Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger tips til tv-serie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 21:22   #41
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av Crimina, her.

Jeg har nettopp begynt å se Sons of anarchy og er overrasket over hvor bra den er. Litt treg i starten, men den kommer seg etter noen episoder.

Vi er helt hekta og venter spent på nye episoder.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 21:22   #42
small
ny
 
small sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 24
small har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Likte du Rome liker du Stormens Tid

__________________
Vestlending, samboer og mamma til 2005-gutt
small er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 22:08   #43
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

New Girl - hvor mange episoder da? Jeg så ferdig nr tre og gav opp; men sånn var jo strengt tatt både Friends og HIMYM også...

Prøv etpar til. Jess er litt slitsom i begynnelsen, men etterhvert som hun blir husvarm blir hun gulle god. Og Nick. Jeg tror jeg er litt forelsket i Nick.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 22:11   #44
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Helt enig ang New Girl. Jeg ler høyt rett som det er, og det er egentlig sjelden jeg gjør når jeg ser komedier.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 22:34   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry, det der er null morsomt når du ikke kjenner karakteren godt... type "had to be there". (Men ikke misforstå; sånn er det jo med de fleste sånne, feks Shedon og Raj.)

Kanskje jeg som er litt spesiell da, jeg har fått sånne slengt etter meg mange ganger og ledd høyt og blitt interessert i de aktuelle seriene. Men rumpa er jo delt osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 01:15   #46
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av small, her.

Likte du Rome liker du Stormens Tid

Den har vi sett. Både husbonden, faren min og jeg liker bøkene, så faren min fikk DVD-boksen til jul det året den kom.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 07:42   #47
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Homeland er veldig lovende. Saga Noren goes washington lizzom. Har bare sett første.
Person of interest er veldig bra. Og alle bør ha sett scrubs minst 1 gang.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 08:43   #48
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Vi ser House nå, jeg liker den.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 14:49   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Doctor Who, vel! Fra den niende doktoren av.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 14:51   #50
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Er ikke de åtte foregående nødvendige for sammenhengen?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 15:21   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Er ikke de åtte foregående nødvendige for sammenhengen?

Ikke i det hele tatt. Jeg har sett litt av de, men likte de ikke så godt som de nye. De gamle er fra 60-80-tallet tror jeg, mens de nye sesongene begynte i 2005, med den niende doktoren. Nå er de på den ellevte doktoren og han er bare helt fantastisk. Du MÅ se det, jeg elsker det. Sitter og tvinner tommeltotter og venter på neste episode, som ikke kommer før til jul!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 23:26   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg (og det skjer uhyre sjelden) ramlet av Warehouse 13 etter et par-tre episoder. Mulig jeg må gi det en ny sjanse.

Ja!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 21:00   #53
David
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 32
David har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Den britiske komiserien; Peep Show er virkelig til å anbefale. Den går vel på BBC Nordic Entertainment. De 7 første sesongene hvertfall. Nå har de akkurat startet opp sesong 8.

David er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 16:50   #54
Greyminerva
Med støttehjul
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Greyminerva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Som flere andre her har nevnt:
Fringe!
Supernatural
Doctor Who (fra 2005, de gamle er jo også litt kule, men dekker noen tiår og er ikke så lett å få tak i)
Person of Interest

Golden Oldies:
Buffy
Stargate (SG-1, originalen) og Stargate Atlantis
Farscape
Babylon 5

Personlige anbefalinger:
Justified
Teen Wolf (om du liker Vampire Diaries kan det være denne fenger - litt cheesy tenåringsdrama, litt action, litt humor, mye toppløse kjekkaser. )
BBCs Sherlock (finnes bare 6 episoder, men de er filmlengde, da).
Alphas
Burn Notice
Grimm
Leverage
The Mentalist
White Collar

Greyminerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 17:07   #55
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Engelske med scifi:
Torchwood


(Kilde: youtube.com)

Misfits

(Kilde: youtube.com)

Being Human:

(Kilde: youtube.com)

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no