Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis fram barnets vårsko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 22:37   #41
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kjøpte et par skinnsko fra cocomma på salg i vinter, på en butikk her i Trondheim. Finner ikke akkurat dem på nett, men jeg tok et bilde selv:





Også har jeg kjøpt et par slike til sommersko :

Så fantastisk stilige sko!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:38   #42
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Disse Adidas-joggisene kjøpte jeg til storebror i dag. Han er fotballfrelst, og spiller fotball i alle friminutt.




Og disse fikk lillebror(bare i blått). Han klatrer i det han kommer over, så han måtte ha et par slitesterke, men behagelige sko.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:44   #43
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kjøpte et par skinnsko fra cocomma på salg i vinter, på en butikk her i Trondheim. Finner ikke akkurat dem på nett, men jeg tok et bilde selv:





Også har jeg kjøpt et par slike til sommersko :

Disse elsket jeg forøvrig!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:45   #44
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.




Hva kostet disse og hvor kjøpte du dem?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:47   #45
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hva kostet disse og hvor kjøpte du dem?

De var fjorårets, så jeg fikk dem for 298,-. Røverkjøp!

Og jeg kjøpte dem på Skoringen på Stoa i Arendal!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 23:08   #46
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Vi har kjøpt disse til storesøster:


..og disse til tvillingene:



Kommer til å supplere med flere par sko til hver av dem utover våren/ sommeren, men disse får duge som de første "overgangsskoene".

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 18:48   #47
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Naturinoskoene var fine, Lifje - har du kjøpt dem på nett eller i butikk?

VI kommer til å gå for ett par sandaler, ett par joggesko og ett par lette sko av typen converse..(helt sikkert en billigmodell)...

I butikk i Tyskland. Fant forresten ut at de jeg har kjöpt har litt andre farger. Var förste utetur med dem paa i dag, nemlig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 21:44   #48
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kjøpte et par skinnsko fra cocomma på salg i vinter, på en butikk her i Trondheim. Finner ikke akkurat dem på nett, men jeg tok et bilde selv:





Også har jeg kjøpt et par slike til sommersko :

Fantastisk lekre barnesko! Det er vel ikke håp om å få tak i det øverste paret noe sted?

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 21:47   #49
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De var kjekke, Monsoon, sånn i en overgangsfase. Hvor har de disse i Oslo?

Jeg kjøpte de på Grensen Sko, CC Vest.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 21:53   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.712
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Fantastisk lekre barnesko! Det er vel ikke håp om å få tak i det øverste paret noe sted?

Jeg kjøpte dem på salg på Cornelias Hus i Trondheim. Tror dessverre ikke de har fler igjen. Du får søke på Cocomma på nett og se hva du finner!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 21:56   #51
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 22:56   #52
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Vi skal avgårde og handle joggesko og sandaler på Skoringen i morgen. Da er det Barnas Dag, så en betaler bare for et par så får en det andre paret med. Det er en type joggesko og sandal til jente og en type til gutt. Har vært fornøyd med de skoene andre år i alle fall. Jeg kjøper ikke noen spesielle vårsko som er sånn halvtykke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 23:19   #53
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.997
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Agnar Hagen i Bogstadveien fører i hvertfall det merket, bare synd at de eldre damene i barneavd der er så gøre sure ......

Lørdagshjelpjentene er kjempesøte!! Trikset er å gå når de jobber

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:42   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Lurer på om jeg skal kjøpe disse jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:41   #55
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

De var fiiine, Bauche. Hvor?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:43   #56
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

De var fiiine, Bauche. Hvor?

Høyreklikk på bildet, velg properties.

Jeg likte dem også kjempegodt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:44   #57
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi skal avgårde og handle joggesko og sandaler på Skoringen i morgen. Da er det Barnas Dag, så en betaler bare for et par så får en det andre paret med.

Vi var heldige og fikk tak i røde sandaler og røde joggesko til 299,- i dag. Det var ganske utplukket i str. allerede.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:47   #58
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Storesøster har fått disse vårsko. (Modell uten hjerter)



Sandaler har vi ikke kjøpt ennå.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:31   #59
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

De var fiiine, Bauche. Hvor?

Laredoute - Problemet er at de ikke kan leveres før 10.april. Litt langt fram i tid egentlig...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:35   #60
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Laredoute - Problemet er at de ikke kan leveres før 10.april. Litt langt fram i tid egentlig...

10.april er jo rett over påske? Det er jo nesten ikke lenge å vente på noe fint en gang *banner over skoene som må returneres og ventes på enda en gang*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no