Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor falt du for din partner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 16:17   #41
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Det første var naturlig nok utseendet. Da vi ble kjent, hadde vi mye til felles, bla. musikk, som er viktig for oss begge (selv om det nå for tiden går mest i Hannah Montana og Kaptein Sabeltann).
Vi kommuniserer godt, og er enige om det grøvste. Og vi utfyller hverandre.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:28   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg var vel egentlig desperat, og falt for at han var interessert i meg... Jeg hadde vært singel i hele 8 mnd, og det var jeg rett og slett ikke vant til. Men det viste seg å funke da, og nå har vi tre barn sammen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:44   #43
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Han falt umideltbart for meg på nach. Han og kompisen prøvde seg på meg, så jeg syntes egentlig at de begge var idioter.
Men min sambo maste hele festen på meg med alt mulig.
Vi delte taxi fra festen , og før jeg gikk ut, spurte han om jeg ville bli med hjem, men jeg sa nei.
Han mente han da kunne bli med meg hjem, så fikk han hilse på sine framtidige svigerforeldre.
Ja sæælig svarte jeg, å klappet igjen døra på taxien.

Første date gikk usedvalig bra, vi spilte kort i seks timer faktisk. Da fant vi ut mye rart om hverandre. Etter det falt jeg for han.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:45   #44
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg var på date med en annen den gang jeg falt for mannen.
Vi var på fest, min date ble dritings og min mann flørtet med meg hele kvelden.
Jeg falt for blikket og smilet hans, han virket så snill og god.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 16:56   #45
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg falt pladask for sjarmen hans, glimtet i øyet og måten han tedde seg på.. jeg var solgt umiddelbart
Han jobbet seg forelsket i meg..

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 17:02   #46
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.315
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

For en fin tråd!

Det første som fattet interessen min var den dype, fine stemmen hans. Dernest det han sa. Vi opplevde begge en sjelden klangbunn hos hverandre i små ting som er viktige for oss begge. Og deretter bare ballet det på seg

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 17:05   #47
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Fin tråd!
Eg traff min noverande kjæreste mens vi begge var i forhold. Så det blei en litt kronglete start. Men når eg forelska meg var det først fordi han er så ufattelig klok. Han kan så mykje om nesten alt, og ekstra mykje om ting eg syns eg er spennande. Kommunikasjonen mellom oss er og var fantastisk. I tillegg syns eg han er råsexy!

Og det var nok eg som måtte jobbe hardast...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 17:21   #48
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Han var liksom den rette, og jeg bare ville at det skulle være meg og han fra første stund jeg så ham. Ikke tull, jeg tenkte at det bare måtte bli han og meg. Han får meg til å le, ser meg, elsker meg på tross av mine feil, støtter meg, respekterer meg og vi trives utrolig godt sammen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:53   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Si det ... Ble i alle fall forelsket etter at han vant meg på et lodd. Blått lodd L 50, kan jeg huske. Kanskje ikke veldig romantisk, men det varer forsatt.


Hæ?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 19:27   #50
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.883
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Fordi han var snill, sexy og omsorgfull, jeg skulle holde meg langt unna gutter etter ett brudd med en psykopat og jeg var ødelagt etter det. Det varte i 2 mnd så møtte jeg mannen. 1året var kjipt siden jeg var så ødelagt fra forrige forhold så mannen gikk gjennom mye, jeg gjorde det slutt mange ganger, men han holdt ut og kjempet og kjempet for meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 11:59   #51
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg traff kjæresten på fredagspils på jobben, der jeg egentlig bare skulle være kjempekort siden det var under en uke til eksamen... Han jobber på samme sted, men i annen avdeling, så vi hadde ikke snakket sammen før. Heldigvis kjente en av mine kollegavenninner ham, så han tok følge med oss videre. Det første jeg la merke til var dialekten (jeg er halvt sunmøring, han er helt og jeg liker dialekten og sunnmøringer ), det andre var at han var lett å snakke med. Vi begynte å snakke om noe helt irrelevant på vei til neste sted, og siden snakket vi nærmest i ett i seks timer før vi dro fra de andre til et annet utested der vi skravlet mer og plutselig holdt hender og kysset og klinte Kort fortalt har det vært oss siden, det er snart 6 måneder siden vi møttes og vi har bodd mer eller mindre sammen hele tiden - formelt sett fra oktober. Jeg tror ikke det er når en flytter sammen som er poenget, det er som så mye annet individuelt.

Men hva jeg falt for, ja: Han er sjarmerende, har et fint smil og ser bra ut og alt sånt, men kanskje det viktigste:han gir meg fullstendig ro i kropp og sjel samtidig som jeg er boblete forelsket og savner ham etter bare korte stunder fra hverandre. Etter å ha blitt sviktet skikkelig i ekteskapet mitt og hatt et forhold til en sykelig sjalu mann etter det, samt en rekke surrerier, er det utrolig deilig med en mann som er trygg på seg selv og meg, sier det han mener og tenker, og får meg til å føle meg utrolig bra. At han i tillegg kysser bedre enn noen jeg noen gang har kysset og er sexy, er selvsagt ingen ulempe det heller

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:40   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Vi var bare 18-19 år da vi traff hverandre og forelskelsen var vel nokså umiddelbar, spontan og gjensidig fra begge sider ...men det var nok faktisk han som måtte jobbe øott for det, fordi jeg var feig og usikker. Men nå har vi holdt sammen i snart 10 år og har det bedre enn noen sinne!!

Akkurat hva jeg falt for er jeg jommen ikke sikker på, jeg hadde jo helt andre "krav" den gang enn nå, men umiddelbart var det vel en kombinasjon av utseende og det at han var så utrolig snill og omtenksom; en som satte alle andre foran seg selv og godtok/godtar mennesker for den de er, på innsiden!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 13:03   #53
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Det var en uslåelig kombinasjon av kjekk, morsom, intelligent og litt røff i stilen. Samme kombinasjon gjør at jeg fortsatt kan føle meg veldig forelska. Samtidig er det nok langt mer som har gjort at jeg trives veldig godt sammen med ham på sekstende året, enn det som gjorde at jeg falt for ham i utgangspunktet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:52   #54
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Det var ikke meningen å falle, vi skulle være venenr og gå ut sammen på kino, ut å spise. Han skulle være min "kavaler" sånn at jeg ikke behøvde å være den "single" og litt farlige venninnen.
Vi hadde kjent hverandre i 16 år siden han var en venn av min ex, og han var stadig med som kavaler til mine single venninner i disse årene. Stakkars han ble kastet ut i mange julebord og fester uten å kjenne så veldig mange fler enn meg.
Vi møttes ute på byen. Han var møkk full og jeg var edru og rastløs siden jeg akkurat var kommet hjem fra en reise til Bosnia, hvor jeg hadde parkert et forhold(med en fyr som drakk seg full i Sarajevos gater). Vi ble enige og å "bruke" hverandre i sosiale sammenhenger(jeg var i den perioden veldig mye ute og reiste og var lei av å være alene). Men det var noe som skjedde da vi var på kino og så "Mulan" sammen med min venninne, kjæresten hennes og våre barn.
Det kilte både her og der, og jeg syntes vel egentlig at han var ganske så modig som gikk inn i et forhold med meg, siden han kjente meg så godt, og han er en veldig sjenert og beskjeden fyr, mens jeg er bråkebøtta som aldri er redd for å stikke seg frem.
Og så passet jeg rett i inn i armkroken(han er 22 cm høyere enn meg).
Han viste seg å være en ulv i fåreklær, og sånn som jeg nå kjenner ham, etter å ha vært sammen i 11 år, kan jeg ikke skjønne at han ikke ble kapret før.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:57   #55
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi falt pladask for hverandre samtidig tror jeg. Men det var med blanda følelser jeg gikk til første daten etter vi hadde truffet hverandre, på grunn av aldersforskjellen (13 år). Akkurat hva jeg falt for kan jeg ikke sette fingeren på. Modenhet, vennlighet og utseende er ord som ramler ned i hodet på meg, uten at jeg har filosofert så veldig på dette. Jeg traff mannen en måned etter at jeg hadde bestemt meg for å droppe menn for en lang tid fremover. Det gikk ikke.

Dette er nesten som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at aldersforskjellen "bare" er 12 år og at eksotisk og verdensvant nok passer bedre enn modenhet og vennlighet.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:40   #56
Tuttan
Superaktiv
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Innlegg: 374
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Hm egentlig eit tankevekkande innlegg. Ikkje ofte eg tenkjer på kvifor vi vart saman lenger
Vi var gamle bekjente,og siste året hadde vi drukke nokre liter kaffi saman med eit felles vennepar. Han var naboen deira og eg var bestevenninda til paret. So me var ofte saman. Han var opptatt på sin kant. Men so vart det slutt der og so kom det plutseleg for en dag at han hadde hatt en del følelsar for meg.. Alt skjedde fort og brutalt, og 5 år seinare er me gifte og har to nydlege jenter saman. Me er også av dei para som flytta saman omtrent overnatta.. Det har gått fint

__________________
Mamma til storebror-juni-02, primadonna-feb 06,lisje dropset -okt 07

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:50   #57
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg likte væremåten til mannen første gang vi møttes, og på en fest etter det tok jeg initiativ til å bli kjent. Det var noe ved ham. Han virket moden, humoristisk, hadde stor selvtillit og holdt på med ting faglig som interesserte meg. Så fikk jeg litt kalde føtter en periode, men han var tålmodig. Han var nok sikrere enn jeg var. Men etter 1,5 måned så forstod jeg at dette var nok riktig. At dette var forelskelse og alvor. Alt var bare så nytt og nært. Min første kjæreste. Jeg var 19, og skulle flytte og studere. Men men. Vi flyttet sammen etter 7 mnd, men da var han hos meg hver helg hele høsten, så vi visste hva vi gikk til.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja, og en ting til som kanskje er det aller viktigste. Han fikk meg til å føle meg pen.

Ja det også.

I tillegg kunne jeg være meg fullt og helt. Dvs. jeg fant vel også ut hvem jeg var og ville være sammen med han.


Sist redigert av Dronningen : 19-11-09 kl 22:07.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:52   #58
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg falt for mannen min fordi vi er 100 % på bølgelengde. Vi treftes på en fest, og endte med å skravle sammen i 5 timer første kvelden. Det tok en to ukers tid før vi innrømte følelsene for hverandre, blant annet fordi jeg egentlig hadde samboer, men siden har vi ikke sett oss tilbake. Vi flyttet ikke sammen umiddelbart, i og med at vi bodde i forskjellige land, men siden han flyttet til Norge, kan jeg telle på fingrene hvor mange netter vi har vært borte fra hverandre.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:53   #59
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Jeg ble sammen gubben fordi venninna mi var forelsket i kameraten hans,og vi brukte all fritid på å se på hennes hjertes utkårede. Som den handlingskraftige kvinnen jeg er fant jeg ut at det var smartere å kline litt i stedet for å se, og 17 år senere er vi gift og har tre barn.

Litt flåsete sagt, men vi møttes på den måten. Og jeg begynte å prate med han, og fant ut at han er snill, omsorgsfull, kjekk, morsom, spennende og rett og slett flott. Jeg var nesten 17 år, og falt for første gang i mitt liv. Og fortsatt synes jeg han har alle de egenskapene jeg først falt for. I tillegg er han en unik og flott pappa til barna våre, min beste venn, gjennomført real, og klarer fortsatt å vise nye sider av seg selv.

Jeg gleder meg til å fortsette vårt liv sammen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:55   #60
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Han hadde en vanvittig stor porsjon selvtillit, han var virkelig forelsket i meg, han hadde samme interesser som meg, humor, og sang som en gud.
Ja, og han er vel slik fremdeles.
Det fine er at jeg finner stadig nye sider ved han som jeg simpelthen elsker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no