lagrer i sky, lager fotobøker og julekort, laster opp og ned programmer og det meste annet "ikke lærere" gjør på fritiden.

Jeg trenger ikke å ha tilgang til nettet hele tiden ellers likevel. Jeg kjenner meg så godt at jeg vet jeg hadde sjekket jobbmailen hele tiden. Det er deilig å ha en mobil jeg bare kan ringe og sende sms med. Dessuten har den spart meg for uendelig antall kroner gjennom 11 år, jeg kan slippe den i bakken så mye jeg vil, den lades en gang i uka, den har dekning lenge etter de fleste smarttelefoner har gitt opp og jeg kan skrive meldinger uten å se på den.

Man trenger ikke være teknologisk idiot for å ha en gammel mobil OG DET HAR I HVERT FALL INGENTING MED AT JEG ER LÆRER Å GJØRE.

: irritert

Du hører sannsynligvis ikke til min mors generasjon.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no