Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-13, 23:00   #41
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Begynne med 2000 og så bevege deg rolig nedover om det ikke funker?

Ja, det er vel det jeg har kommet frem til at jeg bør gjøre.

I tillegg skal jeg bli flinkere på trening og også prøve å bevege meg mer. Håper at våren og fineværet snart skal komme for fullt her på vestlandet slik at det blir mer fristende å bevege seg utendørs.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 23:02   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

En fin ting med å være i bedre form er at man gradvis blir litt mer som en sånn tynn hoppeloppe i egne bevegelser etter hvert som det blir mindre slitsomt å gå opp trappen eller bort til printeren.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 12:25   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg har holdt veldig nøye kaloriregnskap i Shapeup-appen de siste fem ukene, og stort sett holdt meg på rundt 1400. Noen ganger litt mindre og noen ganger opp til 16-1700 på dager med svært mye trening og aktivitet. Og da har jeg gått ned ganske mye, vil tippe totalt minst fem kilo. Jeg vet ikke nøyaktig vekt, for jeg veier meg ikke, men jeg er nok fortsatt et sted på 70-tallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:01   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg skal ikke skryte på meg noen enorme omlegginger, men etter et helt liv med en svært tilgivende metabolisme som lot meg komme unna med utskeielser og korte innskjerpinger, har førtiårskrisen kommet til den også. Jeg måtte virkelig ta tak her i fjor, og gikk ned 8 kg som jeg stort sett har holdt.

En av de viktigste metodene for meg er predefinerte valg. Jeg trenger ikke å velge om jeg skal ta den bollen hver fredags morgen, for det er allerede bestemt. Jeg trenger ikke å tenke på om jeg skal ta en sjokoladekjeks på møtet, for det er valgt. Jeg trenger ikke å snoke i skapet etter noe før middag, for jeg vet at jeg ikke skal ha noe.

Det er veldig vanskelig å motstå fristelser når man må bestemme seg hver gang den er der. Kanskje man velger nei 10 ganger i løpet av en dag, men ikke den 11., og da er det mye lettere å si ja den 12. også. Hvis jeg slipper å vurdere det, men bare umiddelbart tenker niks, så tar det mye mindre energi.

Nå snakker jeg om mens man slanker seg bevisst, altså. Når jeg skal holde vekten, er jeg ikke fanatisk. Men jeg kan ikke gå ned i vekt og spise søtt på hverdager, det går bare ikke for meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:07   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg kan bare underskrive Candy på absolutt alt det. Og det er veldig mye lettere å ikke forsyne seg av alt som havner i ens vei av kjeks og twist og boller, hvis en har bestemt seg på forhånd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:10   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Hvordan funker shape-up appen, Filifjonka?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:12   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

http://www.shapeupclub.com/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:12   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg er stor og tung. Jeg ligger på ca 1500-1600 kcal på hverdagene, Fordelt på 4 måltid og 2 mellommåltid, og ganske mye mer i helgene. Trener lite eller ingenting, men har heller ingen sløvetid på sofa foran TV og slikt. Da går jeg ned ca 0,5+ kilo i uka.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:13   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En av de viktigste metodene for meg er predefinerte valg. Jeg trenger ikke å velge om jeg skal ta den bollen hver fredags morgen, for det er allerede bestemt. Jeg trenger ikke å tenke på om jeg skal ta en sjokoladekjeks på møtet, for det er valgt. Jeg trenger ikke å snoke i skapet etter noe før middag, for jeg vet at jeg ikke skal ha noe.

Sant. Veldig sant.

"Jeg driver ikke med godteri til hverdags" er en grei regel. Og aldri nøle når noen byr, bare si nei. Nei takk. Med et smil, uten forklaring.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:20   #50
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.860
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En av de viktigste metodene for meg er predefinerte valg.

Veldig enig! Også er fokus viktig. NÅ skal du lære deg å gjøre de riktige tingene, sånn at seinere er dette ryggmargsreflekser og ikke noe du behøver å tenke over. Men for å ha nok fokus må du nesten bli litt egoistisk i en periode. Du prioriterer deg og ditt rett og slett.

Jeg håper for øvrig at suksesshistorier kan være til inspirasjon for folk flest og ikke bare til ergrelse.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:27   #51
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg håper for øvrig at suksesshistorier kan være til inspirasjon for folk flest og ikke bare til ergrelse.

Jeg har ikke noe i mot suksesshistorier. Men det blir litt mye av de ekstreme suksesshistoriene, altså de som endrer seg såpass mye at det blir nokså urealistisk for de aller fleste andre. Selv om noen har klart å gå ned 50 kg på 5 måneder, så kan ikke jeg forvente å ha en helt perfekt kropp om et halvt år. Det tror jeg innebærer mye mer jobb enn det jeg har overskudd til. Og sannsynligvis hadde det bare endt i skuffelse dersom jeg satt meg urealistiske mål.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:28   #52
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg må jobbe med tankemønstre. Og så må jeg slutte å sammenlikne meg selv med andre. Hun der spiser sjokolade nesten hver dag og er likevel slank, slik vil jeg også ha det. Vel, det går ikke for meg. Dessverre/heldigvis.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:29   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg liker sunne suksesshistorier. Men slike historier om kurer og dietter og tusen kilo på et øyeblikk er ikke suksesshistorier for min del.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:34   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg synes suksesshistorier er veldig imponerende. Men jeg foretrekker å høre dem av fornuftige mennesker med fokus på hva de har gjort og hvorfor det lykkes, enn glossy ukebladhistorier som bare forteller om hvor LETT det er, simsalabim. Gjerne med kredittkortopplysninger inkludert.

Det er jo folk her inne (jeg vet ikke hvor åpne de er, så jeg skal ikke oute) som har gjort noen så fantastiske jobber at jeg nesten ikke trodde det var mulig uten ekstreme midler.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:35   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Det er mulig det er jeg som oppfatter feil, men jeg synes veldig mye av suksesshistoriene som er i media om dagen bunner i operasjon. Irl synes jeg også det ser ut til å ha blitt mer og mer vanlig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:41   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Det er forskjell på nøkterne suksesshistorier, eplekjekke suksesshistorier, syke suksesshistorier, sunne suksesshistorier, suksesshistorier som viser seg å være fiaskohistorier litt lenger frem i tid. Historiene finnes i alle former. Jeg blir påvirket av dem alle (som regel negativt), men prøver å tenke "dem om det". Og så hender det at jeg får noen ideer som jeg tenker kanskje kunne være interssante og gjennomførbare for meg, mens jeg i svært mange tilfeller må være streng med meg selv og kjenne på selvinnsikten og si til meg selv at "nei, selv om vedkommende har gått ned x antall kilo og aldri kaster så mye som et blikk på en sjokolade igjen, så er ikke denne fremgangmåten noe for deg, Divine." Det er veldig vanskelig å tenke sjæl, men jeg øver meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:42   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er mulig det er jeg som oppfatter feil, men jeg synes veldig mye av suksesshistoriene som er i media om dagen bunner i operasjon.

Synes du det? Jeg synes ikke det har vært så stort fokus på vektoperasjoner i media i det siste. De synes sikkert det er litt gammelt nytt. Og det synes jeg er helt greit.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:44   #58
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er mulig det er jeg som oppfatter feil, men jeg synes veldig mye av suksesshistoriene som er i media om dagen bunner i operasjon. Irl synes jeg også det ser ut til å ha blitt mer og mer vanlig.

Det kan nok godt være. Men samtidig må jeg jo si at de som blir operert også må gjøre masse jobb for å nå målene sine. Og jeg er imponert over de jeg kjenner som har klart det. Jeg har ikke tro på at operasjon i seg selv automatisk gir suksess, vet om flere som har gått ned til et visst punkt og så begynt å legge på seg igjen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:46   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Jeg vil for øvrig anbefale "En nasjon av overvektige" på Nrk. Jeg har bare sett episode 2 og litt av episode 3, men jeg synes det jeg har sett av denne dokumentarserien har vært veldig bra. Nyansert og klokt om mat, matvaner og kultur og om enkeltmenneskers og samfunnets kamp mot overvekt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 13:53   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

På Facebook flommer det ihvertfall av vektoperasjonsgreier for tiden, og jeg kan ikke huske å ha fulgt Aleris på Facebook noen gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no