Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Ja. Bor i byen 38 17,84%
Nei. Bor i byen 117 54,93%
Ja. Bor på landet 14 6,57%
Nei. Bor på landet 44 20,66%
Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 08:54   #41
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.442
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg bor i en bitteliten by på landet - men tror jeg er urban hodet ettersom jeg kommer fra og lengter hjem til byen.

Jeg er ikke flink til å passe på å fjerne flekker på riktig måte. Flekkete klær får ungene bruke hjemme og som byttetøy i barnehagen. Det er ikke snakk om å kaste en ellers brukbar genser eller bukse - men jeg er litt nøye på når den brukes.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 08:54   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg har virkelig ikke verken råd eller samvittighet til å kaste klær som ikke er utslitt eller utvokst bare fordi de har fått en flekk eller fem. Og jeg bor altså i by og har felles vaskerom i kjelleren, der det neppe hadde vært veldig populært med verken vaskebaljer eller bløtlegging.

Jeg gir dog ikke bort (eller selger!) klær med flekker på. (I alle fall så mener jeg ikke å gjøre det. Uhell har forekommet.) Unntaket er yttertøy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 08:55   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Fniser hemningsløst av 007 sitt vaskerom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 08:58   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.917
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Råd og råd. Det er snakk om kanskje to plagg i året, av typen bomullstrøye fra H&M. Poden klarer jo ikke å vokse i fra klær heller, så det er generelt lite klessvinn her i huset. Og det finnes forskjell på flekker, da.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:02   #45
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bra hypotese! Det kunne ikke falle meg inn å kaste barnehagetøy med litt flekker, det får være måte på til overforbruk. Bor i byen og gasser meg selvsagt i kultur daglig.

Denne kan jeg signere. kanskje med en moderasjon av siste utsagn til "flere ganger i uka".

Jeg er faktisk litt overrasket over at så mange betrakter flekker på rene barneklær som problematisk. Det bryr jo ikke ungene seg om, hvorfor skulle vi?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:06   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg tar forbehold om tranflekker da. De luktet så forferdelig at klærne ble helt ubrukelige. Og alt annet som evt. havnet i tørketrommelen sammen med tranflekk-klærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:12   #47
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bra hypotese! Det kunne ikke falle meg inn å kaste barnehagetøy med litt flekker, det får være måte på til overforbruk. Bor i byen og gasser meg selvsagt i kultur daglig.

Samme her. Selv om jeg nok ikke gasser meg like mye som Glitter.
Jeg kan sågar melde om at Kløver har hvit pyntekjole med flekker på, foran på brystet! Flekkene er dog i samme farge som sommerfugl-mønsteret, så de er ikke så fremtredende synes jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:24   #48
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg har ikke noe stort problem med flekker, til tross for mitt demokratiske vaskeregime. Vi bor i byen og måtte ha tatt i bruk stua hvis vi skulle hatt sånne fænsi bløtleggingssystemer. Men jeg skal nok innrømme at poden mer enn en gang er sendt i barnehagen med genser med flekk på. Ingen av oss plages nevneverdig av det.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:27   #49
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Vi har en snuppe som ikke er i stand til å holde seg ren i mer enn 5 minutter, og har gitt opp prosjektet. Tror ikke hun hadde mange klær i bhg uten flekker de årene hun gikk der, og helt nye klær hadde hun bare et par ganger der før jeg lærte at ikke alle tusjer/maling/matvarer er mulig å få bort i vask uansett om man spruter på vanish før og attpåtil har pulvervanish i maskinen.
Dessuten, det var mye mindre klær som forsvant i bhg da vi sluttet å ta med de pene klærne dit.
Og ok, et hull i klærne som ikke egentlig har noe å si for bruksområdet eller er til ulempe har vel ingen dødd av?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:29   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fniser hemningsløst av 007 sitt vaskerom.

Du er bare misunnelig.


Her er de nye gardinene mine:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:30   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster ikke klær med flekker som ikke går bort, nei. Ikke før de er for små eller på annet vis modne for søpla. Både flekker og små hull passerer gjennom hos meg. Jeg tror at jeg har et lite flekkfilter, for jeg kan ikke si jeg legger så veldig merke til sånt før jeg eventuelt legger bort for små klær og ser over om de er verdt å spare på.

Bor i (små)by.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:30   #52
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster generelt lite klær. Da er de veldig ødelagte på en måte. Forøvrig er jeg god på flekker, og Klorin hjelper på mangt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:31   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Når jeg var gravid var jeg for øvrig alltid flekkete selv. Det ramlet alltid mat ned midt oppå magen, så alle gravidetoppene, og alle boob-toppene jeg brukte i svangerskapet hadde minst en fettflekk litt nedenfor puppene. Kunne ikke falle meg inni måneskinn å pælme dem. Men jeg pøvde meg med flekkfjernespray da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:49   #54
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.975
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg kaster ikke LilleVenn's klær om de får en liten flekk på seg nei

Finklær med flekker på ville jeg ikke tatt på henne (dersom flekken var synlig), men på hverdagsklær er det helt akseptabelt med en liten flekk. Jeg prøver jo å fjerne flekkene, men da med en sprut Vanish

Jeg bor forresten i by (ikke akkurat en storby da men..)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 09:57   #55
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Haha - bra hypotese!

Bor i byen, bruker ikke mye tid på omstendelig flekkfjerning og har så lite husmorstoltet at små gutter gjerne blir sendt i bhage med rene klær med flekker som ikke har gått bort på.

Det skal dog sies at jeg aldri ville finne på å gi bort klær med flekker på - når begge mine har brukt og slitt på disse i årevis, så får det være bra, liksom. Klær jeg gir bort er i god stand.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 10:37   #56
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Hakke råd til å kaste klær pga en flekk jeg Så her forsøkes flekkfjerning.. og er de FOR flekkete, så går de til nød i søpla.

Har ikke noe mer flekkete/ufint tøy i barnehagen enn hjemme eller omvendt.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 10:43   #57
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kaster klær med strategisk plasserte flekker (ikke alltid bodyer, men da brukes de med noe utapå)

Men er ikke så mye plager med flekker- selv uten vaskebaljer.

Jeg bor i byen.

Får du noe ut av dette materialet.

Forøvrig kan jeg melde om en nabo som gir bort klær til oss, de har mange flekker de klærne de gir bort som oftest. Vet ikke hva de gjør annerledes. Kanskje de har en dårligere vaskemaskin.

Uansett - siden hun ikke har vett på å kaste de klærne og gir de til oss, så kaster jeg de i stedet.

Nuvel. Hun har kanskje mer vett enn dere dersom dere faktisk velger å hive dem i bosset.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 10:48   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Jeg har også flekkete og ustrøkne barn. Fulle av bøter er de også. Og jeg kan ikke huske å ha bløtlagt noe de siste fem år. Kall meg gjerne en dårlig mor.

Jeg bor i en småby og har vokst opp på bygda. Full av flekker, hull og bøter. Klærne mine da jeg vokste opp altså. Ikke bygda (så vidt jeg kan huske).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 10:54   #59
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Minsten er somregel ren og pen, og har lite flekker på klærne. Men jeg kaster ikke, prøver å fjerne, eller bruker det til ut-å-leke-klær eller reserveklær i barnehagen. De skal ha 2 skift der, 1 i sekken og 1 i kurven.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 10:58   #60
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?

Bor i byen og det har ikke falt meg inn å kaste barnehageklær med et par flekker på. Det er vel heller sånn at ikke-barnehage-klær blir barnehagelklær om de får flekker. Reparerer hull gjør jeg også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no