Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly kun med håndbagasje i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kommer du til å kun ha med håndbagasje på flyturen i sommer?
Ja, kun håndbagasje. Ikke mellomlanding 13 15,48%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Ikke mellomlanding 43 51,19%
Ja, kun håndbagasje. Mellomlanding 5 5,95%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Mellomlanding 11 13,10%
Flymat 12 14,29%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-22, 17:15   #41
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.373
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er det i det hele tatt plass til at alle skal reise med håndbagasje? Jeg har mer enn en gang måttet ha taxfreevarer og veske/bag ved føttene, da det er helt fullt med trillekofferter i bagasjehylla.

Nei det er ikke det. Når det ramler inn en familie på 4 med hver sin trillekoffert i max str, gjerne i tillegg til ryggsekk og tax free, sier det seg selv at de legger beslag på langt mer enn «sin» del av hattehylla.

Jeg er i «Håndbagasje er en forbaska uting» enden av skalaen, i tilfelle noen lurte.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 17:25   #42
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.712
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg blir irritert av dette. Det er uaktuelt å føy med håndbaggasje. Ikke gidder jeg kjøpe inn 3 nye kofferter for det og ikke har jeg tenkt å klare meg med dette. Ikke alt man kan ta med i håndbagasjen heller. Helt ærlig, jeg har betalt ganske mye for billettene, som faktisk innebærer ekstra baggasje. Skulle bare mangle at jeg da ikke fikk det. Skjønner at det er risikabelt, men fatter ikke at vi som forbrukere dermed bare skal tilpasse oss.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 17:27   #43
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.764
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg ser at under-setet-bagasje kan bli et greit alternativ for meg. Det er ikke all verden jeg trenger i to, tre uker i et godt og varmt Italia. Får sikkert plass til treningstøy også, og kan reise i løpesko.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 18:08   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Nå betaler man jo spesifikt for det man tar med seg om bord. Betaler man for det, så kan man putte bagasje i hattehylla, ellers må man ha den ved beina. Genialt konsept. Da kan vi som vil ha med oss bagasjen om bord ha det, de andre kan droppe det. Syns det jevnt over har vært bedre plass etter at de innførte dette.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 19:30   #45
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.914
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Synes ordningen fungerer godt så lenge alle følge reglene. Men akk så mange med koffert som ikke kan ligge lengderetning, store håndvesker, taxfree poser og annet ukurant. Legg kofferten i hyllen så den tar minst mulig plass og sett deg ned. Nødutgang ingenting med til setet, så enkelt.

På Schiphol - Oslo ropte de at det var for mye håndbagasje, men ingenting skjedde og alt og alle fikk plass.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 20:33   #46
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.559
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Vi reiste direkte til Gardermoen på torsdag, med innsjekket baggasje. Det gikk fint, så får vi se når vi skal hjem igjen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 22:22   #47
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.863
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Nei det er ikke det. Når det ramler inn en familie på 4 med hver sin trillekoffert i max str, gjerne i tillegg til ryggsekk og tax free, sier det seg selv at de legger beslag på langt mer enn «sin» del av hattehylla.

Jeg er i «Håndbagasje er en forbaska uting» enden av skalaen, i tilfelle noen lurte.

Jeg er prinsipielt enig i det siste, og irriterer meg over at folk ikke sjekker inn sakene sine når de går rundt og stapper inn masse saker overalt, men vanligvis er trillekoffert, ryggsekk og taxfree ut over det det er vanlig er lov å ha med? Det er vel 1 stk håndbagasje og en liten veske el.l. Punktum?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 22:35   #48
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg er prinsipielt enig i det siste, og irriterer meg over at folk ikke sjekker inn sakene sine når de går rundt og stapper inn masse saker overalt, men vanligvis er trillekoffert, ryggsekk og taxfree ut over det det er vanlig er lov å ha med? Det er vel 1 stk håndbagasje og en liten veske el.l. Punktum?

Du har lov til å ha en liten håndbagasje som passer under setet, det kan være en ryggsekk eller en veske og en større håndbagasje som passer i hyllene over setet, den store må du noen ganger betale mer for. Noen flyselskapet tillater også en pose tax free i tillegg til dette, men det gjelder ikke alle. Det beste er å sjekke hjemmesidene til selskapet man flyr hos. Jeg får som oftest plass til både en veske og en pose tax free under setet og har egentlig aldri opplevd å få problemer pga. dette.

Men så har du jo de som gambler på å spare penger på å ikke betale for innsjekket bagasje som kommer med alt mulig klær knytt rundt seg, puter og masse annet dilldall. Og som bruker 10 minutter på å få alt på plass slik at de kan få satt seg og like lang tid når de skal av flyet. Det må jeg innrømme at irriterer meg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 22:50   #49
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.373
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg er prinsipielt enig i det siste, og irriterer meg over at folk ikke sjekker inn sakene sine når de går rundt og stapper inn masse saker overalt, men vanligvis er trillekoffert, ryggsekk og taxfree ut over det det er vanlig er lov å ha med? Det er vel 1 stk håndbagasje og en liten veske el.l. Punktum?

Du har helt rett. Men det har sklidd mer og mer ut, i og med at det har vært billigere å «bare» ha håndbagasje enn å sjekke inn. Mange skjønner visst ikke at håndbagasje betyr at man faktisk skal ha mindre bagasje, ikke at man bare kan ta med så mye man vil inn i kabinen.

De nye reglene med hattehyllebagasje og under-setet bagasje er mye bedre.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 23:49   #50
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.909
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg liker også de nye reglene, og har hatt mer enn nok rive-meg-håret-opplevelser med folk som har for stor kabin-koffert, alt for tung kabinkoffert, poser og digre håndvesker i tillegg til den alt for store/tunge håndbagasjen. Den gangen jeg skulle hjem fra London i stappfullt fly, og vi med små vesker ble bedt om å ikke bruke hattehyllen, sa jeg fra at det var helt uaktuelt for meg å først ha betalt for å sjekke inn koffert, for så å måtte sitte med veske ved bena og jakken i fanget slik at håndbagasjefolka skulle få plass til tingene sine. Jeg skal ikke fly i sommer (det er kanksje like greit npr jeg er så sur på kabin-koffertene ), men pleier å sjekke inn bagasje. 8 kg er ikke mye.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 23:55   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.973
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Vi kommer til å sende, har direktefly. Men skal ha med noen lette skift i håndbagasjen. Har anbefalt sønnen som skal ha mange mellomlandinger på vei til Thailand å ha en del i sekken.

Ekstra god merking var et godt tips. Skal på bokhandler i morgen, kanskje de har ekstra bagasjetags.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 23:59   #52
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.879
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Den gangen jeg skulle hjem fra London i stappfullt fly, og vi med små vesker ble bedt om å ikke bruke hattehyllen, sa jeg fra at det var helt uaktuelt for meg å først ha betalt for å sjekke inn koffert, for så å måtte sitte med veske ved bena og jakken i fanget slik at håndbagasjefolka skulle få plass til tingene sine.

Ja, er ikke det toppen av frekkhet? Vi har betalt ekstra mye for turen, så da må vi sitte trangere enn gnierne lizzom. Jeg er så lei av kofferter med møkkete hjul som griser til jakker og håndbaggasje, ordentlig håndbaggasje, sånt som inneholder det man trenger på turen og verdisaker og sånn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 09:23   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.995
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Vi kommer til å bli en sånn familie dere klikker av.

Vi skal fly på onsdag. Hvis flyet går, håper for deres skyld at det ikke gjør det. I utgangspunktet hater jeg mye håndbagasje, jeg har alltid med en liten veske til å ha under setet, og legger kanskje jakken i hattehyllen. Men vi skal som sagt fly på onsdag, og hvis det blir streik ved midnatt, så har vi fått beskjed om at den første flighten går, men ikke den andre. Det kan hende vi blir ombooket i øst og vest, og selv om jeg misliker det aldri så mye, så kommer vi til å ha med klesskift og andre nødvendige ting i en kabinkoffert. Mannen sjekket i går, for sikkerhets skyld, og pga hans sølvkort kan vi visst ha med både kabinkoffert og veske i tillegg, og det er altså ikke noe vi bestilte med hensikt, men som vi likevel for første gang kommer til å benytte oss av.


Sist redigert av Hyacinth : 27-06-22 kl 16:44.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 13:20   #54
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Venner av oss som dro til Frankrike via Amsterdam før helgen, fikk ikke melding om at de kan hente bagasjen som ikke kom med før i dag. De reiser hjem i morgen men hadde heldigvis det meste i håndbagasje.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 15:23   #55
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Heathrow terminal 3, mandag: På flytoget én time etter landing med alle våre innsjekkede kolli. God start på ferien.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 16:31   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.973
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Det tok nesten fire hele dager før mann og sønn fikk sine kofferter på hjemreisen i mai. På nedturen til Barcelona tok set "bare" ett døgn.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-22, 08:52   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.879
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg ser at forsikringsselskapene er ute og anbefaler håndbagasje for alle nå. Ja, for det er det plass til at alle tar med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-22, 09:07   #58
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.373
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg ser at forsikringsselskapene er ute og anbefaler håndbagasje for alle nå. Ja, for det er det plass til at alle tar med.

Jeg blir helt matt. Men skjønner jo dem, da slipper de å betale ut for masse forsinka bagasje. Alle er seg selv nærmest etc.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-22, 10:07   #59
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 476
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Jeg er også en "håndbagasjehater" - og kan ikke skjønne at det er plass til at alle passasjerer tar med kabinkoffert.
Men- nå står det jo på billetttypen vår at det er lov med koffert + veske under setet.
Begynte å ta mål på kabinkoffertene våre, og med hjulene så er de noen cm større enn tillatt. Er dette helt nøyaktig og strengt, eller er det slik at kabinkoffert er kabinkoffert?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-22, 10:10   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.801
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Vi tar sjansen på å sjekke inn bagasje. Flyr direkte, og ikke før 21.juli, så jeg har et håp om at kaoset har roet seg litt innen da. Har bestilt med innsjekking kvelden før (reiser tidlig), og fast track. Tar sikkert med litt nødvendigheter i håndbagasjen for sikkerhets skyld, men ikke mer enn vi får plass til i hver vår lille sekk/veske.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no