Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

15-åringen trenger synsehjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken skal vi bestille
Lang lyserosa 19 25,00%
Lang mørkerosa 42 55,26%
Kort hvit 15 19,74%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-11, 08:45   #41
cecix
Blekksprut
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 336
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Kjole nr1 var kjempesøt og veldig passende for en 15åring som skal på skoleball. Nr2 er for voksen i mine øyne. God fornøyelse!

__________________
2004 - 2005 - 2009 - 2009
cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 09:24   #42
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

Kjole nr1 var kjempesøt og veldig passende for en 15åring som skal på skoleball. Nr2 er for voksen i mine øyne. God fornøyelse!

Enig.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 09:55   #43
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Er det bare jeg som får assosiasjoner til "Big Fat Gypsy Weddings"?
[/IMG]

Ja, det er noe i det, men det er sikkert viktig å dra de gjennom dette skoleballet hvis de har slike ønsker da, så de blir heeeeelt ferdig med det før et eventuellt bryllup et-to tiår senere.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 09:56   #44
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Så bra at hun valgte den kjolen hun helst ville ha, selv om det bare er de "kule" jentene som går med lang kjole. Helt idiotisk mener jeg. Her går omtrent alle med lang kjole, jo mer dillete, jo bedre ser det ut til.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:11   #45
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg skal takke så mye fra 15-åringen for synsehjelp! Hun endte opp med den hun helst ville ha hele tiden, siden det var noen i det hele tatt som stemte på den Det ble da nr 1, skikkelig Askepott... Inkludert frakt og toll og tull ble det 538,- Ordentlig brudesalonger og slikt er uaktuelt for en kvelds tullballfest

Så bra!
Håper hun får en fantastisk kveld.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:24   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Jeg er enig med de over meg, i at nr 1 er sånn passe prinsesseaktig ballkjole.

Nr 2 og 3 er for voksne i mine øyne.

Og sånn ellers gremmes jeg over at lange kjoler liksom skal være forbeholdt "de kule," mimrer tilbake til min egen ungdom, i steinalderen en gang, da vi himlet med øynene over jenter som kom med tilsvarende på skoleballet - "herre, hvor tror de at de er, liksom!?"

Og så priser jeg meg evig lykkelig for at jeg har gutt(er) - for jeg har allerede en mistanke om at jeg slipper svelge store, hårete, kjolekameler på tvers, når den tid kommer.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 10:40   #47
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Takk på vegne av 15-åringen for lykkeønskninger! Jeg håper også at hun får det bra, og at hun kommer til å føle seg fin! Selv om ikke jeg heller skjønner facinasjonen for prinsessekjoler -hun har elsket de siden hun var 2 Men hun er så flink, ordentlig, fornuftig, snill og grei på alle måter, så hun skal få lov til å få skrulle litt til dette siste ungdomsskoleballet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 11:02   #48
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.648
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Ble nesten litt rørt av hele tråden og kjolevalget og alt, jeg.
Håper du vil dele et bilde av henne når ballkvelden kommer. Håper hun får en fantastisk kveld.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:27   #49
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Håper kvelden blir storartet! Fin prinsessekjole.

Det er sikkert forskjellige utfordringer rent kjønnsmessig ved dette å ha gutt eller jente. Jeg kan med hånden på hjertet si at kjole på skoleball ikke vil falle meg veldig tungt for hjertet uansett om det skulle bli en blir Disney møter bridezilla kjole. Nok av andre bekymringer kjenner jeg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:31   #50
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Håper kvelden blir storartet! Fin prinsessekjole.

Det er sikkert forskjellige utfordringer rent kjønnsmessig ved dette å ha gutt eller jente. Jeg kan med hånden på hjertet si at kjole på skoleball ikke vil falle meg veldig tungt for hjertet uansett om det skulle bli en blir Disney møter bridezilla kjole. Nok av andre bekymringer kjenner jeg.

Hehe ja, signerer denne.

Flott du lar henne bestemme selv og lurt å få det ut av systemet før et evt bryllup.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:38   #51
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Syns det var riktig valgt av henne, og uansett er det viktigste at hun får en kjole hun har lyst på.

Her i huset passer 15-åringen fortsatt konfirmasjonsdressen (veldig fint at han var ferdig med den verste vokse-økten før konfirmasjonen) så antrekket er klart. Det har sine fordeler å ha gutter, altså.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 01:09   #52
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Ble nesten litt rørt av hele tråden og kjolevalget og alt, jeg.
Håper du vil dele et bilde av henne når ballkvelden kommer. Håper hun får en fantastisk kveld.

Bilde skal jeg nok fikse
Jeg synes heller ikke denne "kampen" er den verste, emm
Ikke drikker hun, ikke fester hun, ikke er hun rappkjefta mot lærere eller andre og hun er en drøm å ha med seg alle steder, så rååååsafjaset lever jeg godt med.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 19:55   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Syntes de kjolene var waaay to much. Men om jeg må velge så ville jeg valgt den siste (den hvite).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 14:48   #54
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Da er ballet overstått, og jenta ble henta glad og fornøyd i natt Hun kom på andreplass i kåring av ballets fineste kjole, og syntes det var "skikkelig kult" at en som ikke var blant de populære og kule kom så høyt. Venninna hennes, som heller ikke er blant de superkule, vant

Her er et bilde av snuppa sånn nesten-klar for ball i går:

*poffetipoff*


Sist redigert av Snippa : 01-02-12 kl 19:32. Årsak: Tatt bort bilde
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 14:49   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nydelig!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 14:52   #56
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Så fin hun var!
Og så morro med premiering.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 15:17   #57
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nydelig jente og en fin kjole hun har Så gøy at hun kom på andre plass da

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 15:22   #58
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Så nydelig hun var! Hun kledde den kjempegodt.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 15:25   #59
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nydelig jente!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 15:29   #60
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: 15-åringen trenger synsehjelp!

Nydelig.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no