Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Innredning i Pax garderobeskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-24, 22:48   #41
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.275
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Pax-skapene som bare er 35 cm dype er fryktelig grunne. Jeg håper det er snakk om skap som er 58 cm dype, apan?

Hoveddelen av mine ikke-hengende klær får plass i et Pax-skap som er 50 bredt, 58 dypt og 236 høyt. I tillegg har de få kjolene jeg har fått plass i et annet hengeskap.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 23:46   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.276
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Bestill online time med en garderomeplanlegger fra ikea. Min erfaring er at de er rågode og kan sette sammen moduler etter dine vehov, og du ender opp med en fiks ferdig produktliste.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 07:14   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.176
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bestill online time med en garderomeplanlegger fra ikea. Min erfaring er at de er rågode og kan sette sammen moduler etter dine vehov, og du ender opp med en fiks ferdig produktliste.

Jeg har bestilt det. Men siden det er snakk om 5 skap, er det greit å være litt forberedt.

Det er så absolutt 58 cm dybde det er snakk om. Lillesøster har ett som er 35 cm dypt nå, så jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg tror forøvrig jeg har landet på at lillesøster, som får 2 meter med skap, vil få 50 cm med full hengeplass, så kan både hun og jeg ha bunader, lange kjoler der. Da slipper jeg ha full lengde i eget skap, og jeg funderer da på om jeg ikke rett og slett skal designe 3 helt like skap til meg og gutta; disse blir da 100x56x236. Så kan lillesøster få ett dobbeltskap som i veldig stor grad ligner det jeg designer til oss, og et annet som er delt mellom full hengehøyde og hyller eller skuffer - hva er best om man skal ha litt håndklær, sengetøy og også litt hobbysaker der?

Jeg skal også lage et skap til gangen. Det er 35 cm dypt. Der tenker jeg litt henging og så ulike skuffer - er vanlige skuffer best da også? Votter, luer, fleece og annet stasj - og noe sko i bunnen, tror jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 24-06-24 kl 07:21.
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 09:38   #44
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.887
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Det jeg synes er ulempen med trådskuffene er at de er designet for å kunne oppbevares inni hverandre og skråner litt mye innover. Altså at de er smalere nederst slik at det føles som om de rommer mindre. Jeg har ikke regnet på det, det burde jo en realist gjøre. Skuffene i tre er mer firkantet. Spesielt i skapet vi har som er 35 cm dypt synes jeg det virker som om det spiser en del av plassen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 09:50   #45
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.276
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Jeg hadde forresten bare brede trådkurver i mitt forrige pax-skap og syns ikke det var god utnyttelse av plassen. Ville heller valgt noen trådkurver og noen faste hyller. Og personlig foretrekker jeg smalere over bredere skap mtp innredning og plass.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 12:17   #46
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.032
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Har akkurat drevet med det samme. Treskuffene rommer nok litt mer pga trådkurvene skråner. Til votter, luer etc, så er det også enklere å holde orden i en treskuff. Det er også mer behagelig å rote rundt i (tenk deg at man må rekke bussen og prøver å finne vottene. De tråkurvene gjør vondt... ).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 17:22   #47
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.887
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

Vil bare tipse om at jeg så reklame for at Ikea har 10% rabatt til medlemmer, blir jo litt når man bestiller mye. Noen begrensninger, bla kjøkken.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no