Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store øyenskygge-tråden!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 20:38   #41
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Sjekk ut den fantastisk lekre knallblå øyenskyggen til Kathrine Moholdt i "Skal vi danse" nå i kveld da! Hun kler det bare SÅÅÅ godt!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:12   #42
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Det fikk jeg ikke med meg. Men blått er jo en spennende farge på øynene. Jeg er der at jeg eksperimenterer med nettopp blått og grønt nå, forsøker å lære meg og legge dette uten at jeg føler jeg ser helt gal ut ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:26   #43
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Så flinke dere er, jeg er håpløs på sminke. Heldigvis har jeg en venninne som er flink. Viss jeg prøver meg på smokey eyes, ser det ut som jeg har kastet sminken på øynene, ikke bra.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 09:43   #44
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Jeg var på en liten sminkedemo i går og synes jo selvsagt det var kjekt. Ble sminket og fikk enda noen forslag til farger. Er alltids litt gøy å høre om det man har fått beskjed om tidligere gjentas eller om det kommer helt nye innspill osv.

I dag har jeg på meg en blågrå farge sammen med en brun (mot dark bronze) og mørk, mørk blå liner. Ble fint!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 10:00   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

*abonnerer*

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 10:33   #46
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Dagens. Første gang jeg prøver disse sammen, og det ble virkelig smashing - dessverre vanskelig å gjengi skikkelig på bildene ...





Fiiint!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:07   #47
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Blåser liv i tråden igjen jeg.

Nå er det jo snart jul - så tips til litt stilig jule/festsminke mottas med stor takk. Jeg kan gjerne tenke meg å se sminket ut, uten å se ut som et juletre eller "takras"!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:16   #48
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Jeg synes jo at det er fint med rød leppestift i jula jeg da. Det kan bli litt mye med mye øyemakeup, iallfall sota, dersom man har rød leppestift, men det kan funke i noen tilfeller.

Var ikke denn litt søt da? Med fregner og greier.


Litt sånn "lettere sota" makeup er fint til røde lepper synes jeg:

Her også med tutorial.

Personlig så synes jeg jo grønn/turkis er flott da:


Sist redigert av LaBanga : 09-12-11 kl 10:30.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:26   #49
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Åh, Marlena ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 19:09   #50
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Nå ser jeg endelig bildene, LaBanga - gøy!! Fine farger!!

Her er øyenskyggepaletten min pr. dags dato, hvor 10 av skyggene er spjut nye og skal testes ut for fullt. Det er skikkelig moro å leke seg altså!!

Jeg er så imponert over den BM-samlingen din!

Du inspirerte meg til å bygge opp min egen, som i skrivende stund teller 8 BM-skygger. Alt har en begynnelse, sant?

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 19:35   #51
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg er så imponert over den BM-samlingen din!

Du inspirerte meg til å bygge opp min egen, som i skrivende stund teller 8 BM-skygger. Alt har en begynnelse, sant?



Alt har en begynnelse, så definitivt!! For to år siden eide jeg vel kanskje to skygger, og de var ikke fra BM heller, men noe rimelig H&M drit.

Det som er genialt er jo at man kan skaffe tomme bokser og evt. bytte litt, for man bruker jo sjelden opp en skygge sånn på 1-2-3.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:02   #52
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Absalone: Bruker du kost eller børste når du legger med BM?
Jeg syns det drysser veldig av de skyggene, noen andre som erfarer det? Hvis ja, hvordan ungå det?
Og, hvor kjøper jeg de rimeligst?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:02   #53
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

En ting til: Hvilke farger er finest og diskre til hverdagsbruk?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 21:06   #54
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Eg syns også dei drysse for mykje og klokka sju på badet er det litt hektisk så no har eg investert i et kit frå Lancome. Eg gjer det stort sett enkelt, lyst på heile lokket, svak farge i globallinja og mørk ytterst. Gjort på et par minutt. Øyenskygge er gøy!

Nokon som gidd repetere smokey-trikset til HV forresten?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 22:28   #55
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Jeg synes ikke de drysser så himla, det gjelder jo å tappe av kosten, men det er sikkert vanesak. Jeg bruker alltid primer under skyggen forøvrig, og da sitter den veldig godt og.

Jeg har mange forskjellige koster, varierer litt hva jeg bruker, men jeg tror kanskje jeg så og si har en av hver kost fra BM (og bruker ikke på langt nær alle nei, flere ytterst sjelden), og noen har jeg flere av. Tok litt av de par siste gangene jeg var i statene, samt at jeg har stadig fått noe i gave.

www.blivakker.no har til og fra tilbud på ulike BM-produkter, ofte foundation. Det er jo ingen tvil om at BM er rimeligst i statene, noe så dyrisk stor forskjell også.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 23:00   #56
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store øyenskygge-tråden!

Jeg synes heller ikke de drysser når jeg har tappet av kosten nok før jeg påfører. Sløver jeg på tappinga så drysser det.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no