Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Når fikk ditt barn mobiltelefon
6 år 6 6,74%
7 år 19 21,35%
8 år 21 23,60%
9 år 11 12,36%
10 år 11 12,36%
11 år 3 3,37%
12 år 1 1,12%
Har ikke fått enda 16 17,98%
Annet / dustepoll 1 1,12%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 10:48   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg hører folk si at barn overhodet ikke trenger mobil, det er omtrent Djevelens Verk før de er minst 12 år.

Jeg sier ikke at det er djevelens verk, men mitt barn har overhodet ikke brukt for en, så hvorfor skal jeg kjøpe en?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 19:24   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg sier ikke at det er djevelens verk, men mitt barn har overhodet ikke brukt for en, så hvorfor skal jeg kjøpe en?

Nei, er det noen som sier at du skal kjøpe en da? Jeg snakker om DE som mener det er Djevelens Verk og drar frem at "vi klarte oss jo uten på syttitallet uten å dø" osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 20:43   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Ingen av tredjeklassingene på vår skole hadde sist foreldremøte. Vi har sagt 10 år til han, men han får når det blir behov for det selv om det skulle være før den tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:30   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Snuppa har ikke fått enda, men jeg tror hun får i løpet av våren. Hun blir 6 år nå i januar.

Grunnen til at vi vurderer å kjøpe telefon så tidlig er at vi ikke har fasttelefon og hun har begynt å være litt hjemme alene. Ikke lenger enn at jeg tar knerten under armen og løper på butikken rundt hjørnet, men allikevel. Jeg liker ikke at hun da er avskjermet fra å få tak i voksne selv den korte tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:19   #45
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Eldste fikk da hun var 10 og vi har tenkt å prøve å vente til da med å gi mellomste også. Han maser fælt, men han mister alt han eier og har så jeg tror den hadde blitt borte ganske kjapt.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:37   #46
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når fikk barnet ditt mobiltelefon?

Snuppa fikk når hun begynte å gå hjem aleine fra skole/SFO. Det er et stykke å gå, og pappaen var "litt" bekymret, så da løp han bort å kjøpte en billig sak med kontantkort

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no